Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש מהסוכנות - מה כדאי לעשות? - שאלות רבות


שימו לב! השרשור הזה בן 4237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב אמור להתקבל מהיבואן בימים הקרובים, סוזוקי סוויפט אדומה.

המוצרים שאני מתכוון לרכוש:

 

אוטוסטור - קיט פלסטלינה שמגיע עם ווקס נוזלי של קרפלן

ספוג + מטליות מיקרופייבר

וויקס - ONR 1 ליטר

סילנט - אופטימום אופטי סיל

פד פשוט לווקס ידני

 

יש לציין שאני ללא שום נסיום קלוש בדייטלינג, הרכב הקודם נרחץ רק תמורת תשלום, מנהרות או ידני.

האם כדאי לעשות פלסטלינה לרכב החדש? הוא עמד באילת אני מאמין עם כל ההשלכות... האם כדאי לרחוץ בשיטת 2 הדליים ואז לבדוק האם הוא צריך פלסטלינה?

 

מה שאני מתכוון לעשות, תגידו לי אם זה בסדר\ מה לא בסדר:

 

להשפריץ על הרכב תמיסת ONR

לרחוץ את הרכב עם צינור \ שיטת 2 הדליים עם ONR כשמפו

לייבש עם מיקרופייבר בעדינות

פלסטלינה + חומר סיכוך (?)

האם לאחר הפלסטלינה צריך לשטוף שוב את הרכב?

עכשיו נשאר הווקס הנוזלי שאני מקבל מהערכה של קרפלן והסילנט של אופטימום אופטי סיל

מה קודם למה? הווקס או הסילנט? זה שהם לא מאותה חברה יכול ליצור אינטרקציה שלילית בין החומרים?

גם את הווקס הנוסלי וגם את הסילנט אני פשוט מורח, ומיד מנגב? או שמחכים קצת?

 

שאלות רבות, לחסר נסיון :screwy:

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב אמור להתקבל מהיבואן בימים הקרובים, סוזוקי סוויפט אדומה.

תתחדש, שמעתי כמה וכמה פעמים שהצבע של הסוויפט בשנים האחרונות קצת חלש והרבה פעמים הוא מתחיל לעשות צרות כבר אחרי שנה שנתיים, אני לא אומר על מנת לבאס אלא רק להסביר לך שצריך לשמור עליו, במידה ותשמור הכל יהיה בסדר, לא קילופים ולא נעליים.

המוצרים שאני מתכוון לרכוש:

 

אוטוסטור - קיט פלסטלינה שמגיע עם ווקס נוזלי של קרפלן אני במקומך מוותר על המוצר הזה לחלוטין ומשאיר אותו לתצוגה של אוטוסטור!, רק תקנה פלסטלינה פשוטה בנפרד, חומר סיכוך תקבל מה ONR ואת הווקס אתה לא צריך כשיש לך סילנט משובח כמו אופטי סיל.

ספוג + מטליות מיקרופייבר

וויקס - ONR 1 ליטר מוצר מדהים

סילנט - אופטימום אופטי סיל

פד פשוט לווקס ידני

 

יש לציין שאני ללא שום נסיום קלוש בדייטלינג- תתחיל לקרוא בפורום, זאת אחלה דרך ללמוד.

האם כדאי לרחוץ בשיטת 2 הדליים ואז לבדוק האם הוא צריך פלסטלינה? אכן קודם לשטוף ביסודיות ואז לבדוק, מאמין שתצטרך פלסטלינה

 

מה שאני מתכוון לעשות, תגידו לי אם זה בסדר\ מה לא בסדר:

 

להשפריץ על הרכב תמיסת ONR צריך לקנות בשביל זה מרסס ידני

לרחוץ את הרכב עם צינור \ שיטת 2 הדליים עם ONR כשמפו

לייבש עם מיקרופייבר בעדינות

פלסטלינה + חומר סיכוך (?) כן במידה וצריך, לעבוד בעדינות,בעדינות,בעדינות!!!! בלי לחץ של זמן, לפי מקטעים קטנים ולא גדולים מדי.

האם לאחר הפלסטלינה צריך לשטוף שוב את הרכב? רצוי שטיפה מהירה, על מנת להוריד שאריות פלסטלינה ולכלוך שמפוזר על הצבע מתהליך הפלסטלינה, במידה ויש לך מהיכן להשיג IPA זה גם מתאים

עכשיו נשאר הווקס הנוזלי שאני מקבל מהערכה של קרפלן והסילנט של אופטימום אופטי סיל

מה קודם למה? הווקס או הסילנט? זה שהם לא מאותה חברה יכול ליצור אינטרקציה שלילית בין החומרים?

