Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצחיק, שאנשים שמעולם לא היו בעלים של מכוניות כאלו, מעיזים לחשוב שהם יודעים מה זה להחזיק כזה רכב. להזכירכם, מדובר פה על ספורטיבית קטנה וחמה בת 6-7 שנים. לא יותר ולא פחות. עלויות האחזקה שלה בהנחה ונוהגים בה כמו בדייהטסו שרייד של אמא שלכם דומות מאוד ואולי גבוהות רק במעט. בהנחה ונוהגים בה כמו שצריך לנהוג בה, עלויות האחזקה עולות אבל הן עדיין זולות משל כל משפחתומטית מאותו שנתון.

 

רוני

מסכים עם רוני. מספיק עם הקשקשת על מכונית צרפתית ספורטיבית שנכנסת למוסך כל יומיים. אין בראלי שום רכיב אקזוטי או טכנולוגיה יוצאת דופן שתהפוך אותה לפחות אמינה מסתם 205 או 106. מי שנוהג חזק משלם, מי שנוהג רוב הזמן כדי להגיע, יחיה בשלום עם האוטו.

 

אני, בניגוד לרבים פה, כן מחזיק צרפתיה ספורטיבית, לא מאתמול ולא משלשום, אלא מלפני יותר מ 5 שנים. ZX וולקן כמובן. אני אישית נהגתי בה כבר יותר ב 120 אלף ק"מ.

רוב השימוש שלי ברכב הוא שימוש "מנהלתי" של נסיעות רגועות (במכונית כזאת, גם כשהנסיעות רגועות הן מהנות יותר, לטעמי, מבמשפחתומטית). המכונית אמינה ברמה של סוס עבודה צייתן, אני מקווה שכל מכונית שתהיה לי בעתיד תהיה אמינה כמוה.

 

אני מרשה לעצמי להניח שגם ראלי שתנהג ותתוחזק כמו הוולקן שלי, תהיה במצב דומה.

 

לכן גם השוואת מחירונים למכונית (עלובה) כמו שרייד היא לא מופרכת. אם אכן תמצא 106 שמורה ומתוחזקת ברמה הראויה, אין שום סיבה שהיא תעלה פחות מיפנית מקבילה. אם זו מכונית שעברה אונס קבוצתי, אין שום סיבה לקנות, לא משנה מה המחיר.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נ.ב. מעולם לא הבנתי מה כ"כ ספורטיבי בראלי. הרכב הזה חולק את רוב מכלוליו עם שאר רכבי הקבוצה, אין שם שומדבר מיוחד , מרכב של 3 דלתות, כמה מדבקות, כיול טיפטיפה שונה.

לומר שברכבים הללו יש יותר תקלות בגלל שהם ספורטיביים כביכול, זהו שכנוע עצמי, כי אני מכיר כ"כ הרבה רכבי 106 החל מ XR , המשך ב XS וכלה בראלי ו XSI ובכולן אותן צרות צרורות, כאשר דווקא בדגמים הלא ספורטיביים עוד יותר צרות !

 

מעולם גם לא תבין, כנראה. אף אחד לא טוען שזו מכונית על, אבל היא בהחלט כן מהווה רמה אחת מעל רוב מתחרותיה בכל המדובר בהתנהגות כביש, ובשביל מי שיודע להעריך את זה - זה מספיק טוב. נכון שרוב הילדודס שקונים אותה לא ממש יודעים להשתמש בה, ובעצם קונים אותה בשביל הפוזה, הביצועים הטובים למדי, והמחיר הנמוך יחסית. השוק שנוצר לה כאן באמת קצת מוגזם, אבל כמו שנאמר לפני - ההשוואה צריכה להיות מול רכבים אחרים באותו השנתון. מול האפשרויות האחרות המחירון של מכונית כמו הראלי הוא מגוחך.

 

ועידן - לא טענתי שהאמינות אבסולוטית, טענתי שלמרות בעיות האמינות המסוימות, היא עדיין משתלמת לחובב ההגה. ואם הייתי מחפש מכונית רגילה בהחלט לא הייתי הולך על משהו סחיר שנחשב אמין, אלא מוצא משהו יותר טוב במחיר נמוך יותר (כלומר - לא סחיר) ומסתדר עם האמינות. היא לא מפחידה אותי...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מי שאשם בכל המצב הזה הוא

א) יצחק לוי

ב)הקושי של הישראלי המצוי לאמר לחבר'ה "שילמתי מעל המחירון" ולא "הבאתי אותה במחיר פצצה"

 

אם המחירון היה 10 מעל הקיים , היו משלמים כמו גדול מחירון ולא מעל , אבל המחירון נמוך מאוד מאוד מאוד!!! ולכן , המכירה לא צריכה להסתמך עליו בכלל !!!

