Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסווגן פולו דיזל 2001


ALEX2424
שימו לב! השרשור הזה בן 4223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש בארץ כמות קטנה מאוד של פולו קלאסיק TDI. בעיניים שלי ראיתי ונהגתי על כזו (במהלך החיפושים אחר רכב להורים שלי לפני 4 שנים בערך).

 

מדובר בגרסת 90 כ"ס. מטוס יחסית לSDI שנקנתה לבסוף (לא נרכשה בגלל בעיות שהתגלו בבדיקת המוסך).

 

עריכה: לגבי ה500 אלף ללא בעיה- יש בזה בסיס מסויים, במיוחד אם מתוחזק כמו שצריך.

ל300-350 אלף ק"מ הוא יגיע ללא בעיה. מנסיון משפחתי על 3 רכבים זהים מכאנית שחצו את קו ה300 אלף.

 

רק לא מובן לי למה לטפל דווקא במוסך מורשה. גם רמת מקצועיות שלא בהכרח טובה (תלוי בסניף), ובמיוחד כשיש מוסכים מעולים שהם לא מורשי יבואן כדוגמת מוסך רון שהוא יותר זול, ולדעתי עדיף בהרבה על המורשים ברמה המקצועית, היושר והאמינות.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מנועי טורבו דיזל מגיעים בצבא ובמשטרה עוברים את ה500 אלף ק"מ, אני לא מאמין שיש סיבה שמנוע דיזל רגיל, ללא טורבו לא יצליח להגיע לזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פולו קלאסיק TDI לא שווק בארץ.

כשרכשנו את הפולו, דיזל היה קיים רק עם SDI.

TDI היה בגולף, בורה ופסאט.

גם במחירון לא קיים דגם של פולו קלאסיק TDI, כולם עם 68 כ"ס .

 

כנראה דגם TDI שבדקת להורים היה מיבוא, או שודרג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פולו TDI,אבל במרכב האצ'בק (עוד יותר נדירות מגולף TDI..)

 

במרכב סדאן (כמו פותח השרשור) יש רק SDI (למדתי נהיגה על אחת כזאת,אחלה רכב) ועל כן הוא נקרא קלאסיק.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המקרה אני עוסק ברכבים. מחירון לוי יצחק של הרכב הוא 12.000. רכבים כאלה נמכרים בשוק החופשי בין 5K-9K.

אם יש לך קונה ב 16.000 (למרות שקשה לי לאמין עם כל הכבוד לנתונים המעולים של הרכב). תמכור לו ומהר...

תן לו אפילו חיבוק ונשיקה.. :lol:

 

 

אני מעריך שבסוף המחיר שתקבל הוא 12K במקרה הטוב.

 

תעדכן אותנו מה נסגר בסוף..

 

יום טוב! 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב,

הפולו נמכרה לחבר פורום ב 15,500 ש"ח - הכי חשוב מבחינתי שהיא עברה לידיים טובות ונשמור איתה על קשר:lol:

הורדתי את המחיר (לחבר פורום) בגלל שהגיר שהותקן לא מוצלח, ויש צורך לחפש אחר.

 

תודה לכולם על העזרה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

המחיר שנסגר הוא סביר מאד ,אם לאלכס היה עוד אחד אז אני מוכן לקחת באותו מחיר .

זה פשוט רכב מעולה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וחץ מזה, הבחור שקנה את הרכב יודע היטב, שגם בחיפוש של שנה לא היה מוצא פולו SDI ,עם 200 אלף ק"מ, יד ראשונה ובמצב שמור.

היתה לי פולו כזאת, מודל 2000 סטיישן. מכונית אמינה וחסכונית ביותר.

כאשר מוצאים רכב כזה, לא מסתכלים על מחירון או על רכבים דומים (עם נתונים גרועים), אלא משלמים יותר ומשתמשים ברכב הזה שנים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

15.500 ועוד עם גיר לא תקין...

