Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המומחים,

אני ממש לא מתיימר להבין ברכבים ולכן אשמח לעזרה: אני מעוניין לקנות לאישתי רכב שישמש ב-90% לנסיעות לעבודה בלבד (ר"ג-חולון) ואולי פעם-פעמיים בשנה לנסיעות צפונה. התקציב שלי הוא 60 אש"ח פלוס מינוס 10.

1. חובה אוטמט.

2. הרכב ישמש בעיקר נוסע או שניים.

3. אמינות הרכב מבחינת תקלות וחסכון בדלק.

ההתלבטות הראשונית היא בקטגוריה- בין המיני לסופר מיני. כרגע ההרגשה שלי היא שהמיני יכולה להספיק.

על איזה דגם בקטוגריה הייתם ממליצים?

חוץ מזה, מה עדיף? לקנות חדש למרות ירידת הערך הצפויה? או לקנות מליסינג שזה סוג של הימור.

 

תודה מראש לכל העוזרים.

פורסם

ברכבים הזולים (60 אלף) ירידת הערך ממש מצחיקה. תבדוק בלוחות רכבים בני שלוש ותראה.

מיני - פולסוואגן אפ/סיאט מיי/סקודה סיטיגו (אותו רכב). לפי ביקורות הפג'ו 107 קצת עצלה בכבישים מהירים.

סופר מיני - רנו קליאו, סיאט איביזה,פולסוואגן פולו.

פורסם
ברכבים הזולים (60 אלף) ירידת הערך ממש מצחיקה. תבדוק בלוחות רכבים בני שלוש ותראה.

מיני - פולסוואגן אפ/סיאט מיי/סקודה סיטיגו (אותו רכב). לפי ביקורות הפג'ו 107 קצת עצלה בכבישים מהירים.

סופר מיני - רנו קליאו, סיאט איביזה,פולסוואגן פולו.

סקודה סיטיגו וסיאט מיי אוטומטיות ממש לא מומלצות. הגיר האוטומטי שלהן הוא רובוטי מהסוג הכי פחות נוח שיכול להיות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

שלום,

 

לנסיעות כפי שציינת רכב מיני קטן בהחלט יכול להספיק. אבל במידה ואתם שוקלים הרחבה של המשפחה בעתיד הקרוב כדאי לשקול גם מכונית סופר-מיני, שתציע לכם מרווח פנים עדיף ותא מטען גדול יותר, שיהיו שימושיים מאוד עם עגלת תינוק וכיסא בטיחות.

בסכום של 60 עד 70 אלף ש"ח ניתן למצוא סופר-מיני אוטומטית, אמינה וחסכונית בת שנה או שנתיים, שתשרת אתכם לשנים רבות. למשל – יונדאי i20, סוזוקי סוויפט או מאזדה 2.

אופציה אחרת היא אכן מכוניות המיני האוטומטיות החדשות, כמו קיה פיקנטו, יונדאי i10 או סוזוקי אלטו.

האופציה השלישית היא לשלב בין שתי האפשרויות האחרות ולרכוש רכב חדש (מודל 2013) אבל מליסינג. ככה תחסוך מצד אחד לפחות חלק מירידת הערך של הרכב החדש ומהצד השני תקבל רכב חדש לחלוטין.

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

 

 

שלום לכל המומחים,

אני ממש לא מתיימר להבין ברכבים ולכן אשמח לעזרה: אני מעוניין לקנות לאישתי רכב שישמש ב-90% לנסיעות לעבודה בלבד (ר"ג-חולון) ואולי פעם-פעמיים בשנה לנסיעות צפונה. התקציב שלי הוא 60 אש"ח פלוס מינוס 10.

1. חובה אוטמט.

2. הרכב ישמש בעיקר נוסע או שניים.

3. אמינות הרכב מבחינת תקלות וחסכון בדלק.

ההתלבטות הראשונית היא בקטגוריה- בין המיני לסופר מיני. כרגע ההרגשה שלי היא שהמיני יכולה להספיק.

על איזה דגם בקטוגריה הייתם ממליצים?

חוץ מזה, מה עדיף? לקנות חדש למרות ירידת הערך הצפויה? או לקנות מליסינג שזה סוג של הימור.

 

תודה מראש לכל העוזרים.

פורסם

למיטב ידיעתי פיקנטו מזדה 2 וסוויפט לא חסכוניות.

 

הייתי חושב יותר (בכיוון של יעלי) על ניסאן מיקרה שעונה על כל הדרישות שלך.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...