מי שמחפש ראלי במחירון משלה את עצמו או מחפש אוטו מזויין! , ולגבי החברים שמדברים על X או Y או Z מעל - אין מה לדבר מעל/ מתחת אלא על מחיר מסויים - כי למחירון אין שום קשר למציאות ולכן יש להתעלם ממנו , ולדבר על מחיר נתון.

 

מי שאומר שהראלי לא ספורטיבית - כנראה חושב שנהיגה ספורטיבית זה נסיעה בקו ישר מרמזור לרמזור - ולא יודע למה כבישים מפותלים נועדו !!!

פורסם

במישור התאורתי:

ככל שהמחיר יורד הביקוש עולה.

ככל שהכמות יורדת המחיר עולה.

ככל שהמחיר עולה הביקוש יורד.

 

בקצרה, על שוק הראלי פועלים שני כוחות, 1. מספר הראלי על הכביש הולך וקטן.

2. המחירון של הראלי רק יורד.

לכן, הגיוני שהשווי של הרכב ישאר קבוע ואפילו יעלה עם הזמן( טווח ארוך- שנים), מכוון שלמספר הרכבים על הכביש יש משמעות יותר חזקה מאשר לשווי "האמיתי" של הרכב שנקבע ע"י יצחק לוי.

 

במישור המעשי:

העובדות מתחילות להראות בשטח.

המון אנשים שולחים הודעות אלי ושואלים בכביש "אתה מוכר?"

הסיבה היא פשוטה, כסף.הראלי זולה לאחזקה והמחירון לדעתי מצחיק בהתחלה וכואב בסוף.

לא רחוק הזמן שיהיה קשה ואף בלתי אפשרי למצוא ראלי דור שני במצב שפוי.

המושג של פראייר שקנה מעל המחירון או הרבה מעל המחירון שייך לימים עברו בשוק הראלי.

מי שקונה ויודע מה שהוא קונה ישלם מעל המחירון.

כאלה שיתלבטו בין ראלי ל -RSI יקנו RSI בסופו של דבר.

היום אני מופסד על הראלי כ- 10K אחרי 3 שנים יפות מאוד.

לומר לכם את האמת, לא ידעתי מה המחירון שלה עד היום שקראתי את הת'רד הזה.

בהצלחה למחפשים וחג שמח.

:-D

פורסם

המחירון באמת מצחיק מאד ממש מפחיד.

 

למקרה שלי גם אם יתנו לי 10 ויותר מעל זה בחיים לא ישתלם לי למכור את האוטו הזה.

 

ככה שאני חושב שאני ישאר איתו עד שאני יתחתן:?

פורסם
המחירון באמת מצחיק מאד ממש מפחיד.

 

למקרה שלי גם אם יתנו לי 10 ויותר מעל זה בחיים לא ישתלם לי למכור את האוטו הזה.

 

ככה שאני חושב שאני ישאר איתו עד שאני יתחתן:?

עופר הגיע ,ונתן דוגמא לראלי שללא ספק שווה 10 מעל המחירון.

 

מעולם גם לא תבין, כנראה. אף אחד לא טוען שזו מכונית על, אבל היא בהחלט כן מהווה רמה אחת מעל רוב מתחרותיה בכל המדובר בהתנהגות כביש, ובשביל מי שיודע להעריך את זה - זה מספיק טוב. נכון שרוב הילדודס שקונים אותה לא ממש יודעים להשתמש בה, ובעצם קונים אותה בשביל הפוזה, הביצועים הטובים למדי, והמחיר הנמוך יחסית. השוק שנוצר לה כאן באמת קצת מוגזם, אבל כמו שנאמר לפני - ההשוואה צריכה להיות מול רכבים אחרים באותו השנתון. מול האפשרויות האחרות המחירון של מכונית כמו הראלי הוא מגוחך.

 

רוני

אני מבין בהחלט מה טוב בראלי , אני גם מבין מה לא טוב בראלי ולדעתי כרכב יום יומי פשוט לא משתלם להחזיק כזה.

השאלה שלי היא כזאת. למה לוי יצחק החליט שערכם של רכבי פיג'ו נשחק יותר מהאחרים?

למה פולו 16V שנת 97 שווה מחירון 42 אלף ש"ח , לעומת 106 ראלי 97 ששווה כ24 אלף?

על הנייר בצורה יבשה, הגיוני שהפולו תהיה שווה יותר בגלל מחיר רכישה התחלתי גבוה ,

אבל מבחינת היצע וביקוש דווקא אצל הראלי אני מעריך שזה יותר גבוה...

