Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

צריך עזרה לגבי מידות ודגם של רצועות מנוע למאזדה 3 נפח 2000 שנת 2008 של חברת gates מישהו מכיר?

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם

עידכון

בחנות נתנו לי את שתי הרצועות אחת בדיוק כמו המספר באתר שהיא הרצועה הגדולה של אלטרנטור.

והשניה לא אותו מספר הוא הביא לי 5PK690 ובאתר מופיע 5PK692 הוא אמר שזה אותו הדבר מישהו מכיר?

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם

בחנויות חכמולוגים מה שאתה צריך זה רצועה אלסטית

לפי דעתי היצרן היחידי הוא המקורי רק

מה שהוא נתן לך קטנה יותר

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

גם לי היא נראת קטנה יותר אבל לפי האתר של GATES יש מוצר כזה צריך לראות שניתן להשיג כזאת

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם
שים לב באתר של גטס זה 692sf שזה אומר אלסטית

 

יוגב

 

איפה רשום את זה?

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם

אז ככה..

בארץ לא ניתן להשיג את הדגם 692 לפי מה שהיבואן אומר זה אותו רצועה רק שקטנה 2 מ"מ וזה מה שהוא מוכר לכל המאזדות.

אז בחנות אמור שיש סט של חברת BANDO ששם הרצועה היא 695 לפי האתר שלהם אני לא מוצא אותה רק את הרצועה הגדולה מישהו מכיר ?

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם

אגב למישהו יש שיטה טובה איך להחליף את הרצועה בלי הכלי עזר שמחברים על הפולי?

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם

מפרקים ארבעה ברגים את המדחס מלבישים את הרצועה ומחברים

את המדחס חזרה

הרצועה של הבנדו גדולה מידיי... שתבין אתה לא יכול לשים איזה רצועה שתרצה כי אין מותחן שימתח את הרצועה בעודף שנשאר

סע למורשה ותקנה אחד מקורי

אם תרצה דבר איתי אני מאזור נתניה ויש לי הנחה משמעותית במאזדה.

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם
מפרקים ארבעה ברגים את המדחס מלבישים את הרצועה ומחברים

את המדחס חזרה

הרצועה של הבנדו גדולה מידיי... שתבין אתה לא יכול לשים איזה רצועה שתרצה כי אין מותחן שימתח את הרצועה בעודף שנשאר

סע למורשה ותקנה אחד מקורי

אם תרצה דבר איתי אני מאזור נתניה ויש לי הנחה משמעותית במאזדה.

יוגב

 

שלחתי לך בפרטי

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם

טוב אחרי חיפושים אחר רצועת מדחס שלא קיימת במידות המקוריות מישהו מכיר איפה ניתן להשיג כזו חוץ ממורשה?

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם

אני לא חושב שהבדל של 2 מילימטר באורך הרצועה המקורית לרצועה תחליפית ברצועות אלסטיות מהווה בעיה כולשהי עבור רצועת אביזרים.

 

בדרך כלל הטולרנס (סטייה מהאורך הנומינלי של הרצועה) עשוי להיות פלוס/מינוס 5 מילימטר ברצועות באורך שציינת ובדגמים מסויימים גם 10 אחוז מאורך הרצועה.

 

יש לך קישור לרצועה התחליפית ?

איזה כייף לי :)

פורסם
אני לא חושב שהבדל של 2 מילימטר באורך הרצועה המקורית לרצועה תחליפית ברצועות אלסטיות מהווה בעיה כולשהי עבור רצועת אביזרים.

 

בדרך כלל הטולרנס (סטייה מהאורך הנומינלי של הרצועה) עשוי להיות פלוס/מינוס 5 מילימטר ברצועות באורך שציינת ובדגמים מסויימים גם 10 אחוז מאורך הרצועה.

 

יש לך קישור לרצועה התחליפית ?

 

2 מילימטר זה לא כזה הרבה אבל הרצועה צריכה להיות אלסטית בגלל שאין מותחן והיא נכנסת במתיחה וה 690 לא אלסטית אז זה לא נראה ילך

אריק ובנץ מכים שנית!!!!:wink:

פורסם

אם אורך הרצועה המקורי הינו 690 מילימטר והטולרנס הינו +/-5 מילימטר אז נראה לי שכול רצועה במידות של 688-692 תתאים למטרה.

 

הטולרנס שציינתי הינו מקסימלי ומנסיוני בדרך כלל הטולרנס הינו +/-2 מילימטר.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...