Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי רכשתי רכב השבוע ואני מעוניין לבצע טיפול קטן לרכב

- החלפת שמן

- פילטר אוויר

- פילטר שמן

 

מישהו יודע באיזו הוצאה מדובר על מנת שאני אדע פחות או יותר (טיפול פעם ראשונה..)

  • ספונסר פורום
פורסם

בערך 300-400 ש"ח במוסך כללי עם חומרים בסיסיים. אם תרצה שמן מאוד איכותי או פילטר מקורי עם סמל פולקסווגן זה יעלה קצת יותר.

פורסם
בערך 300-400 ש"ח במוסך כללי עם חומרים בסיסיים. אם תרצה שמן מאוד איכותי או פילטר מקורי עם סמל פולקסווגן זה יעלה קצת יותר.

היי,

תודה על התשובה.

האם יש הבדל בין איכות הפילטרים? וכמה באמת חשוב להקפיד על איכות השמן (כשאתה אומר מאוד איכותי) לשנתון 99?

תודה מראש אם תוכל לענות.

בנוסף אשמח לקבל המלצה מי שיודע היכן מומלץ לטפל בחולון.

  • ספונסר פורום
פורסם

באופן כללי יש כמה סוגים של חלפים (ובכלל זאת גם פילטרים) - יש תחליפי, יש תחליפי שווה ערך למקורי ויש מקורי. לעיתים החלק התחליפי שווה הערך זהה לחלק המקורי, למעט הסמל של היצרן על האריזה. לעיתים יש גם חלקים חליפיים שהם ברמה גבוהה ואין טעם לשלם יותר על חלק מקורי. מוסך טוב ומקצועי ידע לתת לך את כל האפשרויות ולהמליץ לך על האפשרות העדיפה מניסיונו והכרותו עם הדגם.

 

לגבי שמן, אני לא חושב שצריך שמן מאוד מאוד מאוד יקר ואיכותי. מספיק שמן טוב מיצרן טוב, שעומד בתקן שקבע היצרן.

 

בחולון פנה מוסך פינוק הרכב בשדרות ירושלים. בקישור שצירפתי תוכל למצוא המון חוות דעת טובות עליו וגם קופון מבצע שעשה בעבר לטיפול קטן בפחות מ-300 ש"ח. אם תוסיף למחיר הזה שמן קצת יותר טוב ופילטר תחליפי איכותי יותר, תגיע פחות או יותר למחיר שציינתי.

פורסם
באופן כללי יש כמה סוגים של חלפים (ובכלל זאת גם פילטרים) - יש תחליפי, יש תחליפי שווה ערך למקורי ויש מקורי. לעיתים החלק התחליפי שווה הערך זהה לחלק המקורי, למעט הסמל של היצרן על האריזה. לעיתים יש גם חלקים חליפיים שהם ברמה גבוהה ואין טעם לשלם יותר על חלק מקורי. מוסך טוב ומקצועי ידע לתת לך את כל האפשרויות ולהמליץ לך על האפשרות העדיפה מניסיונו והכרותו עם הדגם.

 

לגבי שמן, אני לא חושב שצריך שמן מאוד מאוד מאוד יקר ואיכותי. מספיק שמן טוב מיצרן טוב, שעומד בתקן שקבע היצרן.

 

בחולון פנה מוסך פינוק הרכב בשדרות ירושלים. בקישור שצירפתי תוכל למצוא המון חוות דעת טובות עליו וגם קופון מבצע שעשה בעבר לטיפול קטן בפחות מ-300 ש"ח. אם תוסיף למחיר הזה שמן קצת יותר טוב ופילטר תחליפי איכותי יותר, תגיע פחות או יותר למחיר שציינתי.

 

טוב תודה רבה על כל העזרה,

בסופו של דבר הלכנו למוסך דניאל בחולון, מוסך באמת נחמד מאוד, טיפל בנו יפה

הוא הוציא את הפילטר אוויר אמר שהוא ממש חדש (מין הסתם לא ידעתי כי רק קניתי את הרכב) ניקה לנו אותו והחזיר.

פילטר שמן ושמן בטוח היה צריך להחליף אז החלפנו ועוד הוא ניקה לנו קצת את האוטו :-P

סה"כ נזק של 200 שקל.

אגב הוא שם פילטר לא מקורי של פולקסווגן אבל הוא אמר שזה כמו המקורי וחבל על התוספת כמה שקלים הזאת.

שמן הוא שם לנו 10W-40 חצי סינטטי גם אמר שזה שמן טוב.

 

אפשר לנעול את השרשור, תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...