Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמו שכבר רשמתי, לפני כמה ימים רציתי לקנות ארבע פחיות צבע שהוזמנו מבעוד מועד, וחשבתי לקנות בנוסף metalizer.

שניה לפני שיצאתי לכיוון הבנתי שאני פשוט הולך לעשות טעות, כמה שזה פשוט לא משתלם לי בשיט.

115X5 = 575. שקלים , חדשים.

את הבקבוק הראשון שלי של הפלסטידיפ רכשתי לפני שנה וחצי בערך במחיר שלא עלה על 90 ש"ח.

 

נכון להיום, במחירים האלה של הארץ אני מעדיף ללכת לבעלי מקצוע שמתמחים בפלסטידיפ, לשלם להם בסביבות ה-500 שקל, לבחור כל צבע/גוון שעולה על רוחי (אני לא מוגבל אך ורק לצבעים שיש בספרי, הם מייצרים צבעים בעזרת ערבוב של גלונים , וצובעים עם פיסטולט), לתת להם לשבור את הראש עם נקיון והכנה הולמת של הג'אנט, ותוך שעתיים יש לי חישוקים מצופים ואחריות נגד קילופים.

 

בפורום vagit התאגדו לפני איזה חצי שנה לא מעט חברים והגיעו למקום בקבוצות, הוציאו הנחה מאוד מאוד יפה.

עד עכשיו מתחרט שלא נכנסתי להנחה הקבוצתית.

אם יש מישהו שמעוניין, אפשר להרים פה משהו.

 

 

אני בעד.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מישהו מכיר את האתר הזה Aliexpress ? מצאתי שם מחיר הוגן. אני לא יכול לפרסם לינק אבל דרך פרטי נוכל לפרסם.

 

כן, אתר מצוין אבל צריך להשים לב טוב טוב לזיופים כאלה ואחרים.

פורסם
כמו שכבר רשמתי, לפני כמה ימים רציתי לקנות ארבע פחיות צבע שהוזמנו מבעוד מועד, וחשבתי לקנות בנוסף metalizer.

שניה לפני שיצאתי לכיוון הבנתי שאני פשוט הולך לעשות טעות, כמה שזה פשוט לא משתלם לי בשיט.

115X5 = 575. שקלים , חדשים.

את הבקבוק הראשון שלי של הפלסטידיפ רכשתי לפני שנה וחצי בערך במחיר שלא עלה על 90 ש"ח.

 

נכון להיום, במחירים האלה של הארץ אני מעדיף ללכת לבעלי מקצוע שמתמחים בפלסטידיפ, לשלם להם בסביבות ה-500 שקל, לבחור כל צבע/גוון שעולה על רוחי (אני לא מוגבל אך ורק לצבעים שיש בספרי, הם מייצרים צבעים בעזרת ערבוב של גלונים , וצובעים עם פיסטולט), לתת להם לשבור את הראש עם נקיון והכנה הולמת של הג'אנט, ותוך שעתיים יש לי חישוקים מצופים ואחריות נגד קילופים.

 

בפורום vagit התאגדו לפני איזה חצי שנה לא מעט חברים והגיעו למקום בקבוצות, הוציאו הנחה מאוד מאוד יפה.

עד עכשיו מתחרט שלא נכנסתי להנחה הקבוצתית.

אם יש מישהו שמעוניין, אפשר להרים פה משהו.

 

אני צריך אחד.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

מצטער להיות הורס השמחות אבל עדיף לפני שאנשים יעשו את הטעות של לבצע הזמנה קבוצתית של כמויות גדולות של תרסיסי פלסטי דיפ.

לא ניתן לשלוח תרסיסי לחץ במטוסים. אף אחד לא מוכן לשלוח את זה מכיוון שיש סכנה גבוהה של התפוצצות של תרסיס במשלוח אווירי (לחץ אוויר נמוך בגובה + לחץ אוויר גבוה במיכל = הפרשי לחצים גבוהים מאוד וסכנה להתפוצצות בגוף המטוס).

 

כמו כן, ניתן לשלוח במשלוח ימי, בהמתנה של הרבה ימי עבודה, אבל מה שלא אומרים לכם, זה הטיפול במכון התקנים במיכלים. בייבוא של מעל 5 יחידות של מיכלי לחץ מכל סוג שהוא, מגיע מכון התקנים הישראלי (מת"י), ודורש לבצע בדיקה בכדי לראות שאכן המיכלים עצמם עומדים בתקן הישראלי (הלא הוא התקן הגבוה בעולם, מעל התקנים האירפואים והאמריקאים). כמובן שללא סימון מדבקות מתאים (בעברית), המיכל לא יעמוד בתקן. כמו כן, מיכלים שמגיעים מארה"ב לא עומדים בתקן האירופאי, שעליו מתבסס התקן הישראלי, ולכן גם ההתאמה של המיכל עצמו היא לרוב לא מתאימה, אלא רק לאחר בדיקה במכון התקנים.

 

כואב לי לראות את הכינויים לגבי היבואנים שהם "חזירים" בפי משתמשי הפורום. מניסיון שלי של ייבוא מיכלי לחץ (במשלוח ימי), והתעסקות מול מכון התקנים, אני יכול להגיד לכם שהיבואנים האלה הם לא חזירים, אלא מכון התקנים, עם ביקורות חוזרות ונשנות על מוצרים דומים שלא דורשים יותר מבדיקה אחת, אבל זה לנושא אחר.

התשלום שהיבואן נדרש לשלם למכון התקנים על כל הביקורות האלה מן הסתם נכנס לשקלול המחיר הסופי של המוצר עצמו, כמו גם מיסי ייבוא למיניהם, ולכן בתור לקוחות פרטיים עלינו לשלם יותר על המוצר הסופי, בכדי שיהיה זמין ללא המתנה בארץ.

 

כמובן שייבוא אישי של בודדים או אפילו כמות יהיה יותר זול וזה בסדר גמור, אבל העובדה שזה יותר זול לא נותן סיבה לקרוא ליבואנים חזירים.


×
×
  • תוכן חדש...