 

כל הכבוד אלכס!!!

 

שלום.

אני רוכש הרכב.

 

רק להעמיד את הדברים על דיוקם:

שילמתי לאלכס 15,500

המוסך [מורשה צ'מפיון בקרית מלאכי] אמור לזכות את מוסך רון ב1500 ש"ח תמורת החלפת הגיר.

סה"כ יוצא ששילמתי על הרכב 18000 עם גיר של רון...

 

על כל פנים, שמעתי את דעותיכם לכאן ולכאן, עשיתי את החישובים שלי, והחלטתי לרכוש.

אין רכב שהוא לא מיני מיני מיני שנותן כזו צריכת דלק. ולדברי רון זה רכב סופר אמין [כלשונו: הרכב האהוב עלי], אז בסיכום הכללי נראה לי עסקה משתלמת. לשני הצדדים [לא תמיד צד אחד חייב להדפק כדי שעסקה תשתלם לצד השני].

 

נ.ב. אחד הכללים שמנחה אותי ברכישת רכבים הוא "אל תחפש רכב.תחפש מוכר".וזה תקף גם למקרה פה. אלכס אדם הגון ישר ופדנט, ואשמח לרכוש ממנו רכב נוסף בעתיד [אבל לא את האאוטלנדר.אלכס תקנה איזה קורולה ידני, תעשה טובה].

 

 

בינתיים גיליתי עוד כמה ריג'קטים לא מאוד קריטיים:

א.שפיצרים לא עובדים [מים לא יוצאים בכלל]. אולי זה צינור משוחרר או משהו.

ב. ייתכן שתרמוסטט תפוס במצב פתוח או חצי פתוח [לוקח לרכב המון זמן להגיע לטמפ' עבודה. וגם אחרי שכבר הגיע, הוא מתקרר בנסיעה בין עירונית]. ייתכן מאוד גם שזה תקין לרכב הזה, פשוט בפונטו הוא היה תמיד תמיד בול בחצי.

ג. נורות בפנל מזגן.

ד. ידיות משיכה לקיפול גב מושב אחורי [ממש לא נורא כי זה סטיישן אז מושיטים את היד מאחורה ומרימים. פשוט וקל]

 

גילוי נאות ומשמח:

 

אני כותב את ההודעה הזאת מהמחשב במוסך רון [כמעט כתבתי תחת היוזר שלו...]

הרכב על הליפט לצורך החלפת הגיר,ואח"כ יסתכלו גם על שאר הריג'קטים

 

כמובן שאעדכן בהמשך.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

אני רוכש הרכב.

 

רק להעמיד את הדברים על דיוקם:

שילמתי לאלכס 15,500

המוסך [מורשה צ'מפיון בקרית מלאכי] אמור לזכות את מוסך רון ב1500 ש"ח תמורת החלפת הגיר.

סה"כ יוצא ששילמתי על הרכב 18000 עם גיר של רון...

 

על כל פנים, שמעתי את דעותיכם לכאן ולכאן, עשיתי את החישובים שלי, והחלטתי לרכוש.

אין רכב שהוא לא מיני מיני מיני שנותן כזו צריכת דלק. ולדברי רון זה רכב סופר אמין [כלשונו: הרכב האהוב עלי], אז בסיכום הכללי נראה לי עסקה משתלמת. לשני הצדדים [לא תמיד צד אחד חייב להדפק כדי שעסקה תשתלם לצד השני].

 

נ.ב. אחד הכללים שמנחה אותי ברכישת רכבים הוא "אל תחפש רכב.תחפש מוכר".וזה תקף גם למקרה פה. אלכס אדם הגון ישר ופדנט, ואשמח לרכוש ממנו רכב נוסף בעתיד [אבל לא את האאוטלנדר.אלכס תקנה איזה קורולה ידני, תעשה טובה].

