Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני רוצה לקנות מגבר חזק מספיק למוראל דוטק, אבל אני אוהב שיש לי סאונד מאחורה והייתי רוצה להפעיל רק את ה6.5 שיש לי עכשיו מאחורה...

 

כמובן שמה שיש לי עכשיו לא צריך יותר מ30W RMS...הוא עכשין מקבל משהו באיזור ה17 מהרדיו טייפ.

 

עכשיו אפשר לקנות מגבר שמוציא בעקרון 4*100 אבל לתת לקדמיים 170 ולאחוריים 30?

 

אפשרי??

 

תודה ענקית מראש לעוזרים!

 

ועוד שאלה שמאד מאד חשובה לי!

ההבדל בין הדוטר ולבין הפולס הוא כל כך משמעותי? כי אני באמת על תקציב קטנציק ומנסה לחסוך כל גרוש!

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
שלום לכולם!

 

עכשיו אפשר לקנות מגבר שמוציא בעקרון 4*100 אבל לתת לקדמיים 170 ולאחוריים 30?

 

אפשרי??

 

תודה ענקית מראש לעוזרים!

 

!

לא!

המגבר מוציא את מה שהוא מתוכנן להוציא!אם תוריד את ההתנגדות ל2 אום תקבל הספק כפול(בד"כ) שיתחלק שווה בשווה בין שני רמקולים(ואז קיימת אפשרות שתשרוף את אחד הרמקולים אם הוא לא בנוי להספק גבוה).חוץ מזה יכולים להיות הבדלים בעוצמת הצליל (בתדרים מסוימים)ואז לא תוכל לשלוט על עוצמת כל רמקול בנפרד.

פורסם
לא!

המגבר מוציא את מה שהוא מתוכנן להוציא!אם תוריד את ההתנגדות ל2 אום תקבל הספק כפול(בד"כ) שיתחלק שווה בשווה בין שני רמקולים(ואז קיימת אפשרות שתשרוף את אחד הרמקולים אם הוא לא בנוי להספק גבוה).חוץ מזה יכולים להיות הבדלים בעוצמת הצליל (בתדרים מסוימים)ואז לא תוכל לשלוט על עוצמת כל רמקול בנפרד.

אני לא מבין מה זה קשור ? ( או שאני מפגר ותחלאס יש מצב... או שאתה לא עונה על מה שהוא ביקש...)

 

תראה בעיקרון אתה יכול לעשות את מה שהוא אמר !

אם יש לך מגבר של 100 RMS אתה יכול לחבר אותו לרמקול של 30 RMS אתה מוריד את הגיין ומתעסק עם הכיוונים מה שבסופו של דבר קורה זה שהרמקול מקבל משהו כמו 30 RMS

פורסם

אל תדאג אתה לא מפגר:-) .

לפי מה שהבנתי הוא רוצה לגשר את המגבר ל2 ערוצים ולחבר אליהם 4 רמקולים ושההספק ביניהם יתפצל לפי הדוגמא שהוא נתן. אבל אז אין לך אפשרות למשחק אם הגיין .

פורסם
אל תדאג אתה לא מפגר:-) .

לפי מה שהבנתי הוא רוצה לגשר את המגבר ל2 ערוצים ולחבר אליהם 4 רמקולים ושההספק ביניהם יתפצל לפי הדוגמא שהוא נתן. אבל אז אין לך אפשרות למשחק אם הגיין .

אני לא חושב שאתה הבנת נכון ( אול אני טועה )

שים לב מה הוא רשם פה

עכשיו אפשר לקנות מגבר שמוציא בעקרון 4*100 אבל לתת לקדמיים 170 ולאחוריים 30?

הוא לוקח מגבר 4 ערוצים מחבר לו 2 קדמיים ו 2 אחוריים

 

שים לב מה הוא רשם אחרי זה

אני רוצה לקנות מגבר חזק מספיק למוראל דוטק, אבל אני אוהב שיש לי סאונד מאחורה והייתי רוצה להפעיל רק את ה6.5 שיש לי עכשיו מאחורה...

