Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אורן זאת בדיוק הבעיה, אין אצל מי לעבוד פה באזור (אני מקווה שאתה לא מצפה שאני אלך למכונת שטיפה ואעבוד שם).

 

ROEI-A למקצוען גם יש סדנה בשביל זה (אני אעשה את זה בבית), יש פרוז'קטורים (לי יש פנס טוב), ועוד מליון דברים כרגע אין לי כסף לקנות את הדברים האלה וגם אני חושב שכרגע זה בזבוז כסף לקנות את זה (לפני שיש לי מכונת פוליש). מקצוען אני לא אבל אני בהחלט רוצה להפוך לכזה.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
אורן זאת בדיוק הבעיה, אין אצל מי לעבוד פה באזור (אני מקווה שאתה לא מצפה שאני אלך למכונת שטיפה ואעבוד שם).

.

 

 

ברור !!

לא העליתי על דעתי אפילו,

אבל תצטרך פרוזקטורים וציוד נילווה ,

אתה בכול זאת צריך לעשות רושם גם.

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

להתחיל לעבוד על מכונית עם מכונת פוליש בלי לבדוק עובי צבע זו חובבנות ותוכל לגרום הרבה נזקים , לא מציע לך להתחיל לעבוד לפני שיש לך את כל הציוד הנדרש.

פורסם

אורי, קודם כל תודה על הכנות שלך ועל חשיפת הסיפור האישי.

כמו שאתה יודע פה בפורום, כל מי שעובד לא טוב זה מיד מתפרסם כאן וכולנו יודעים מזה, לכן אתה חייב לעבוד בצורה (כמעט) מושלמת ולשים לב לפרטים הכי קטנים.

אתה צריך שיהיו תמונות טובות של העבודות שלך, להכין מן תיק עבודות שתוכל להראות למתעניינים ולהגיד ״זה אני עשיתי״, למשל כמו שאלי עשה עם ה bmw.

שיווק שיווק שיווק... צריך לפרסם את עצמך בכל מקום אפשרי.

מס הכנסה.... אם אתה עובד תמורת תשלום, תיזהר! מספיקה מעידה אחת ואתה גמור.

פחחות : לדעתי דיטיילר מושלם צריך להבין באופן בסיסי בפחחות כללית.

תיקוני צבע, צביעה בכלל, לכה (שרופה למשל), סטון-צ׳יפס, טיפול בשריטות עמוקות עד לפח או עד לפריימר.

 

לפני שאתה קופץ למים העמוקים, צריך שתהיה לך עבודה מסודרת ולעשות ״על הדרך״ טיפולי דיטיילינג לרכבים תמורת תשלום.

אחר כך תתפתח לאיזה כיוון שבא לך.

בכל מקרה בהצלחה לך אורי, כשתתחיל לעבוד בזה באופן מסודר אני אשמח להגיע לטיפול אצלך.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

אתה צודק אבל צריך להתחיל ממשהו, אין לי את הכסף כרגע לקנות מודד צבע (וגם אני לא רוצה לעשות את זה לפני שאני יודע שבאמת יש בסיס לזה), יש מספיק אנשים פה בפורום שעובדים בלי מודד צבע (או לפחות לא אומרים שהם עובדים עם אחד כזה).

כמובן שאני לא הולך מחר להתחרע על איזה רכב יוקרה, מקסימום היאריס של סבתא.

 

קובי אתה צודק, תודה על העצות המועילות.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
איפה בכרמיאל?

 

שיהיה לך בהצלחה גבר, אני גם שמעתי על הדייטלרים מכרמיאל, שמעתי שהם עושים עבודה משהו חבל על הזמן, הם אשכרה מייצרים לך טמבונים חדשים, ועושים איך שאתה רוצה כל החציות וכל מיני דברים בטמבון, גם עוד לא הייתי שם קצת רחוק לי, אני מבית שמש, צריך לקפוץ לשם לראות מה בדיוק הם עושים...

 

אני בדיוק התחלתי להתעסק בדברים האלה, שם לדים לפנסים, מדבקות קארבון, משחיר(צבעים: שחור, כחול, גולד(זהב)) פנסים, תאורת ריצפה בפנים הרכב, וכל מיני קישוטים, אם מישהו מעוניין בדברים האלה בכיף יענה לכם בפרטי...

 

יום טוב חברים!

פורסם

מישהו יכול להגיד איך מוצאים את החבר׳ה האלה מכרמיאל? עשיתי גוגל ולא מצאתי כלום.

×
×
  • תוכן חדש...