עדיין לא הגיוני שההפרש יהיה כמעט פי 2...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני מבין בהחלט מה טוב בראלי , אני גם מבין מה לא טוב בראלי ולדעתי כרכב יום יומי פשוט לא משתלם להחזיק כזה.

השאלה שלי היא כזאת. למה לוי יצחק החליט שערכם של רכבי פיג'ו נשחק יותר מהאחרים?

 

כרכב קטן וידני הראלי מצוינת ליום יום. למה היא פחות טובה מפולו או כל רכב אחר? כי האמינות פחות טובה? אל תקרע לה את הצורה והאמינות תהיה סבירה לחלוטין. יש מספיק הוכחות בפורום.

 

למה לוי יצחק החליט שרכבי פז'ו שווים פחות מפולקסווגן או מאזדה או טויוטה? כי השוק מכתיב את זה. ולשוק אין מושג מה זה 106 ראלי. רק למשוגעים לדבר. ואלו לא קונים את המכוניות דרך הלוחות בעיתונים. בעל 106 ראלי שיש לו רכב גרוע והוא מתקשה למכור כן עושה את זה. ואז החבר'ה מלוי יצחק מתקשרים אליו ורואים שהוא לא מבקש מעל מחירון, אז הם לא חושבים שלאוטו יש שוק.

 

עוד סיבה? כי השוק של 106 רגילה, נניח 1.4, לא משהו, כנראה. אז המחירון שלה נמוך יחסית לדגם מקביל (נניח פולו 1.4 רגילה או דייהטסו שרייד). עכשיו לדגם הספורטיבי, הראלי, או אפילו ה-GTI, יש איכויות עדיפות, אבל אי אפשר לתקוע לו מחיר מפוצץ. אז מעלים בקצת, באופן יחסי. נניח פולו 1.4 עם 60 כ"ס עולה 35 אלף, אז פולו 16V עולה 42. 106 1.4 עולה 22 אלף, אז 106 ראלי תעלה 24, הרי אי אפשר לתת לה מחיר מקביל לזה של 306 1.6 נניח...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אייל אם אני לא טועה מחיר ההתחלה של הראלי והפולו היה כמעט זהה...

 

בשנת 97, פולו 16V עולה 73200. פז'ו 106 ראלי עולה 68700...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הישר ממחירון "אוטו" למכוניות חדשות- ספט' 97'.

 

פיז'ו 106 ראלי דור 2- 68K

פיז'ו 106 ג'י טי איי- 90K!!!

פיז'ו 306 ג'י טי איי- 118K

VW פולו 16 שס'- 73K

 

סיאט איביזה GTI 2.0, 150 כ"ס- 97K

 

סיטרואן סקסו וי טי אס- 93K

סיטרואן ZX וולקן ידנית- 84K

 

 

 

אז מה למדנו מזה?

שגרמניות/ גרמניות בתחפושת שומרות הרבה יותר טוב על הערך שלהן לעומת הצרפתיות שמתרסקות במחירון.

 

בפועל- לכו תמצאו פיז'ו 106 במצב טוב ובמחיר קרוב למחירון שתחכה לכם יותר מיום וחצי עד שתימכר.

רק כוחות השוק יקבעו את המחיר, לוי יצחק מנותק מהשוק כי הוא קובע את המחירים לפי משוואה וחישוב מתמטי שלא עומד במבחן המציאות.

ראלי במצב טוב ומעלה נמכרת מעל המחירון, אמנם 10K מעל המחירון נשמע לי כמו הגזמה פראית בשביל רכב סטנדרטי (יהיה מצבו מצויין ככל שיהיה...) אבל בשביל 106 ראלי טובה מאוד הייתי משלם 4K מעל המחירון בדיוק כמו שהייתי מוכן לשלם על וולקן במצב טוב כשחיפשתי אוטו.

 

נ.ב.

 

יוצא לאחרונה לנהוג קצת על יפנית ממוצעת ואמינה (דייהטסו סיריון). תחושת החלחלה שעוברת לי בגוף בכל נסיעה באוטו הזה לא שווה לי את הביקור שניים הנוספים במוסך עם צרפתיה ממוצעת דוגמת 106XR או 205.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מדהים. סקסו VTS עלתה 93 ועכשיו בקושי 24. פולו 16V עלתה 73 ועכשיו כמה? 42? הסיטרואן נפלה ב-69 אלף ש"ח, כלומר ב-74 אחוזים, והפולו נפלה ב-31 אלף ש"ח, כלומר ב-42 אחוזים...

