Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה עלוב שאתה נכנס לחיי חברך ומנסה לגרום לו לחשוב כמוך ולשנוא דברים שהוא אוהב, ועוד יותר עלוב שאתה מבקש את עזרת קארספורום בזה. כמה אתה כבר מכיר מכאן? אולי גם כאן יש ''ילדים מתלהבים'' כהגדרתך?

 

גם אם רוב המגיבים כאן היו אומרים שזה מכוער, מי הם בכלל שיחליטו מה מותר לי ומה אסור לי לשים על האוטו שלי? זה האוטו שלי, ואם לא נאה למישהו הוא יכול לעצום עיניים.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תמסור לו שאם כבר אז שידביק על הפס האמצעי (שבגריל של הtsi הוא כסוף) או על הפס העליון והתחתון. (בכל מקרה לא על שלושתם)

אם הוא ממש רוצה להשקיע שיזמין גריל של gti ויחליף את הכיתוב gti לtsi כמו שהרבה אנשים עושים:

1382214_10151957349862661_1977642872_n.jpg

 

ואם הוא רוצה רעיונות לכל מיני עיצובים וכו' שיעיף מבט: http://instagram.com/vwpolo6r

Instagram:

VWPolo6R

פורסם
זה עלוב שאתה נכנס לחיי חברך ומנסה לגרום לו לחשוב כמוך ולשנוא דברים שהוא אוהב, ועוד יותר עלוב שאתה מבקש את עזרת קארספורום בזה. כמה אתה כבר מכיר מכאן? אולי גם כאן יש ''ילדים מתלהבים'' כהגדרתך?

 

גם אם רוב המגיבים כאן היו אומרים שזה מכוער, מי הם בכלל שיחליטו מה מותר לי ומה אסור לי לשים על האוטו שלי? זה האוטו שלי, ואם לא נאה למישהו הוא יכול לעצום עיניים.

 

נכון שלא קראת את האשכול, רק את הכותרת?

בעיני לחלק ציונים על הודעות זה עלוב (כן, אני יודע שאפשר להמשיך את השרשרת הזאת).

אתה מכיר את פות"ש? יודע משהו על טיב היחסים בינו ובין מושא השאלה?

פורסם
ניקו, פעם הבאה תפתח שירשור בצורה הבאה:

איך המדבקה על הגריל של ה-GTI?

ותקבל תגובות בסגנון... מיותר..

איכס, גועל...

 

 

+1000000:-P

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
^

אהבתי!

 

 

אני במשך כמה שניות חיפשתי את הכיתוב GTI והתחלתי לנסח בראש תגובה בסגנון: תן לילד להנות, זה יעבור לו...

אחר כך הבנתי שמדובר בפסים בלבד.

מי קבע שהרכב צריך להראות בדיוק בדיוק כפי שיצא מהמפעל?

לטעמי אין פה התהדרות בנוצות לא לו. כל השאר זה עניין של טעם (ובאמת מרתק שציפית לתגובה מסוג מסויים וקיבלת תגובה אחרת לגמרי, וכל הכבוד לאיך שאתה מקבל את התגובות!)

 

אהלן,

ניסחתי את ההודעה בצורה לא טובה ובתגובה שלך הבנתי את זה. יש כאן את הפקטור המשמעותי של אני מכיר אותו, ושאר חברי הפורום לא.

המדבקה היא בדיוק כדי להתהדר בנוצות שלא לו, פשוט לא הייתה דרך שיכולתם לדעת את זה. אני צפיתי שזה יהיה מובן מאליו, וזה לא היה. זו טעות שלי, שנבעה מהתנסחות לא ברורה שלי.

למעשה, הוא לא באמת שם פס על דעת הפורום, וגם אם כולם היו מסכימים איתי המדבקה הייתה נשארת. אני לא באמת מנסה לשכנע אותו להוריד אותה. אותי בעיקר עניין לראות מה אנשים אחרים חושבים על "אני רוצה שיחשבו שיש לי", אך מסתבר שזה לא הובן כהלכה. עמכם הסליחה.