 

 

בינתיים גיליתי עוד כמה ריג'קטים לא מאוד קריטיים:

א.שפיצרים לא עובדים [מים לא יוצאים בכלל]. אולי זה צינור משוחרר או משהו.

ב. ייתכן שתרמוסטט תפוס במצב פתוח או חצי פתוח [לוקח לרכב המון זמן להגיע לטמפ' עבודה. וגם אחרי שכבר הגיע, הוא מתקרר בנסיעה בין עירונית]. ייתכן מאוד גם שזה תקין לרכב הזה, פשוט בפונטו הוא היה תמיד תמיד בול בחצי.

ג. נורות בפנל מזגן.

ד. ידיות משיכה לקיפול גב מושב אחורי [ממש לא נורא כי זה סטיישן אז מושיטים את היד מאחורה ומרימים. פשוט וקל]

 

גילוי נאות ומשמח:

 

אני כותב את ההודעה הזאת מהמחשב במוסך רון [כמעט כתבתי תחת היוזר שלו...]

הרכב על הליפט לצורך החלפת הגיר,ואח"כ יסתכלו גם על שאר הריג'קטים

 

כמובן שאעדכן בהמשך.

 

המכירה ניסגרה במחיר הוגן כלפי שתי הצדדים.

(כל אחד מאיתנו ויתר על משהו כדי לבוא אחד לקראת השני)

אני מאחל לכל חברי הפורום למצוא קונה כמו דוד!

 

כמו שכתבתי, הרכב עבר לידיים טובות, וכל ההשקעה שלי ברכב תשמר ותשתפר.

אני שמח שנמצאה משפחה שזקוקה לרכב כזה ותוכל להנות ממנו.

(סרבתי למכור את הרכב לשימוש מסחרי)

 

קורולה כרגע לא בתוכניות, אולי כעבור כמה שנים תרצה את האאוטלנדר:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים גיליתי עוד כמה ריג'קטים לא מאוד קריטיים:

א.שפיצרים לא עובדים [מים לא יוצאים בכלל]. אולי זה צינור משוחרר או משהו.

אני מאמין שזאת משאבה.

ב. ייתכן שתרמוסטט תפוס במצב פתוח או חצי פתוח [לוקח לרכב המון זמן להגיע לטמפ' עבודה. וגם אחרי שכבר הגיע, הוא מתקרר בנסיעה בין עירונית]. ייתכן מאוד גם שזה תקין לרכב הזה, פשוט בפונטו הוא היה תמיד תמיד בול בחצי.

זה צריך להיות חצי בול. נישמע כמו טרמוסטט.

תתחדש, שמור על הרכב. הערות שלי באדום.

 

אלכס, קורולה לא פחות טובה בשטח מאולנדר. היא גם זולה וחסכונית יותר. ;)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צוויפר צדקת, אכן משאבה.

 

אז ככה:

 

הרכב אושפז אצל רון ליום עבודה.

הוחלף גיר [מיבוא - ירד מקורדובה 126,000 ק"מ, הגיר מ - צ - ו - י - ן]

שמן גיר מקורי [רון אומר שהוא היחיד שמביא אותו לארץ, עלות מאוד גבוהה - כ200 ש"ח. חבל שלא צילמתי].

משאבת מתזים.

רפידות בלמים קדמיים.

כוון פרונט

 

החשבונית לא נמוכה בכלל - -5200 ש"ח,. אחרי זיכוי ממוסך צ'מפיון שהתקין את הגיר התקול בסך 1500 ש"ח, יצא לי 3700.

ועוד מחיר הקניה 15500, סה"כ 19200.

 

יקר? אולי.

 

לקחתי בחשבון 18,000 כעלות הקניה. כל השאר יוקדש ל"יישור קו".

 

תודה לכל העוזרים והיעצים. אדווח על צריכת הסולר.

 

בברכה

 

נ.ב. כמובן, המלצה חמה בשרושור ההמלצות על מוסך רון.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...