אתה שם את הסילנט ולא רוכש את הווקס (כאמור בתחילת התשובה) ובאופן כללי תדע שווקס יבוא תמיד אבל תמיד מעל הסילנט ולא מתחתיו

גם את הווקס הנוסלי וגם את הסילנט אני פשוט מורח, ומיד מנגב? או שמחכים קצת? את הסילנט אתה מורח, ממתין, מנגב עם מטלית, את הווקס אתה לא קונה (כאמור בתחילת התשובה) :wink:

 

שאלות רבות, לחסר נסיון :screwy:

 

במידה ויש לך גאנטים אתה יכול למרוח עליהם גם אוטם צבע, זה יעזור מאוד בשטיפות בהמשך.

תמשיך לשאול פה עד שהכל יהיה ברור לך

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי החומרים, בגלל שאתה מזמין מוצרים שיש רק באוטוסטור (קארפלן) אז עדיף לעשות את כל הרכישה מאוטוסטור לדעתי. יותר מזה, חכה למומחים.

 

זה שאין לך ניסיון בדיטיילינג זה רק אומר שאתה עדיין לא מקובע (זה לא כזה מסובך אם יש לך לפחות יד אחת ימנית).

 

מה שאני מתכוון לעשות, תגידו לי אם זה בסדר\ מה לא בסדר:

 

להשפריץ על הרכב תמיסת ONR

לרחוץ את הרכב עם צינור \ שיטת 2 הדליים עם ONR כשמפו

לייבש עם מיקרופייבר בעדינות

פלסטלינה + חומר סיכוך (?)

האם לאחר הפלסטלינה צריך לשטוף שוב את הרכב?

עכשיו נשאר הווקס הנוזלי שאני מקבל מהערכה של קרפלן והסילנט של אופטימום אופטי סיל

מה קודם למה? הווקס או הסילנט? זה שהם לא מאותה חברה יכול ליצור אינטרקציה שלילית בין החומרים?

גם את הווקס הנוסלי וגם את הסילנט אני פשוט מורח, ומיד מנגב? או שמחכים קצת?

 

עד החלק של השטיפה שאחרי הפסלטלינה זה מצויין, אין צורך לשטוף שוב אחרי הפלסטלינה.

לגבי הווקס והסילנט, יש כאלה ששמים ווקס וסילנט ביחד, חלק שמים קודם ווקס וחלק שמים קודם סילנט, תעשה מה שמרגיש לך נכון (הגישה המקובלת יותר בפורום זה קודם סילנט ואז ווקס) זה לגבי הסדר.

לגבי הצורך, בגלל שאתה משתמש בסילנט איכותי (אני חושב שהוא נחשב איכותי) אז הווקס שנחשב לפחות איכותי די מיותר, אם אתה רוצה אתה יכול לשים, אין שום מניעה.

את הווקס אתה מורח ואחרי שהוא מתייבש אתה מנגב, ואת הסילנט הספציפי הזה אתה לא צריך לנגב.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לגבי הווקס והסילנט, יש כאלה ששמים ווקס וסילנט ביחד, חלק שמים קודם ווקס וחלק שמים קודם סילנט, תעשה מה שמרגיש לך נכון (הגישה המקובלת יותר בפורום זה קודם סילנט ואז ווקס) זה לגבי הסדר.

 

שגוי

 

סילנט לא שווה כלום מעל ווקס

ווקס שווה "משהו" מעל סילנט ולפעמים אפילו הרבה "משהו"

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Kenworth אני חושב שאתה כתבת איפשהו שיש דיטיילרים ששמים קודם ווקס ורק אז סילנט, משם הגיע לי הרעיון הזה.

 

אגב ביישום של האופטי סיל אין צורך צורך להמתין לפני הניגוב אלא לרסס למרוח ולנגב

רסס את המשטח המטופל ולנגב, זה הכל. אין צורך בהמתנה

 

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/82-b

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה

http://www.ebay.com/itm/Magic-Car-Clean-Clay-Bar-150g-Auto-Detailing-Cleaner-Blue-/150784705128?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item231b780268

קנה 2 חתיכות מהפלסטלינה הזאת, וזה יסגור לך את הפינה להמון זמן

זול בטירוף ועושה את העבודה בצורה מדהימה.

אל תשכח שה-onr יכול לשמש גם כחומר סיכה מעולה.

לגבי האופטיסיל - ממליץ בחום!

