Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצחיק, שאנשים שמעולם לא היו בעלים של מכוניות כאלו, מעיזים לחשוב שהם יודעים מה זה להחזיק כזה רכב. להזכירכם, מדובר פה על ספורטיבית קטנה וחמה בת 6-7 שנים. לא יותר ולא פחות. עלויות האחזקה שלה בהנחה ונוהגים בה כמו בדייהטסו שרייד של אמא שלכם דומות מאוד ואולי גבוהות רק במעט. בהנחה ונוהגים בה כמו שצריך לנהוג בה, עלויות האחזקה עולות אבל הן עדיין זולות משל כל משפחתומטית מאותו שנתון.

 

מי שקונה מכונית ספורטיבית יודע שעלויות האחזקה שלו יהיו גבוהות יותר, מה שמצחיק הוא שאתם נטפלים דווקא למקרה שבו ההבדל בעלויות לא כזה משמעותי. הביטוח זול, צריכת הדלק נמוכה, החלפים (ברובם) לא מאוד יקרים והטיפולים השוטפים זולים. רק אם קורעים לאוטו את הצורה (כמוני) נאלצים לשלם יותר (בעיה בגיר אצלי, מסרק הגה שדרש שיפוץ, ועכשיו ציריה ששופצה).

 

החשבון שלי פשוט - אני רוצה להנות. ואני מוכן להוציא עוד כמה אלפים בשנה ושניים שלושה ביקורים נוספים במוסך בשביל זה. אתם לא? אל תקנו. וגם לא תהנו.

 

רוני

רוני, שיפוץ ציריה לא מחייב רק התעללות, סה"כ הרכב בן 7 שנים - טבעי שבגילו ובאופי הנהיגה תשפץ ציריה (והעלות לא היסטרית).

 

הרכב שלך חולק את מרבית המכלולים שלו עם הדגם הפשוט יותר - שבעצמו חולק מכלולים משותפים עם המון דגמי PSA אחרים - לכן מחיר החלפים בחלק מהמקרים שפוי להחריד וזה מה שמוזיל משמעותית את האחזקה ברכב שלך.

 

לגיטימי שבמכונית כמו GTI-6 או אימפרזה טורבו לא תמצא מכלולים משותפים עם הדגמים הפשוטים למעט חלקי פח, ולכן האחזקה שלהם תהיה יקרה משמעותית.

 

סה"כ מדובר במכונית קטנה וחמימה - יתרון הביצועים מושפע בעיקר בגלל המשקל. היום כבר לא מייצרים מכוניות במשקל הזה :-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כי לך תשווה אמינות של פז'ו 106 ראלי שנת 95 אל מול טויוטה סטארלט,דייהטסו שרייד (בממוצע על כל פעם שהיפניות יכנסו למוסך,הצרפתייה תכנס 5-6 פעמים).

 

 

אז למרות ש-2 היפניות לא "ספורטיביות" ופחות מהנות לנהיגה,היתרון הברור שלהם הוא שאפשר לנהוג באוטו במקום שהוא יהיה 50% מהזמן על הליפט.

 

 

וחברים,צאו מזה,הראלי זו לא מכונית של 0-100 ב-5.5 שניות,והיא לא סוגרת רק 350 קמ"ש בגלל הגבלה אלקטרונית,זו סה"כ מכונית קטנה עם ביצועים לא רעים והתנהגות כביש טובה.

 

אין לי שום דבר נגד ראלי וכו',אני אישית גם מחפש כרגע 106 XSI (מה לעשות,אוהב את הרכב), אבל כל הפולמוס שיצא סביב הראלי\XSI\GTI קצת (הרבה) מוגזם,ואני לא חושב שיש סיבה או הצדקה לשלם אלפים מעל המחירון לרכב שעבר כבר 18 ידיים,כשהרי זה ברור שכל מי שקנה את האוטו קנה אותו בשביל "לנצל" אותו,הרי לא קונים אימפרזה STI בגלל שאוהבים את הג'אנטים של האוטו.....

 

הדוגמה הכי טובה היא אותו בחור שדיברתי איתו שרוצה על XSI 96 מעל המחירון (3K ליתר דיוק) בלי להתחשב שהרכב יד 7 (!),כלומר מי שיקנה את הרכב יהיה יד 8 (אגב,זה שהרכב כבר יד שביעית "מנחית" לו את המחירון ל-21,700 ש"ח,אבל זה רק לוי יצחק,וזה "טבעי שספורטיבית שנת 97 עוברת 1000 ידיים...),מה גם שמסתבר שהרכב הספציפי די בעייתי ועבר הרבה לחיצות.