 

לבחור הכועס, אני לא מנסה להשתלט לאף אחד על החיים, ובחיי לא כפיתי שום דבר על אף אחד (ואף אחת :) ).

החברות שלי עם חבריי הטובים ביותר חזקה ויציבה, אבל אני מעריך את הדאגה שלך לאופי שלי. תודה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

1+

 

זה נראה טוב, לדעתי שמור ל gti.

 

מסתובבות גם הרבה אימפרזות סטנדרטיות לגמרי, עם לוק של sti, לדעתי בדיחה.

SCANSPEAK

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא מזכיר GTI בגלל הפס הלא קשור באמצע.

בכל אופן, זה אכן נראה כמו עבודה של ילד מתלהב. :-D

לא שזה מפריע לי, אני בעד זה שאנשים יעשו שטויות מוזרות לרכב שלהם. הכביש נראה הרבה יותר מצחיק ומשעשע ככה.

חוץ מזה, זו בסך הכל רק פולו פשוטה שיש עשרות אלפים ממנה, מה רע בקצת טאץ' אישי אפילו אם זה מגוחך?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אוי אתם פשוט גרועים, איך אני אראה לו את השרשור הזה עכשיו?

 

אני חושב שזה נורא אידיוטי לשים מדבקה כדי שיחשבו שיש לך GTI כאשר אין לך אחת כזו. כמו אלו ששמים פרארי על פונטו. כנראה שמשהו לא בסדר אצלי.

האדם ההדיוט הממוצע לא יתעסק בכלל במדבקה הזאת כי בכלל לא ידע לשייך אותה לדגם כזה או אחר.

מעבר לזה, לא רואה כל פסול במדבקה הזאת, אם נתעלם מה״משמעות״ או ״שייכות״ שלה בשורה התחתונה היא מוסיפה לרכב.

דבר נוסף, אודי\ב.מ.וו\מרצדס נוהגים להוציא לכל דגם רמת איבזור ספורטיבית עם סממנים חיצוניים שדומים לגרסאות הספורטיביות באמת (S LINE\M package/AMG package), הן עושות בדיוק את מה שחבר שלך עושה- גורמות לרכב להיות דומה מבלי לשים עליו את ״סמל הנכסף״, כלומר לא תמצא על גרסת M package סמל של M3 על תא המטען.

 

חבר שלך יכול גם לשים ג׳אנטים של פולו GTI, הכל בסדר, רק שלא ישים סמלי GTI כי זה כבר יהיה קצת LAME....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

ניקו,

כל מה שהיית צריך זה להעלות תמונה אחרת של מדבקה מכוערת\ילדותית,

לתת לכל חברי הפורום להביע את דעתם, ואז להחליף את התמונה המכוערת בתמונה שלו, ולתת לו לקרוא את הפוסט :-D

 

אגב, אני גם חושב שזה נראה נחמד.

 

אם כבר מה שבאמת התחיל להפריע לי לאחרונה, ונראה שלרוב הנהגים בארץ לא מפריע,

זה הפרסומת במסגרת של לוחית הרישוי (של מוסך או מכון טסטים כזה או אחר).

אני פשוט פירקתי אותה, וריססתי עם ספרי שחור ועכשיו גם אין פרסומת וגם האוטו נראה הרבה יותר טוב :wink:

פורסם
זה עלוב שאתה נכנס לחיי חברך ומנסה לגרום לו לחשוב כמוך ולשנוא דברים שהוא אוהב, ועוד יותר עלוב שאתה מבקש את עזרת קארספורום בזה. כמה אתה כבר מכיר מכאן? אולי גם כאן יש ''ילדים מתלהבים'' כהגדרתך?

 

גם אם רוב המגיבים כאן היו אומרים שזה מכוער, מי הם בכלל שיחליטו מה מותר לי ומה אסור לי לשים על האוטו שלי? זה האוטו שלי, ואם לא נאה למישהו הוא יכול לעצום עיניים.

 

נסחפת מעט. שרשור שנפתח על פן הומוריסטי, לא יותר.

יותר מצחיק הוא שבסוף ניקו יצא חומוס.

Gn'f'R


×
×
  • תוכן חדש...