זהוא אומר שהא רוצה מגבר שמספיק חזק למורל ( נגיד 100 RMS ?)

ויש לו רמקולים אחרויים חלשים יותר ( 30 RMS )

והוא רוצה להגביר גם אותם

אז הוא לא רוצה לקנות עוד מגבר יותר חלש שיוציא לו רק 30 RMS

אז השאלה שלו היא כזאת

אם אני לוקח מגבר 4 ערוצים ( של 100 RMS לערוץ )

אני יכול לתת לדוטק את כול ה 100 ולאחוריים רק 30 ?

אז בעל התרד תגיד לי עם הבנתי אותך נכון...ואני מאמין שכן

 

אז את התשובה שלי כבר עניתי ואני עדייין חושב שזה נכון...

פורסם

אפשר לשלוט על הרמקולים בזוגות. ליצאה אחת לחבר את הקדמיים וליציאה שניה לחבר את האחוריים. ואז הבאלאנס משנה לך את האיזון בין האחוריים לקדמיים במקום בין ימין לשמאל.

פורסם

אתה מבין שאתה מבטל את הסטראו , נכון ?

ואלה אם כן אתה יושב עם הפנים כלפיי החלונות שלך, המצב מאוד לא תקין..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אתה מבין שאתה מבטל את הסטראו , נכון ?

ואלה אם כן אתה יושב עם הפנים כלפיי החלונות שלך, המצב מאוד לא תקין..

הרגת אותי מיקמיק..... :lol:

 

בקיצור התשובה היא, לא אי אפשר.

 

בשביל זה יש בורר עוצמה שיכול לעשות את העבודה, אבל אי אפשר "לקחת כוח" מהערוץ הראשון ו"לשים" אותו בערוץ השני.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
הרגת אותי מיקמיק..... :lol:

 

בקיצור התשובה היא, לא אי אפשר.

 

בשביל זה יש בורר עוצמה שיכול לעשות את העבודה, אבל אי אפשר "לקחת כוח" מהערוץ הראשון ו"לשים" אותו בערוץ השני.

מה זה קשור ?

 

אני מתחיל לחשוב דברים וזה כבר לא טוב...

הבנאדם רוצה לחבר לקדימה רמקולים חזקים לאחורה לחבר רמקולים חלשים

או שואל בתחלאס אם הוא יכול לחבר אותם

קדימה 100 RMS (זוג ערוצים ! )

אחוריים 30 RMS ( זוג ערוצים)

או יכול לחבר ככה ?

כן הוא יכול זה מה שהוא רוצה לדעת !

פורסם

הוא מתכוון שהוא רוצה לקחת 70 מתוך ה100 של הערוץ כי הוא צריך רק 30, אתה מבין???

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אם ב-30 RMS חשקה נפשך למה לא תחבר את האחוריים ל-HU (שנותן בסביבות 18-23 RMS)... תקבל תוצאה שנראה לי די תספק אותך... תדאג לחבר רמקולים בעלי נצילות גבוהה... ולדעתי, בא לציון גואל...

פורסם
עכשיו אפשר לקנות מגבר שמוציא בעקרון 4*100 אבל לתת לקדמיים 170 ולאחוריים 30?
כמו שמיסטר אודיו אמר, אי אפשר לקחת ואט מיציאה אחת ולהוסיף ליציאה אחרת, כל יציאה במגבר יכולה לספק ואט RMS קבוע מראש.
פורסם
כמו שמיסטר אודיו אמר, אי אפשר לקחת ואט מיציאה אחת ולהוסיף ליציאה אחרת, כל יציאה במגבר יכולה לספק ואט RMS קבוע מראש.

ברוך שובך... נעלמת קצת... לא?

×
×
  • תוכן חדש...