שימוש קל מאין כמותו, מרחתי על הרכב שלי ושל אבי לפני כחודש פלוס.

החומר לא איבד מעמידותו על הפח אפילו לא טיפה ומרגיש לי שיש עוד הרבה זמן עד שאצטרך ליישם אותו שוב.

בהצלחה

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Kenworth אני חושב שאתה כתבת איפשהו שיש דיטיילרים ששמים קודם ווקס ורק אז סילנט, משם הגיע לי הרעיון הזה.

 

אגב ביישום של האופטי סיל אין צורך צורך להמתין לפני הניגוב אלא לרסס למרוח ולנגב

 

 

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/82-b

 

 

 

אם הגעת למצב שהאופטיסיל לא מתאדה לבד וצריך לנגב אותו, משמע שמרחת הרבה יותר מידי.

אחד מהיתרונות של החומר הזה הוא שזה wipe on walk away

אין צורך לנגב.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Kenworth אני חושב שאתה כתבת איפשהו שיש דיטיילרים ששמים קודם ווקס ורק אז סילנט, משם הגיע לי הרעיון הזה.

 

אגב ביישום של האופטי סיל אין צורך צורך להמתין לפני הניגוב אלא לרסס למרוח ולנגב

 

 

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/82-b

 

וואלה? אני לא זוכר דבר כזה. אבל יכול להיות. מכל מקרה זה שגוי.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולם על התשובות!

אם כן, אוותר על הווקס ואשתמש רק באופטיסיל שאני רואה שלא מפסיק לקבל תגובות טובות.

לגבי לעשות את כל הקניה באוטוסטור, נשמע מצוין, רק שאני לא רואה שיש להם ONR באתר, תקנו אותי אם אני טועה.

לגבי הפלסטלינה הזולה, ראיתי שמשתמשים פה הסתדרו איתה מצוין, פשוט אני מעדיף לקנות כבר הכל במרוכז אם אני כבר נמצא במרכז בהשתלמות(אני גר במושבים ליד ק"ש), והקיט הזה של קרפלן הוא הפלסטלינה הכי זולה...יש חנויות אחרות במרכז שכדאי לקנות מהם פלסטלינה?

לגבי הצבע של הסוויפט, גם אני שמעתי על זה בדגמים קודמים, מקווה שהבעיה נפתרה, אם לא אטפל ברכב תכוף יותר חיצונית בתקוה שזה יעזור מעט.

אגב, איך אתם מנקים את פנים הרכב? דשבורד, הגה, פלסטיקה וכו', עם איזה חומרים?

המון תודה לכולם

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה

http://www.autostore.co.il/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%99%D7%91%D7%A9-OPT-NO-RINSE-Shine-32oz.html

 

ולגבי הפלסטלינה, מבחינתי זה אחלה לדוגמה ל"חבל על הכסף". כשיש משהו שעושה בדיוק את אותה העבודה ובעשרות אחוזים יותר זול.

אבל זה כבר עניין שלך

אל תשכח לעדכן ולפנק בתמונות כשיבוא הזמן

תתחדש

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה!

כמובן שאעלה תמונות לכשתגיע, של לפני ואחרי, הייתי די בטוח שתגיע היום.

תודה רבה חברים, אתם אדירים.

מה לגבי פנים הרכב, עם מה לנקות?

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש !

ו Kenworth ענה לך יפה מאוד..

אני ממליץ לך להשקיע במוצרים איכותיים !

אני חי לפי העיקרון של מי שחוסך משלם ביוקר.

עזוב אותך מפלסטלינה של קארפלן.

פלסטלינה של Chemical Guys עולה עוד איזה 30 שקלים ואתה מקבל 200 גרם במקום 100..

חומר סיכה לפלסטלינה לדעתי לא צריך. מספיק מים או מים עם סבון.

 

אם החלטת ללכת על ה Opti seal לך על זה.. אם לא יש גם אוטמי צבע כמו Jet Seal 109 של CG.

לא צריך יותר מידי ידע או ניסיון כדי למרוח אוטם צבע ושטוף כמו שצריך.

קח את הזמן תעשה עבודה יסודית והחומרים הטובים יחזירו לך תוצאות טובות.

 

ממליץ לך להציץ באתר הזה www.vixdetailing.co.il

תעשה שם הזמנה מסודרת ותקבל הכל במשלוח אחד.

דיטיילר בנשמה...

מוכן לעזור בכל שאלה, בעיה ומה לא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנים הרכב, הדעות חלוקות כמו תמיד.

