Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה רוצה לדעת כמה מוריד ליסינג, תסתכל על כמה עולה אוקטביה בת 5 לעומת אוקטביה חדשה.

עכשיו תוריד מזה מינימום של 15-20% (מהסכום של אוקטביה בת 5) ותדע פלוס מינוס כמה אתה מפסיד בגלל הליסינג. זה לא חובה, אגב. ייתכן והרכב שלך יהיה סופר שמור ולא תצטרך להוריד שקל כי יהיה ביקוש גבוה לרכב שמור.

 

כמו כן - אם אתה בעניין של חישובים, תחשב גם את עלות הריבית שהיית צריך לשלם על אוקטביה בלי הנחת הליסינג 0 ק"מ, או את הריבית שאתה לא תקבל (אם אתה קונה במזומן).

פורסם

במצב של השוק כיום,שלרכבים עם שוק הרבה יותר חזק משל סקודה,ועם ידיים פרטיות ונתונים מעולים,מורידים 10-15% רק בשביל הסיפתח.

הם יכולים לחלום למכור את הרכב במחיר הזה,מצד שני לנסות לא עולה כסף.

פורסם

הכל עניין של ביקוש והיצע ודווקא הדגם הנדון של האוקטביה, ובפרט ברמת הגימור הבכירה - די מבוקש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מציע לך לרכוש מכונית חדשה, אולי כדאי לך באמת לחכות לדגם החדש של האוקטביה, הוא מבוסס על הגולף דור 7.

 

יגיע לארץ רק בסוף השנה.

 

אולי הראפיד?

פורסם

אם השיקול הכספי לוקח צד חשוב בהחלטות שלך - אני מציע שתבדוק מה המחיר של הביטוח לרכב שלך.

בזמנו אני בדקתי והביטוח יצא לי בין 8K ל-10K.

לצורך השוואה, יש לי עכשיו I20 חדשה והביטוח שלי פחות מ-4K לשנה.

פורסם
אם השיקול הכספי לוקח צד חשוב בהחלטות שלך - אני מציע שתבדוק מה המחיר של הביטוח לרכב שלך.

בזמנו אני בדקתי והביטוח יצא לי בין 8K ל-10K.

לצורך השוואה, יש לי עכשיו I20 חדשה והביטוח שלי פחות מ-4K לשנה.

 

תודה על הערה החשובה!

אני באמת יבדוק ביטוח האם זה משמעותי.

מישהו יכול להוסיף פרטים?

פורסם

לאלייד ביטוח חברה בת של צ'מפיון יש מחירי ביטוח תחרותיים מאוד לדגמי סקודה.

 

אני משלם כ-4700 ש"ח (חובה+מקיף) לשנה על היטי שלי (כל נהג מעל 40)

 

ההורים שלי משלמים על אוקטביה 2010 1.8TSI כ-4300 ש"ח לשנה (כל נהג מעל 35 חובה ומקיף)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם אני הייתי מקבל מחירים כאלה מזמן הייתי קונה אחת - הרכב מפואר, מפנק, חסכוני ותא מטען ענקי.

המוכרים בהחלט גמישים, הבעיה היתה הביטוח (מעל גיל 24, עם 3 שנים נקיות).

הבעיה הנוספת היא טורבו ו-DSG, אבל יש רכבים אוקטביות ללא (אאל"ט, 1.6)

 

לאלייד ביטוח חברה בת של צ'מפיון יש מחירי ביטוח תחרותיים מאוד לדגמי סקודה.

 

אני משלם כ-4700 ש"ח (חובה+מקיף) לשנה על היטי שלי (כל נהג מעל 40)

 

ההורים שלי משלמים על אוקטביה 2010 1.8TSI כ-4300 ש"ח לשנה (כל נהג מעל 35 חובה ומקיף)

פורסם

אני יכול להגיד לך שזה נשמע לי קצת יקר,אנחנו מוכרים את באוקטביה שלנו מנוע 1.4 tsi שנת 2011 יש עדיין אחריות רמת הגימור אמביינט אך הוחלפו בטסות לג׳אנטים שש עשרה אינץ ואני חושב שאבא שלי מתכוון למכור את הרכב באזור 105 אלף ככה שמאה אלף נשמע יקר

פורסם

אל תשכח שקנייה מ"אוטו דיל" מגובה באחריות ששווה כסף. כמו"כ יש לשקלל את חודש העליה על הכביש כדי להשוות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אל תשכח שקנייה מ"אוטו דיל" מגובה באחריות ששווה כסף. כמו"כ יש לשקלל את חודש העליה על הכביש כדי להשוות.

 

לא נתנו לי שום אחריות!

ביקשתי אחריות אמרו אנחנו לא נותנים שום אחריות. אגב, לכן החלטתי לרדת מהאופציה הזאת.

אין אחריות יבואן על המנוע והגיר (הסתיים החודש), אין גם אחריות של אוטו דיל. זאת פשוט הצעה יקרה.

 

עכשיו בדקתי את נתוני הביטוח והם אכן מחרידים!! בין 8-10K. האם זה אכן כה יקר?

כי אם כן אני ירד גם מהאופציה של אוקטביה חדשה ונעשה חושבים מחדש.

פורסם
תודה רבה לכולם על התגובות!!

 

איפה משיגים אוקטביה חדשה בתוספת של 10,000??

 

לגבי אחריות של הגיר, אני דיברתי עם שירות הלקוחות של סקודה והם טענו בתוקף שהאחריות הוא רק לרכיב המצמד ולא לגיר! מנוע וגיר רק שנתיים שהסתיימו בימים אלו.

 

מי שהציע קיה, חיפשתי אוקטביה בגלל המנוע הקטן והחסכוני בשילוב איכות ומרווח שחשוב מאוד.

 

תודה לכם על העזרה, מעריך!

 

האחריות היא לכל הגיר , הם אפילו נותנים מסמך כזה לכל דורש

פורסם
לא נתנו לי שום אחריות!

ביקשתי אחריות אמרו אנחנו לא נותנים שום אחריות. אגב, לכן החלטתי לרדת מהאופציה הזאת.

אין אחריות יבואן על המנוע והגיר (הסתיים החודש), אין גם אחריות של אוטו דיל. זאת פשוט הצעה יקרה.

 

עכשיו בדקתי את נתוני הביטוח והם אכן מחרידים!! בין 8-10K. האם זה אכן כה יקר?

כי אם כן אני ירד גם מהאופציה של אוקטביה חדשה ונעשה חושבים מחדש.

 

תבדוק ב AIG , המחיר ירד ב ~ 50 %

×
×
  • תוכן חדש...