Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה משווה בין סוזוקי ONE לאוטו שלך, נפלת על הראש, חוץ מזה שהאוטו שלך לא שמור בכלל [בעיות פחחות], יש לו בולמים לא מקוריים [לפחות ירידה של 25% במחיר], ואני עוד לא דיברתי בכלל על השטנגה. בקיצור, על מחיר מחירון, אתה יכול רק לחלום. :puppydoge

:wink:

 

האמת היא, שעד לפני שנתיים המחירון לא היה כל כך מגוחך. כשאני קניתי את האוטו לפני שנה ו-8 בערך, המחירון היה נורמלי בהחלט, סביבות ה-38 אלף. רק בזמן האחרון הייתה נפילה א-ד-י-ר-ה במחירון, גם בדגמי הסקסו וגם בדגמי ה-106. אני לא רואה סיבה לנפילה הזאת, וכמו שכבר אמרתי, אם מישהו לא רוצה לשלם מחיר מתאים ל-106 או סקסו ספורטיביות, שילך ויקנה פולו 16V. אני לא רואה יתרון משמעותי של הגרמניה על פני הצרפתיות בשום תחום, וגם אם נניח שאין שום יתרון משמעותי של הצרפתיות על פניה, המחיר שלהן לא צריך להיות נמוך משמעותית משלה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דרך אגב, בנוגע לכל העניין הזה של מחיר המכוניות כחדשות,

ההשוואה לא נכונה בבסיסה מכיוון שבשנת 97 למשל, מכונית 1600 אוטומט משפחתית , מה שנקרא היום קבוצה 3 , עלתה בין 75 ל80 אלף ש"ח

 

סתם לצורך העניין : ההורים שלי קנו ב97 סוזוקי בלאנו ב74 אלף ש"ח (חדשה מהסוכנות)

לאחר כ3-4 שנים, המחירון שלה היה בסביבות ה80 אלף ש"ח.

 

הערך שלה עלה ? לא !

פשוט השקל נשחק עוד יותר ...

20 אלף של היום להערכתי זה כמו 40-45 אלף של אז....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
האמת היא, שעד לפני שנתיים המחירון לא היה כל כך מגוחך. כשאני קניתי את האוטו לפני שנה ו-8 בערך, המחירון היה נורמלי בהחלט, סביבות ה-38 אלף. רק בזמן האחרון הייתה נפילה א-ד-י-ר-ה במחירון, גם בדגמי הסקסו וגם בדגמי ה-106. אני לא רואה סיבה לנפילה הזאת, וכמו שכבר אמרתי, אם מישהו לא רוצה לשלם מחיר מתאים ל-106 או סקסו ספורטיביות, שילך ויקנה פולו 16V. אני לא רואה יתרון משמעותי של הגרמניה על פני הצרפתיות בשום תחום, וגם אם נניח שאין שום יתרון משמעותי של הצרפתיות על פניה, המחיר שלהן לא צריך להיות נמוך משמעותית משלה.

 

רוני

רוני, בחייך, נראה לך שמה שרשמתי היה ברצינות, זה נאמר בציניות גמורה. [אחרי לילה ארוך ומשמח :-) ].

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side


×
×
  • תוכן חדש...