Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה בארץ אוהבים גיר אוטומטי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי המון גיליונות של EVO, ואני מאוד אוהב את הגישה שלו (כמעט ורק מכוניות המכוונות להנאה מנהיגה), אבל הוא קצת התקלקל בשנים האחרונות. יותר מדי סתירות פנימיות וחוסר החלטיות. מגזין CAR הוא עדיין מהטובים ביותר, וגם לטופגיר ואוטוקאר יש יתרונות.

 

את המגזין השני שציינת אני באמת לא מכיר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפותח השרשור :

 

תקן אותי אם אני טועה , אבל S CLASS , סדרה 7 ו A8 מזמן אינן נמכרות עם גיר ידני, אלא רק עם תיבות אוטומטיות ( חכמות, אבל אוט' ) .

פורסם
לפותח השרשור :

 

תקן אותי אם אני טועה , אבל S CLASS , סדרה 7 ו A8 מזמן אינן נמכרות עם גיר ידני, אלא רק עם תיבות אוטומטיות ( חכמות, אבל אוט' ) .

אז בוא אני אסביר לך שיהיה לי כסף לקנות את המכוניות האלה אני אהיה אחרי פנסיה

ואז באמת אני אצרך גיר אוטומט, אבל אני בן 24 וכמעט רוב המכוניות שיש במדינה גיר אוטומט

מה שגורם לצמצום מבחר המכוניות לצעירים

ובקשר לגירים האוטומט החכמים זה עדיין לא אותה חווית הנהיגה של גיר רגיל תמיד יהיה חסר משהו

פורסם
אז בוא אני אסביר לך שיהיה לי כסף לקנות את המכוניות האלה אני אהיה אחרי פנסיה

ואז באמת אני אצרך גיר אוטומט, אבל אני בן 24 וכמעט רוב המכוניות שיש במדינה גיר אוטומט

מה שגורם לצמצום מבחר המכוניות לצעירים

ובקשר לגירים האוטומט החכמים זה עדיין לא אותה חווית הנהיגה של גיר רגיל תמיד יהיה חסר משהו

לא יודע לגבי סדרה 7..

אבל גיר ידני ב S CLASS יש! (וגם יש הרבה כאלה בפריז) וגם בA6 וA8 יש גיר ידני.

A6 ידנית עם מנוע 3.2FSI הייתה אפילו בארץ בהשקה של הA6 החדשה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אם אתה חובב גיר ידני, כמו שאני הייתי חובב נהיגה בידני בצעירותי, יש סיכוי טוב שזה יעבור לך תוך עשר שנים וקצת.

נסעתי באחד החגים מתל אביב לחדרה, כל הדרך ראשון שני (פעם או פעמיים שלישי למאה מטר). הגעתי תשוש עם כאבים עזים בברך וכאב בגב.

 

עכשיו אתה מבין למה אוטומט בישראל???

http://www.whatcar.com/ מבחני מכוניות חדשות וישנות. רוב הדגמים מופיעים.
פורסם
אם אתה חובב גיר ידני, כמו שאני הייתי חובב נהיגה בידני בצעירותי, יש סיכוי טוב שזה יעבור לך תוך עשר שנים וקצת.

נסעתי באחד החגים מתל אביב לחדרה, כל הדרך ראשון שני (פעם או פעמיים שלישי למאה מטר). הגעתי תשוש עם כאבים עזים בברך וכאב בגב.

 

עכשיו אתה מבין למה אוטומט בישראל???

 

קודם כל, למה נזכרת עכשיו?

 

חוצמזה, בכל מדינה (כמעט) יש פקקים. גם באירופה יש המון פקקים. אבל עדיין נמכרות שם ידניות בקצב גבוה. בשביל ה-3-4 פעמים שאתה תקוע בפקקים בחגים לא צריך לוותר על הידני (ותחליף קלאץ' אם כואבת לך הברך).

 

כמובן שאם אתה עובד הייטק מיואש ותקוע שעה וחצי בפקקים כל בוקר בשביל לעבור את 15 הק"מ מהבית שלך למשרד, אתה מקבל אישור מיוחד ממני לנהיגה באוטומט. (רק לא לנטיס, בבקשה)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אם אתה חובב גיר ידני, כמו שאני הייתי חובב נהיגה בידני בצעירותי, יש סיכוי טוב שזה יעבור לך תוך עשר שנים וקצת.

נסעתי באחד החגים מתל אביב לחדרה, כל הדרך ראשון שני (פעם או פעמיים שלישי למאה מטר). הגעתי תשוש עם כאבים עזים בברך וכאב בגב.

 

עכשיו אתה מבין למה אוטומט בישראל???

אם קצת נהיגה בידני מפרקת אותך ככה אני חושב שזה סימן לחשוב על פעילות גופנית סדירה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...