ומי אמר שהמחירון אמור לייצג את מדד האמינות של האוטו ?

ומי הוא בכלל יצחק לוי שיקבע איזה רכב אמין ואיזה רכב לא ?

פורסם

א) כמו שכבר נטען בשירשור - מי שלא ידע ראלי ,שלא יקשקש על אמינות ,זהו מנוע TU פשוט!!!

 

ב)כשאני אומר ביקוש - אני לא מתכוון רק לזבי חוטם שמנדנדים ברמזור ,אלא לאנשים רציניים שמחכים לך חודשים שתמכור , ומטלפנים נון-סטופ!!! (במעגל שלנו הן נמכרו ע"י שיחת טלפון אחת - ללא מודעות ,כלום)

 

ג)מי שהיה לו רכב כזה בוודאי עקב אחרי המחירון , הירידת ערך במחירון בשנתיים -שלוש האחרונות ממש מצחיקה בהתחשב בביקוש , ולא שנמצא איזה פגם באוטו או משהו (אישית -לי מריח פה משהו מסריח עם חברות הביטוח , למקרה של טוטל-לוסט)

 

ד)אין כמאט אף רכב מהדורות האחרונים שמשאיר לך כזה חיוך על הפנים , למרות פשטותו היחסית .

 

ה)רובם שומרים על הרכב , אלה שכסחו אותם הם המיעוט (שבד"כ- בולט יותר).

 

ו)רוב הערסים עדיין מעדיפים סאן-רוף וקישוטים ומגנזיום - ולכן מעדיפים את ה XSI.

 

 

נ.ב - תריץ חיפוש בקנייה/מכירה למילים "מחפש ראלי"

פורסם

א) אני חושב שכשמדברים על בעיות אמינות מדברים על מכלולים פרט למנוע. ציריות, תפוח הגה, גיר(?) וכו'...

 

ו) לגבי הסעיף הזה אני מאוד מקווה שאתה צודק.

 

את עניין המחירון אני אבדוק, אבל עדיין מכונית במצב "בסדר עד סבבה" שדורשים עליה עשרת אלפים שקל מעל למחירון, זה נראה לי קצת מוגזם.

חג שמח !

 

נ.ב

הנקודה שלך הובהרה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

כפי שאמרו לפני מדובר על היצע וביקוש. לדעתי שווה לשלם הרבה מעל המחירון לרכב מתוחזק ובמצב טוב, כמו ששלומי אמר גם אם תשלם 10K מעל המחירון, אתה עדיין נמצא בתחום המקביל לרוב היפניות. לדוגמא, סקסו VTR שנת 98 שווה במחירון 24K. (היתה שווה 37K לפני שנה וחצי...) מאזדה 121, 1.3 שנת 93, שווה 2K יותר מהמחירון של הVTR היום. זו המחשה טובה במיוחד למה שווה לשלם מעל המחירון על רכב במצב טוב. זה שתמיד יש כאלו יד עשירית שרוצים 5K מעל, זה סיפור אחר.

 

לגבי בעיות אמינות וכו', זה דיון שלא נגמר, אני אוסיף שלי יש את הרכב שנה וחצי (VTR) ולא נתקלתי כמעט בבעיות, אם כי אני אציין גם שרכשתי אותו עם ק"מ נמוך במיוחד (46K). ולמכור את הרכב היום, עם 68K ק"מ, יד 2, במחיר של 24K, זה מגוחך. ואם אני אכניס מחירון משוקלל זה בקושי ישנה בגלל שמדובר על אחוזים, ועליה של כמה אחוזים ממחיר של 24K היא זעומה.

 

גיא

פורסם

לעומת ה 106 הספורטיביות, המחירון של ה 303 הספורטיביות הוא לפי דעתי דיי ריאלי הייתי אומר...

 

לדוגמא המחירון של הרכב שלי הוא 65, שזה נראה לי מחיר די הגיוני...

מוזרה האפלייה הזאת לרעת ה 106...

מגאן 265

פורסם

אתם מדברים פה על רכבים זולים במחירון ושזה בסדר לקנות רכב נגיד 10 מעל, כי זה מקביל ליפניות...

