Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Ferrari Test Drive in Maranello


Shlompi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי רציתי לשתף בדילמה, ולשמוע את דעתכם - במיוחד אם הייתם בסיטואציה ותוכלו לספר על החוויה ואיזור הנהיגה.

 

אני נוסע עם עוד זוג חברים לאיטליה, אני מאוד אוהב את התחום המוטורי, נהיגה ורכבי ספורט. מה לעשות החיים וההתבגרות קצת שינו סדרי עדיפויות והרחיקו את ההתעסקות בנושא.

יום אחד בטיול מוקדש לאהבה שלי, ביום זה נבקר במרנלו ואחכ בפגאני. אם יהיה מזל אולי נספיק להגיע עם למוזיאון של למבו (לא לסיור במפעל)

אני מעוניין להגשים חלום ולנהוג בפרארי וגם והבנתי שגם החברים שלי מעוניינים.

 

הדילמה היא האם לעשות נסיעת מבחן קצרה אך ברכב יותר יוקרתי/חדש כדוגמת ה - 458 Italia או F12. או לקחת רכב יותר זול לנסיעה ממושכת יותר.

בדקתי באתרים הבאים

אני לא נהג מקצועי, לא נהגתי בעבר ברכבים אקזוטיים מסוג זה.

האם המסלול שמאפשרים לי לנהוג בו בכלל יביא לידי ביטוי את ההבדלים ברכבים בהנחה שאני לא נוהג מקצועי ?

מה המסלול שהם מאפשרים לנהגים לנהוג בו ?

כאשר מזמינים 60 דקות נהיגה זה למעשה סיבוב כפול של המסלול של מי שמזמין 30 דקות ?

 

כל תגובה מנסיונכם שתוכל לסייע לי לקבל החלטה תתקבל בברכה.

 

תודה,

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שעה בהרים בפרארי 430 עם גג פתוח תיתן לך חוויה אדירה במחיר סביר.

 

מה שלא תחליט, בהנחה ואתה לא על מסלול מתוך כוונה לקבוע זמני הקפה וכן בהנחה ומזג האוויר מאפשר- גג פתוח יעצים את החוויה.

 

מכיוון שזו לא התנסות שתחווה לעיתים קרובות, הייתי לוקח את המסלול הארוך ביותר שהכסף מאפשר.

 

תהנה ואל תשכח לדווח אחרי ;-)

51 קג"מ :shock::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנסיעות ברכבי פרארי במראנלו מתבצעות בכבישים ציבוריים ולא על מסלול סגור כך שאתה צריך לקחת בחשבון שזה מאוד תלוי בכמות התנועה שיש בכביש- היא יחד עם כישורי הנהיגה שלך יקבעו כמה תוכל להרגיש את הרכב יותר או פחות (ממליץ ליצור קשר עם חברות ההשכרה הייעודיות ולהתייעץ באיזה יום כדאי להגיע כדי שתיהיה תנועה דלילה יותר).

 

מדובר בעסק לא זול, סיבוב על 430 יהיה זול יותר מ-458 כך שתשקלל מה חשוב לך יותר, לנהוג בטופ או לנהוג יותר זמן בדור הקודם- אם לא נהגת מעולם ברכב כזה אז ה-430 ואפילו 360 יעשו את העבודה היטב, בכל מקרה אתה לא הולך לנצל אפילו 50% מהיכולות של מי מהרכבים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...