Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטומאט,35K(פולו/יאריס/207/206/פונטו)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכתבתי בכותרת, לצערי הרב האוטו יהיה אוטומאטי.

 

ללא ספק אם היה מדובר בי הייתי הולך על ידני ובכך גם מגדיל את היצע הדגמים אותו אני יכול לבחור ואת אמינות הרכב.

פורסם

יש סיבה למה דווקא הרכבים הללו? האם יש עוד רכבים שניתן להוסיף לרשימה?

אם כן, הייתי מוסיף את הדייהטסו סיריון וגם את היונדאי גטס.

אמנם היונדאי גטס אינה שיא החסכון, אך היא גם לא כל כך שתיינית כפי שנוטים להציג אותה, מדובר בין היתר במכונית אמינה מאוד וזולה לתחזוקה.

 

206 - אם הולכים על אוטומט, אז עדיף לבחור במנוע 1.6. ה1.4 חלש יחסית. בנוסף יש לקחת בחשבון שמדובר בגיר אוטומטי ידוע לשמצה שנקרא AL4/DP0, שאמינותו די מוטלת בספק.

207 - אותו עניין עם הגיר, כמו ב206.

פולו - איזה דגמים נכנסים בתקציב שלך?

יאריס - רכב שלא מצדיק את המחיר שלו, אתה מקבל רכב די ישן במחיר גבוה ולא מוצדק. לא שווה.

פונטו - אני מניח שבמסגרת התקציב הזה ניתן למצוא פיאט פונטו גרנדה, אך יש לקחת בחשבון שמדובר ברכב בעל גיר רובוטי, שאופי התפעול והניהוג שלו שונה מגיר אוטומטי סטנדרטי, אי לכך מומלץ לבצע נסיעת מבחן טרם רכישה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כמובן שבאים עוד רכבים בחשבון.

 

יש לקחת בחשבון שמבחינת תחזוקה הרכב יתוחזק ברמה הכי גבוהה ככה שגם רכב שדורש תחזוקה ותשומת לב יתרה בא בחשבון כל עוד זה יכול למנוע ביקורים במוסך.

 

חשבתי על - פולו ENERGY 2007 1.4

חשבתי על פיג'ו 207 2009 1.4(קראתי שיותר אמין מה1.6)

הבנתי שנוחות הנסיעה של הפונטו לא רעה והחלקים זולים... אבל שהיא גם לא אמינה מי יודע כמה.

 

 

האופציה הטובה ביותר לדעתי מבין כולם היא הפולו, גם מבחינת נוחות, גם מבחינת חסכון(1.14 לפי דיווחים ברחבי הרשת) אבל לא בטוח מבחינת אמינות.. יש מצב שאצטרך לתת לה תשומת לב יותר מאשר לאחרות ומה שמפחיד אותי כאן זה העלות של החלפים והטיפולים.

 

 

עוד הצעות יתקבלו בברכה עד 35K!

פורסם
כמובן שבאים עוד רכבים בחשבון.

 

יש לקחת בחשבון שמבחינת תחזוקה הרכב יתוחזק ברמה הכי גבוהה ככה שגם רכב שדורש תחזוקה ותשומת לב יתרה בא בחשבון כל עוד זה יכול למנוע ביקורים במוסך.

 

חשבתי על - פולו ENERGY 2007 1.4

חשבתי על פיג'ו 207 2009 1.4(קראתי שיותר אמין מה1.6)

הבנתי שנוחות הנסיעה של הפונטו לא רעה והחלקים זולים... אבל שהיא גם לא אמינה מי יודע כמה.

 

 

האופציה הטובה ביותר לדעתי מבין כולם היא הפולו, גם מבחינת נוחות, גם מבחינת חסכון(1.14 לפי דיווחים ברחבי הרשת) אבל לא בטוח מבחינת אמינות.. יש מצב שאצטרך לתת לה תשומת לב יותר מאשר לאחרות ומה שמפחיד אותי כאן זה העלות של החלפים והטיפולים.

 

 

עוד הצעות יתקבלו בברכה עד 35K!

לגביי המנוע של הפולו, מדובר במנוע ותיק שנחשב אמין למדי (1.4MPI עם 85 או 86 כ"ס), אני מניח שיש גיר אוטומטי. אמינותו סבירה.

יש לקחת בחשבון שהפולו יחסית יקרה לתחזוקה בייחוד ביחס לדייהטסו, טויוטה או יונדאי.

ולרוב האבזור לא מדהים במיוחד. אני שמעתי תלונות על החלונות חשמל שהיו נופלים כמו בדגמים הותיקים של הפולו, אבל כדאי לבדוק.

 

לדעתי הפולו לא תעשה 1:14. אולי מחוץ לעיר.

 

לא זכור לי שהייתה בעיה עם המנוע 1.6 של ה207. דווקא עד כמה שמוכר לי הוא נחשב אמין למדי.

אם צרפתיות באות בחשבון, אפשר לחפש קליאו. אבל זה מנוע 1.6, ושוב פעם גיר אוטומטי AL4/DP0 הידוע לשמצה. צריכת דלק טובה לא תקבל ברכב הזה.

 

לגביי הפיאט, רוב בעלי הפיאט בפורום יגידו לך שהן דווקא די אמינות, כל עוד התחזוקה טובה. אנשים נוטים לחפף בארץ וככה הרכבים נוסעים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תראה ממה שאני קורא הפולו והיאריס הכי חסכוניות...

הדייהטסו לצערי מעדויות של אנשים עושה 1.11.5 בממוצע.. לחבר יש את הפולו והוא עושה עליה בממוצע 1.13.5 כאשר 70 אחוז מהנסיעות שלו הם בתוך העיר..

 

אין ספק שהתחזוקה של הדייהטסו יותר זולה והיא יותר אמינה.. אבל היא לא נוחה כמו הפולו.. אפילו לא קרובה לדעתי ובטח שפחות מאובזרת.

לגבי הפיאט..

אם אננ מוצא אקזמפלר טוב של פונטו.. לחפש 1400 או 1250 ?

עוד אופציה שנכנסת בתקציב(בקושי) היא הפיאט בראבו הרובוטית 2009 1400 טורבו עושה גם 1.13, גם חזקה גם מאובזרת.. השאלה היא כמה היא אמינה..

פשוט המחירים שלה ברצפה וקצת מחשיד כל העניין הזה.

פורסם

לא הייתי סומך על זה שהתחזוקה של הדהייטסו יותר זולה, מנסיון מחירי החלפים שלה יקרים מיפניות אחרות מקבילות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

:?

הבראבו רכב נהדר, אבל לא מאמינה שתמצא אקזמפלר שמור בתקציב שלך.

 

 

אפשר לדעת על איזה רכב את נוהגת ?( סתם מתוך סקרנות :) )

×
×
  • תוכן חדש...