אבל מה עושים במקרה של יפנית עם מחירון שהוא בעצמו מאוד גבוה יחסית לקבוצה, ועדיין רוצים הרבה מעל המחירון?

לי אישית אין בעיה לשלם מעל המחירון, אבל הבעיה היא שאני מרגיש פרייאר ושאני לא אצליח למכור אותו מעל המחירון כמו שרוצים עליו עכשיו....

Scooby WRX

פורסם
רוני, שיפוץ ציריה לא מחייב רק התעללות, סה"כ הרכב בן 7 שנים - טבעי שבגילו ובאופי הנהיגה תשפץ ציריה (והעלות לא היסטרית).

 

הרכב שלך חולק את מרבית המכלולים שלו עם הדגם הפשוט יותר - שבעצמו חולק מכלולים משותפים עם המון דגמי PSA אחרים - לכן מחיר החלפים בחלק מהמקרים שפוי להחריד וזה מה שמוזיל משמעותית את האחזקה ברכב שלך.

 

לגיטימי שבמכונית כמו GTI-6 או אימפרזה טורבו לא תמצא מכלולים משותפים עם הדגמים הפשוטים למעט חלקי פח, ולכן האחזקה שלהם תהיה יקרה משמעותית.

 

סה"כ מדובר במכונית קטנה וחמימה - יתרון הביצועים מושפע בעיקר בגלל המשקל. היום כבר לא מייצרים מכוניות במשקל הזה :-)

 

איציק

 

יאצק - אתה צודק בנוגע לציריה, מצד שני אני משוכנע שלי היה יד ורגל (תרתי משמע) בקריסתה של צירייתי. בדיוק כמו שצמיגים הולכים אצלי בקצב מהיר פי 2 או 3 מהרגיל, כך גם הציריות (גומיות לציריות אני מחליף כבר אפילו בין טיפולים, לצורך העניין).

 

בנוגע לשאר מה שאמרת - זה בדיוק מה שהתכוונתי, הרכב שלי מאוד סטנדרטי, וכך גם כל 106 ראלי, כך שעלויות האחזקה ממש לא גבוהות במיוחד, אפילו אם מבלים שלוש-ארבע פעמים במוסך במקום פעם אחת.

 

יתרון הביצועים הוא המשקל כמובן, ויתרון ההתנהגות הוא העליונות הצרפתית בכיול השלדה, אין הרבה יותר טוב מזה בהנעה קדמית, למי שמבין מה הוא קונה (ולא סתם קנה ראלי כי זה ראלי...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עליהום על הראלי ולא קראתם לי? :-)

תתביישו לכם.

 

רק רציתי לומר לפותח השרשור , שזאת בועה כל הקטע הזה של מעל המחירון.

אנשים בסה"כ מבקשים סכום אסטרונומי מעל המחירון בשביל שאחרי כל הריג'קטים שיימצאו בבדיקה,

הם עדיין ימכרו בערך ב-2-3 מעל המחירון.

 

בתור אחד שהיה מעורב בכמה עסקאות של קניה / מכירה של ראלי , אני יכול לומר לכם שהרכב נסחר

במחיר מחירון עד 3000 מעל המחירון במקרה של רכב סופר מלוקק , יד ראשונה מגניקולוג.

 

כל המקרים בהם מדובר על 5-6-7 וצפונה מעל, אלו אנשים שאומרים זאת בכדי לעשות פלאברות על החבר'ה ולא

להודות שלא הצליחו לקבל מה שהם ביקשו. הצד הקונה משתף פעולה בשביל ליצור לעצמו שוק נוח למכירה ביום שבו יימאס מהרכב. ככה כולם יוצרים את הבועה. תכלס מהומה רבה על לא מאומה.

 

ודרך אגב, אני מאחל לכם למצוא את כל אלו שמציעים לכם 28 מעל המחירון ברמזור ,ביום שבו תרצו למכור את הרכב. ביום שבו תבחנו את הרציניות של ההצעות הללו תגלו שלאנשים האלה אין כסף לנסוע באוטובוס....

 

נ.ב. מעולם לא הבנתי מה כ"כ ספורטיבי בראלי. הרכב הזה חולק את רוב מכלוליו עם שאר רכבי הקבוצה, אין שם שומדבר מיוחד , מרכב של 3 דלתות, כמה מדבקות, כיול טיפטיפה שונה.

