Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברים,

החברה הוציאה רישיון לפני כמה חודשים ולכן מחפש לקנות רכב כמה שיותר זול ואמין(כלומר עמיד אלייה:lol:),

היא לומדת פעמיים בשבוע במרחק של 30 ק"מ מהבית ובשאר הזמן הרכב ייסע למרחק של 5 ק"מ מקסימום ליום.

מעדיף רכב כמה שיותר חדש(כזה שלא יצטרך שני טסטים בשנה כי אין לי זמן לזה) וכמה שיותר זול לאחזקה(גם ביטוח חובה וצד ג").

הרכב לא מתוכנן לפרק זמן ארוך אלא יותר למטרת לימוד והתנסות.

יש סיכוי למצוא רכב שיעמוד בדרישות האלה? פונטו,שרייד פיאסטה?

יש מצב להיכנס ב-5 אלף לעגלה סבירה עם יישור קו?

תודה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אם אתה מחפש חתיכת פח על 4 גלגלים שנוסעת ואין לך דרישות בטיחות (ABS וכריות אוויר) אז כל מה שנשאר לך זה לפתוח את יד 2, להגדיר שנים (1995+ בשביל הטסטים) ולראות מה אנשים מציעים בפחות מ5000 ש"ח. ישור קו יהיה שונה מרכב לרכב, כך שאף אחד שיושב על הספה בבית וקורא את השרשור לא יכול לתת לך הערכת מחיר.

רק דבר קטן- תתחשב בה ותמצא רכב עם הגה כוח.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אכן הגה כוח הוא הדרישה היחידה.

הכוונה הייתה לשמוע על דגמים שמהם כדאי להימנע בגלל מחלות כאלה ואחרות.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
אכן הגה כוח הוא הדרישה היחידה.

הכוונה הייתה לשמוע על דגמים שמהם כדאי להימנע בגלל מחלות כאלה ואחרות.

 

הפוך, במחירים הללו תעיין ביד2 תבדוק בפועל כמה רכבים ואז תחזור לפורום להכוונות.

 

5,000 זה רף תחתון לחלוטין לרכב. והחשש הוא שמי שזה הגבול שלו עלול לא לעמוד בהוצאות התחזוקה+דלק+ביטוח.

 

הייתי מחפש סופר מיני ידנית עם מספר בעלים קטן ככל הניתן.

פורסם

אני מזמן לא בדקתי את מחיר המחירון/שוק של היונדאי אטוס אבל לאשתי יש כזו והרכב משמש אותנו לכל הנסיעות והסידורים העירוניים ואנחנו מאד מאד מרוצים, אמינות מופתית, מזגן טוב, הגה כוח, 2 ח"ח , כרית ואויר, מרווחת יחסית לגודלה, מתמרנת נהדר וזו אופציה שכדאי לשקול אם היא נכנסת במחיר.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

חברים מה דעתכם על רנו סקסו שנת 99-00?

ראיתי שיש מנועי 1.1,1.4,1.6.יש מחלות ידועות לרכב?

מקריאה ברשת נשמע די אמין ואפילו עם שני כריות אוויר.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
חברים מה דעתכם על רנו סקסו שנת 99-00?

ראיתי שיש מנועי 1.1,1.4,1.6.יש מחלות ידועות לרכב?

מקריאה ברשת נשמע די אמין ואפילו עם שני כריות אוויר.

 

אני מכיר סיטרואן סקסו. אני מניח שזו כוונתך.

 

אני לא מכיר ואני מניח שיש כאן מומחים גדולים ממני בעניין.

 

אני מניח שהיא חולקת הרבה חלקים עם פיז'ו 205/106 שזה טוב מבחחינת זמינות חלפים.

 

רכב בשנתונים הללו ובמחירים הללו מוטב בהרבה ידני.

 

ברור שלא תמצא רכב עם מעט ק"מ יחסית לשנתון, ספר טיפולים מלא ומעט ידיים. הייתי מסתפק ברכב עם מזגן מתפקד, שהבעלים האחרון החזיק 3 שנים ובמצב מתקבל על הדעת עם טסט לחצי שנה ומעלה. עם קצת מזל יכול לשרת את הזוכה המאושרת כמה שנים טובות ולספק תחבורה פרטית זולה.

פורסם

אכן סיטרואן סקסו,פאדיחה שלי.

יש מישהו שהחזיק כזאת בבעלותו?

נראה לי התמורה הכי טובה לכסף על הנייר.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בסכומים האלה עדיף ללכת על הדגם הכי שמור ללא תלות בסוג הרכב.

אבל מנסיון אישי שלי, סיטרואן קסארה זה רכב נפלא.

תלוי כמובן אם נופלים על אקזמפלר שמור.

פורסם

תמורה מעולה לכסף. לחבר הייתה לפני כמה שנים 1.6 אוטומט שקנה אותה יד ראשונה עם 100K ק"מ בערך.

בזמנו (כשהרכב היה חדש) הרכב היה נחשב "בסדר" מבחינת אמינות. זה רק מוכיח שרכב שטופל ותוחזק כמו שצריך יפגין אמינות טובה גם אם הדגם לא היה נחשב שיא האמינות כחדש.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...