 

בנוסף, בדיקה מהירה בלוי יצחק מראה שמכוניות כמו מאזדה 121, דייהטסו שרייד, פולו 1.1, כולן עולות אלפים רבים מעל הסקסו וה-106. מכוניות כמו פיאסטה 1.3, פונטו 1.2, סוזוקי ONE 1.0, כולן עולות דומה לסקסו VTS ו-106 ראלי. אם מישהו ירצה לשלם לי מחירון על האוטו, אני אפנה אותו אל כל אחת מאלו ואאחל לו בהצלחה. לדעתי הגרסאות הספורטיביות צריכות להמכר בדיוק כמו שהג'יפונים הקטנים נמכרים. טריוס או סמוראי מאותו שנתון שווים במחירון 35-40 אלף ש"ח. מחיר הגיוני לחלוטין לסקסו או 106 ספורטיביות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סוזוקי ONE 1.0, כולן עולות דומה לסקסו VTS ו-106 ראלי. אם מישהו ירצה לשלם לי מחירון על האוטו, אני אפנה אותו אל כל אחת מאלו ואאחל לו בהצלחה.

רוני

אתה משווה בין סוזוקי ONE לאוטו שלך, נפלת על הראש, חוץ מזה שהאוטו שלך לא שמור בכלל [בעיות פחחות], יש לו בולמים לא מקוריים [לפחות ירידה של 25% במחיר], ואני עוד לא דיברתי בכלל על השטנגה. בקיצור, על מחיר מחירון, אתה יכול רק לחלום. :puppydoge

 

 

 

 

 

 

 

 

:wink:

 

אני אם הייתי בעל VTS והייתי צריך כסף, לא הייתי מוכר את האוטו גם תמורת 35K, לא שווה למכור אוטו כזה במחיר כזה. הייתי הולך לריב על מנהל הבנק שלי [בוא מכות], ובמידת הצורך, אם אני מגיע למצב של ייאוש, עושה איזה עקיצה קטנה. [והמבין יבין] :razz:

 

כל מה שנאמר פה, נאמר בהומור, אחרי 4 כוסות של רד בול עם וודקה, ובכל זאת, שנה טובה ומתוקה לכל חברי הפורום.

וקיבנאמט עם החוק הזה, שיעבור כבר.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
הישר ממחירון "אוטו" למכוניות חדשות- ספט' 97'.

 

פיז'ו 106 ראלי דור 2- 68K

פיז'ו 106 ג'י טי איי- 90K!!!

פיז'ו 306 ג'י טי איי- 118K

 

VW פולו 16 שס'- 73K

 

סיאט איביזה GTI 2.0, 150 כ"ס- 97K

 

סיטרואן סקסו וי טי אס- 93K

סיטרואן ZX וולקן ידנית- 84K

 

 

 

אז מה למדנו מזה?

שגרמניות/ גרמניות בתחפושת שומרות הרבה יותר טוב על הערך שלהן לעומת הצרפתיות שמתרסקות במחירון.

 

בפועל- לכו תמצאו פיז'ו 106 במצב טוב ובמחיר קרוב למחירון שתחכה לכם יותר מיום וחצי עד שתימכר.

רק כוחות השוק יקבעו את המחיר, לוי יצחק מנותק מהשוק כי הוא קובע את המחירים לפי משוואה וחישוב מתמטי שלא עומד במבחן המציאות.

ראלי במצב טוב ומעלה נמכרת מעל המחירון, אמנם 10K מעל המחירון נשמע לי כמו הגזמה פראית בשביל רכב סטנדרטי (יהיה מצבו מצויין ככל שיהיה...) אבל בשביל 106 ראלי טובה מאוד הייתי משלם 4K מעל המחירון בדיוק כמו שהייתי מוכן לשלם על וולקן במצב טוב כשחיפשתי אוטו.

 

נ.ב.

 

יוצא לאחרונה לנהוג קצת על יפנית ממוצעת ואמינה (דייהטסו סיריון). תחושת החלחלה שעוברת לי בגוף בכל נסיעה באוטו הזה לא שווה לי את הביקור שניים הנוספים במוסך עם צרפתיה ממוצעת דוגמת 106XR או 205.

נתונים מדהימים ללא ספק.

אני רוצה להתחיל בכך שדיהטסו סיריון היא לא יפנית ממוצעת. היא פשוט עלבון למילה כלי רכב.

יש שם מושבים פחות טובים מהספסלים באביר הצבאי (בחלק האחורי) והיא גם פחות נוחה ממנו...