לומר שברכבים הללו יש יותר תקלות בגלל שהם ספורטיביים כביכול, זהו שכנוע עצמי, כי אני מכיר כ"כ הרבה רכבי 106 החל מ XR , המשך ב XS וכלה בראלי ו XSI ובכולן אותן צרות צרורות, כאשר דווקא בדגמים הלא ספורטיביים עוד יותר צרות !

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
עליהום על הראלי ולא קראתם לי? :smile:

תתביישו לכם.

 

רק רציתי לומר לפותח השרשור , שזאת בועה כל הקטע הזה של מעל המחירון.

אנשים בסה"כ מבקשים סכום אסטרונומי מעל המחירון בשביל שאחרי כל הריג'קטים שיימצאו בבדיקה,

הם עדיין ימכרו בערך ב-2-3 מעל המחירון.

 

בתור אחד שהיה מעורב בכמה עסקאות של קניה / מכירה של ראלי , אני יכול לומר לכם שהרכב נסחר

במחיר מחירון עד 3000 מעל המחירון במקרה של רכב סופר מלוקק , יד ראשונה מגניקולוג.

 

כל המקרים בהם מדובר על 5-6-7 וצפונה מעל, אלו אנשים שאומרים זאת בכדי לעשות פלאברות על החבר'ה ולא

להודות שלא הצליחו לקבל מה שהם ביקשו. הצד הקונה משתף פעולה בשביל ליצור לעצמו שוק נוח למכירה ביום שבו יימאס מהרכב. ככה כולם יוצרים את הבועה. תכלס מהומה רבה על לא מאומה.

 

ודרך אגב, אני מאחל לכם למצוא את כל אלו שמציעים לכם 28 מעל המחירון ברמזור ,ביום שבו תרצו למכור את הרכב. ביום שבו תבחנו את הרציניות של ההצעות הללו תגלו שלאנשים האלה אין כסף לנסוע באוטובוס....

 

נ.ב. מעולם לא הבנתי מה כ"כ ספורטיבי בראלי. הרכב הזה חולק את רוב מכלוליו עם שאר רכבי הקבוצה, אין שם שומדבר מיוחד , מרכב של 3 דלתות, כמה מדבקות, כיול טיפטיפה שונה.

לומר שברכבים הללו יש יותר תקלות בגלל שהם ספורטיביים כביכול, זהו שכנוע עצמי, כי אני מכיר כ"כ הרבה רכבי 106 החל מ XR , המשך ב XS וכלה בראלי ו XSI ובכולן אותן צרות צרורות, כאשר דווקא בדגמים הלא ספורטיביים עוד יותר צרות !

בחיי שנשבעתי שאני לא יגיב בשרשור הזה, אלא אם כן אתה תגיב....:wink:

 

לא יודע באיזה עיסקאות הייתה עסוק בקנייה\מכירה שלהם בקשר לראלי, אני יותר חושב שזה פחות או יותר עיסקה אחת עם ראלי דור ראשון מאשר כמה עיסקאות עם כל מיני ראלים:smile:.

 

הרכב שלי לא היה סופר מלוקק. רחוק מזה... בחיים כמעט לא דאגתי לחיצוניות שלו שיהיה נקי (הייתי ידוע על כך פה בפורום:smile: ). כי למען האמת - לא היה איכפת לי יותר מדיי איך הוא נראה חיצונית (בלבד). פנימית הוא היה מטופל בכל מכל ובמצב מעולה.

אפילו את הדלת שהייתה עם מכה עליה לא תיקנתי כי לא היה לי כח, ופשוט העברתי את פרטי הביטוח של הידידה שלי שפגעה לי בדלת לבחור שקנה את האוטו והוא תיקן אותה בעצמו. אני לא תיקנתי כי לא רציתי לבזבז שלושה ימים של אוטו במוסך על לתקן את הדלת, כי כמו שאמרתי, למען האמת, לא היה איכפת לי.

 

נהגתי בו חזק (ולכן נהניתי ממנו...), אבל המצב שלו באמת היה טוב. ק"מ? היה סביר. יד? גבוהה. 4.