אני משתמש כבר שלוש שנים קבוע על הרכב שלי עם stp sun of a gun.

פעם בחודש/חודש וחצי

עושה אחלה עבודה.

יש כאלה שאוהבים מוצרים מעט יותר איכותיים ומן הסתם הרבה יותר יקרים.

אצלי מצאתי שהוא עושה עבודה מעולה ולכן אמשיך להשתמש בו עוד הרבה זמן

אופן פעולת נקיון : בעזרת מטלית מיקרופייבר מעט לחה, מנקה טוב את הדש ואת הפלסטיקה שעל הדלתות מלכלוך ואבק, לאחר מכן בעזרת ספוג ליישום ווקס או מטלית מיקרופייבר שמרוססת במעט חומר, עובר טוב טוב על כל חלקי הפנים.

נותן לחומר להספג, ואחרי כמה דקות שוב לוקח מיקרופייבר (נקי) ומנקה את שאריות הstp.

 

פעם בכמה זמן משתמש בapc (חומר ניקוי רב תכליתי שבעזרת דילול ניתן לנקות איתו כמעט כל מרכב ברכב, מג'אנטים ועד ריפוד).

ואז מיישם את החומר.. אבל זה משאיר לתקופות של עצלנות שבהן הרבה זמן לא ניקיתי את פנים הרכב.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש !

ו Kenworth ענה לך יפה מאוד..

אני ממליץ לך להשקיע במוצרים איכותיים !

אני חי לפי העיקרון של מי שחוסך משלם ביוקר.

עזוב אותך מפלסטלינה של קארפלן.

פלסטלינה של Chemical Guys עולה עוד איזה 30 שקלים ואתה מקבל 200 גרם במקום 100..

חומר סיכה לפלסטלינה לדעתי לא צריך. מספיק מים או מים עם סבון.

 

אם החלטת ללכת על ה Opti seal לך על זה.. אם לא יש גם אוטמי צבע כמו Jet Seal 109 של CG.

לא צריך יותר מידי ידע או ניסיון כדי למרוח אוטם צבע ושטוף כמו שצריך.

קח את הזמן תעשה עבודה יסודית והחומרים הטובים יחזירו לך תוצאות טובות.

 

ממליץ לך להציץ באתר הזה www.vixdetailing.co.il

תעשה שם הזמנה מסודרת ותקבל הכל במשלוח אחד.

 

תודה רבה.

אקשיב לעצתך, ואקנה פלסטלינה של CG. בגלל שהרכב חדש (לפני שעה הבאתי אותו מהסוכנות) אקנה פלסטלינה עדינה, וגם כי אני לא רוצה לגרום נזק כי אין לי שום נסיון עם פלסטלינה. בתור נוזל סיכוך אשתמש בONR במינון המתאים, הבנתי שהוא משמש גם לזה. האם המוצר הזה מוכר לך ואתה ממליץ עליו? http://www.autostore.co.il/%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%9B%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%94-200-%D7%92%D7%A8%D7%9D-Chemical-Guys.html

 

סופ"ש אהיה במרכז, אעשה קניה מרוכזת באוטוסטור. רשימה מסתמנת:

 

שמפו, נוזל סיכוך ושימושים נוספים כנראה - ONR 1 ליטר

סילנט - אופטי סיל

מטליות מקרופייבר - water magnet של מגוויירס, ומטלית צהובה של CG

פלסטלינה - כחולה עדינה של CG - זאת שבלינק

חומר ניקוי פנימי - אם ישאר כסף, כל הקניה היא סביבות 500 - 550 ש"ח, קצת כבד משהו, מצד שני זה יחסוך שימוש בשטיפות חיצוניות לאורך זמן, ואני גר במקום עם צינור מים.

 

מה דעתך? יש הצעות לשינוי? כמובן שתמיד אפשר טוב יותר אבל אני רחוק מלהיות מקצוען וגם התקציב הוא פקטור.

יש הערות מיוחדות לעבודה עם פלסטלינה מעבר מלחתוך 50 גרם, לשטח עם הידיים, לסכך אזורים קטנים, ולהפעיל לחץ קל עד מתון ולנוע על הפח? צריך לשטוף אותה בין לבין? האם אחרי 50 גרם על סוזוקי סוויפט, רכב קטן, זורקים אותה?

 

ולעניין אחר, אחרי יותר מעשור עם משפחתומטית שנת 1999, פשוט תענוג לחזור להילוכים מאז חלפו 17 שנה מהרשיון, ולנהוג בעולם אחר מבחינת קדמה.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4237 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...