 

יפנית ממוצעת זה דייהטסו שרייד מאותן שנים אם כבר או לחילופין טויוטה סטרלט.

 

עכשיו , סתם משהו שעבר במוחי.

למה אין גרמניות קרועות ? אני לא יכול לחשוב על רכב שאפשר לומר שהוא קרוע ולא כדאי לחפש כזה...

גם VR6 שנחשבת יחסית קרועה, לא תגלה תקלות כמו ראלי קרועה למשל...

גולף GTI דור שני שנת 91 לדוגמא, לעולם לא תהיה בור ללא תחתית כמו 205GTI שקרעו לה את האמא...

 

 

בנוגע למעל המחירון, כפי שאמרתי עד 5K מעל המחירון זה עבור רכב סופר שמור.

מעל זה , פשוט לא שווה....

 

אני דרך אגב, שילמתי 3 מעל המחירון בזמנו, מכיוון שהוא היה סופר שמור ברמות מטורפות ,

ואני לא מצטער על זה לשניה.

הרכב לא אכזב אותי מאז - 3 שנים (בלי עין)....

 

 

אה, ועוד משהו.

לדעתי מערכת השיקולים של לוי יצחק מורכבת בעיקר מסטיגמות שבחלקן נכונות, ולא ממש משום משוואה מתמטית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

איך בדיוק אפשר להשוות בין הקונה הממוצע של 106 ראלי או 205GTI לבין הקונה הממוצע של גולף VR6 כשהן היו חדשות? אמנם חלק מה-205GTI נקנו ע"י כאלו שחיפשו את ה-205 הכי מפוארת אבל אלו לא החזיקו אותה הרבה זמן והם לא היו רבים.

 

ההשוואה הזאת לא נכונה בבסיסה. מי שקנה ראלי/205 קנה אותן בעיקר בגלל שהן נתנו הרבה ספורטיביות לשקל ולא בהכרח כי הן היו טובות יותר בכל האספקטים. ה-VR6 נקנתה כחדשה מעט מאוד ע"י צעירים אלא יותר ע"י קהל מבוגר/בוגר יותר שהחליף את הקידמות 2 בגיל שלו, אותו סיפור עם ZX וולקן למשל.

לכן, הגולף VR6 (גם ה-GTI MK2) עברו חיים פחות קשים וקיבלו יחס אוהב ומקצועי (ויקר...) יותר מאשר 106 ראלי/205GTI שהיו יקרות פחות לכיס וללב בעליהן.

 

גולף VR6 חדשה עלתה ב-97' 114K, מחיר דומה מאוד למחיר ה-306GTI. מבט במחירון של לוי יצחק יגלה שכיום המחיר שלהן כמשומשת די דומה ושאין הבדלים של עשרות אחוזים כמו שראינו בין מכוניות אחרות.

למה זה? כנראה בגלל שה-306 (וגם הקסארה) נתפסת כצרפתיה איכותית ואמינה ובכלל מוצלחת יותר מ-BX או 405 שקדמו לה. 106, סקסו, ZX (הייתי חייב להכניס אותה :-) ) נפלו בין הכיסאות בין עידן הסטיגמה הגרועה אך ללא בעיות האמינות הכרוניות של ה-BX כי הרי לבנות מוניטין טוב זה הרבה יותר קשה וארוך מלפגוע בו.

 

לוי יצחק מושפע מאוד מסטיגמות וכך זה לא צריך להתנהל. מחירון רכב שלפיו מתבססות רוב עסקאות הרכב בארץ לא יכול להסתמך ולהיות מובל ע"י סטיגמות כי לעיתים קרובות סטיגמות הן חסרות בסיס לחלוטין.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

רוצים דוגמא למה שווה "מחירון" לוי יצחק?בשנת 93 קנינו איסוזו איפון בנזין חדש,שעלה יותר מ 80,000 שקל,שירת אותנו נאמנה 7 שנים,ובשנת 2000 החלטנו למכור אותו.האוטו היה כמובן תא-כפול במצב מעולה ושמור כחדש עם 85,000 ק"מ סה"כ,ומחירו הוצנח ל 16,000 שקל!ברור שבמחיר כל כך מגוכך הביקוש לו היה אדיר,והוא נמכר ב 27,000 שקל(11,000 מעל המחירון!).בשנת 99-98 הוצנח מחירו באלפי שקלים מידי חודש בלי שום סיבה,עד שהוא הגיע לנקודת שפל,וכשהביקוש גבר,החל המחירון לעלות חזרה...ישנן דוגמאות רבות,לכאן ולכאן ופשוט לא צריך לקחת אותו יותר מידי ברצינות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...