ונחש מה? האוטו נמכר מ-ה-ר מאוד. ובכמה מעל מחירון? 5K מעל אני חושב. לא היה צורך ביישור קו רציני, אבל היה דברים קטנים מאוד לסדר (תא כפפות שנפתח בצורה עקומה קצת, רברס חורק {שזה בעיה בכל PSI ולא נראה לי שיש מישהו שמתכוון לתקן את זה}, בריחת אוויר מהסעפת ועוד כמה דברים קטנים שכל אחד מהם בנפרד עולה לתקן משהו כמו 100 ש"ח והכל ביחד לא מגיע ל1K ש"ח).

 

אגב,

אם אתה לא מאמין שהרכב נמכר ב 5K מעל למחירון (שזה משהו כמו 20% מעל בזמנו), אז אתה מוזמן לשלוח לי ה"פ ולהיווכח.

והרכב שלי היה רחוק מלהיות מלוקק - נסעתי עליו חזק, נהניתי ממנו, אבל לא דאגתי לנקות אותו יותר מדיי או לסדר את הדלת, למרות שהסידור של הדלת היה על חשבון הביטוח ולא עולה לי שקל.

 

 

נ.ב

לגבי שאר הגירסאות - מסכים איתך לחלוטין. הסיבה היחידה לקנות 106 כלשהי זה רק אם קונים 106GTI\ראלי, את גירסת ה XS\XR\קיד וכדומה לא הייתי קונה, אלא הייתי מעדיף פיאסטה שהיא אמינה יותר (הרבה יותר) ולא נופלת ממנה בהרבה.

 

אההההה......משהו אחרון,

האוטו לא אמין אמרתם? אם לא תטפלו בו אז הרכב יהיה לא אמין, ואפילו מאוד לא אמין. אבל אישית, טיפלתי ברכב מאוד ולכן בעיות הוא לא עשה לי כמעט ובכלל. יחסית אמין!

שווה כל גרוש. והרבה יותר מזה. אבל עדיין, בחיים לא הייתי משלם 10K מעל לרכב סטנדרטי...

Back to the original - NC again.

פורסם

כל העניין גם יצא מפרופורציה, וגם נבחן ע"י מחירון לא רציני.

 

הראלי היא לא מכונית על.

 

אבל, כשמסתכלים מה התמורה הגבוהה ביותר שמקבלים ל-X שקלים - נניח סוויפט 1.0 שהמחירון שלה הוא X שקלים או ראלי, שהמחירון שלה הוא Y, אבל נמכרת מעל "המחירון" בסכום ששוה ל-X,ף אז הראלי עדיפה.

 

בסכום נתון - אין הרבה מתחרות שנותנות תמורה יותר ממנה לאותם X שקלים, בלי קשר לזה שבמחירון מטופש מופיע שהיא שווה פחות.

 

 

נניח שמישהו מבקש על ראלי במצב סביר טוב 30K, (ואין לי מושג מה יצחק לוי חושב שאמור להיות המחיר שלה) כל אחד צריך לעשות את החשבון שלו - באותם 30K - איזו חלופות אחרות יש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
מצחיק, שאנשים שמעולם לא היו בעלים של מכוניות כאלו, מעיזים לחשוב שהם יודעים מה זה להחזיק כזה רכב

רוני

רוני עם כל הכבוד,יש לי גם "קצת" נסיון עם רכב כזה (אח שלי היה בעלים גאה של 306XSI,מתוכן הרכב היה 5 חודש אצלי),אז אני כן "מעיז" להביע את דעתי.

 

וכן הרכבים האלה מהנים (מאוד)אבל רוני,אל תשלה את עצמך ואת שאר האנשים כאן בפורום שהאמינות של הרכב כזו "בשמיים" ושהן שוות 3-7K מעל המחירון.

 

ולא אני לא חושב שהמחירון צריך לקבוע שווי מכונית ע"פ אמינותה,אבל מה לעשות שזה גם כן פרמטר לשמירת ערך (תסכים איתי שאם היית מחפש רכב רגיל ולא ספורטיבי,היית מעדיף לקנות מאזדה לאנטיס עממית אמינה ומוכחת,מאשר איזו רובר מאובזרת שתבלה הרבה פעמים במוסך וכל טיפול ישחוט לך את הכיס,אז מן הסתם המוניטין של מאזדה גורם לכך שערכה יורד לאט יותר מאשר ערכה של רובר מקבילה).

 

 

ולגבי הבחור שאמר שרק ערסים מחפשים 106XSI,תרשה לי להאיר אותך,יש כאלה שמחפשים מכונית קטנה ומהנה לא ספורטיבית (שוב אני מזכיר,גם לא ממש ראיתי 106 ראלי ש"עומדת" עם ניסן סקייליין...) שגם נראית טוב ומאובזרת (דעתי האישית היא שהראלי פשוט עושה רעלי כי אני חושב שהיא מכוערת,שוב דעה אישית).

 

מעניין שעל מי שרוכש 106GTI לא אומרים שהוא ערס,הרי גם היא מאובזרת (אבל כנראה שרק מי שקונה מכונית קטנה ומאובזרת לא ספורטיבית הוא ערס)....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בחיי שנשבעתי שאני לא יגיב בשרשור הזה, אלא אם כן אתה תגיב....:wink:

 

לא יודע באיזה עיסקאות הייתה עסוק בקנייה\מכירה שלהם בקשר לראלי, אני יותר חושב שזה פחות או יותר עיסקה אחת עם ראלי דור ראשון מאשר כמה עיסקאות עם כל מיני ראלים:smile:.

 

הרכב שלי לא היה סופר מלוקק. רחוק מזה... בחיים כמעט לא דאגתי לחיצוניות שלו שיהיה נקי (הייתי ידוע על כך פה בפורום:smile: ). כי למען האמת - לא היה איכפת לי יותר מדיי איך הוא נראה חיצונית (בלבד). פנימית הוא היה מטופל בכל מכל ובמצב מעולה.

אפילו את הדלת שהייתה עם מכה עליה לא תיקנתי כי לא היה לי כח, ופשוט העברתי את פרטי הביטוח של הידידה שלי שפגעה לי בדלת לבחור שקנה את האוטו והוא תיקן אותה בעצמו. אני לא תיקנתי כי לא רציתי לבזבז שלושה ימים של אוטו במוסך על לתקן את הדלת, כי כמו שאמרתי, למען האמת, לא היה איכפת לי.

 

נהגתי בו חזק (ולכן נהניתי ממנו...), אבל המצב שלו באמת היה טוב. ק"מ? היה סביר. יד? גבוהה. 4.

ונחש מה? האוטו נמכר מ-ה-ר מאוד. ובכמה מעל מחירון? 5K מעל אני חושב. לא היה צורך ביישור קו רציני, אבל היה דברים קטנים מאוד לסדר (תא כפפות שנפתח בצורה עקומה קצת, רברס חורק {שזה בעיה בכל PSI ולא נראה לי שיש מישהו שמתכוון לתקן את זה}, בריחת אוויר מהסעפת ועוד כמה דברים קטנים שכל אחד מהם בנפרד עולה לתקן משהו כמו 100 ש"ח והכל ביחד לא מגיע ל1K ש"ח).

 

אגב,

אם אתה לא מאמין שהרכב נמכר ב 5K מעל למחירון (שזה משהו כמו 20% מעל בזמנו), אז אתה מוזמן לשלוח לי ה"פ ולהיווכח.

והרכב שלי היה רחוק מלהיות מלוקק - נסעתי עליו חזק, נהניתי ממנו, אבל לא דאגתי לנקות אותו יותר מדיי או לסדר את הדלת, למרות שהסידור של הדלת היה על חשבון הביטוח ולא עולה לי שקל.

 

 

נ.ב

לגבי שאר הגירסאות - מסכים איתך לחלוטין. הסיבה היחידה לקנות 106 כלשהי זה רק אם קונים 106GTI\ראלי, את גירסת ה XS\XR\קיד וכדומה לא הייתי קונה, אלא הייתי מעדיף פיאסטה שהיא אמינה יותר (הרבה יותר) ולא נופלת ממנה בהרבה.

 

אההההה......משהו אחרון,

האוטו לא אמין אמרתם? אם לא תטפלו בו אז הרכב יהיה לא אמין, ואפילו מאוד לא אמין. אבל אישית, טיפלתי ברכב מאוד ולכן בעיות הוא לא עשה לי כמעט ובכלל. יחסית אמין!

שווה כל גרוש. והרבה יותר מזה. אבל עדיין, בחיים לא הייתי משלם 10K מעל לרכב סטנדרטי...

אני שמח שאתה יודע מה כן עשיתי ומה לא עשיתי.

 

ודרך אגב ,דווקא הראלי דור ראשון נמכרה 2 או 3 מתחת למחירון בסופו של דבר, כי חבר שלי עזב את הארץ וכבר רצה להפטר מהרכב בכל מחיר.

 

בקשר לעסקה שלך יש לי שני דברים לומר ושתי שאלות לשאול

 

א) פראיירים/ ילדים מתלהבים שקראו יותר מדי בפורומים, תמיד יהיו.

ב) 5K זה הגבול העליון בו גם הפראיירים מפסיקים להיות כאלה.

 

ג) למה מכרת את הרכב ?

ד) למה אתה מתייחס לרכב שבכלל לא היה שייך לך אלא לאחיך כאילו היה שלך? :-)

 

ועוד דבר קטן: אני יכול לתת לך שתי דוגמאות של 106 מלוקקות מכאן ועד הודעה חדשה רק מהפורום הזה, שהן פשוט בור ללא תחתית . רמז : הרכבים 5 שנים על הכביש בלבד....

 

ועוד שאלה קטנה : איך אתה מסכם את המעבר מהראלי לרכב עם נגיעה של VW ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אני שמח שאתה יודע מה כן עשיתי ומה לא עשיתי.

 

ודרך אגב ,דווקא הראלי דור ראשון נמכרה 2 או 3 מתחת למחירון בסופו של דבר, כי חבר שלי עזב את הארץ וכבר רצה להפטר מהרכב בכל מחיר.

 

בקשר לעסקה שלך יש לי שני דברים לומר ושתי שאלות לשאול

 

א) פראיירים/ ילדים מתלהבים שקראו יותר מדי בפורומים, תמיד יהיו.

ב) 5K זה הגבול העליון בו גם הפראיירים מפסיקים להיות כאלה.

 

ג) למה מכרת את הרכב ?

ד) למה אתה מתייחס לרכב שבכלל לא היה שייך לך אלא לאחיך כאילו היה שלך? :smile:

 

ועוד דבר קטן: אני יכול לתת לך שתי דוגמאות של 106 מלוקקות מכאן ועד הודעה חדשה רק מהפורום הזה, שהן פשוט בור ללא תחתית . רמז : הרכבים 5 שנים על הכביש בלבד....

 

ועוד שאלה קטנה : איך אתה מסכם את המעבר מהראלי לרכב עם נגיעה של VW ?

א. מי שקנה את הרכב הוא לא ילד. ממש לא... העבר המוטורי שלו גדול יותר מהעבר המוטורי של כמעט כל חברי הפורום פה...ביחד! את הקנייה הוא עשה יחד עם אביו מכיוון ששניהם אוהבים את הרכב. אגב, אביו מבין במכוניות ברמה אחרת ממה שאני ואתה מבינים (מהנדס רכב, נהג מהטובים שיש בארץ, מהראשיים בארץ לספורט המוטורי שהיה (ויש?) פה ובן אדם דיי נחמד :smile: ).

ב. מה הגבול? לא יודע. שמעתי על ראלי שנמכרה ב 10K מעל לא מזמן.

 

ג. למה מכרתי? כי כל המשפחה שלי רצתה למכור. במשך יותר משנה אחי רצה למכור את האוטו, וכן גם אבא שלי, וכמו שאתה יודע - בעל המאה הוא בעל הדיעה. במשך שנה וקצת יותר הצלחתי לשכנע אותם לא למכור, ותאמין לי שזה קשה. לך תסביר לאבא שלי "אבא אבא, לאוטו יש התנהגות מעולה וכיפי", כשהוא לא מחפש את ההנאה שבנהיגה אלא האמינות.

ד. למה אני מתייחס לרכב כאילו הוא שלי? הממממ... הוא היה על שם אחי. זה לא אומר שהוא שלו. נסעתי עליו יותר מאשר אחי (הרבה הרבה הרבה, אבל ממש הרבה יותר), טיפלתי בו ודאגתי לו. למרות שהוא היה על שם אחי, הוא בעיקרון היה שלי.

Back to the original - NC again.

פורסם
א. מי שקנה את הרכב הוא לא ילד. ממש לא... העבר המוטורי שלו גדול יותר מהעבר המוטורי של כמעט כל חברי הפורום פה...ביחד! את הקנייה הוא עשה יחד עם אביו מכיוון ששניהם אוהבים את הרכב. אגב, אביו מבין במכוניות ברמה אחרת ממה שאני ואתה מבינים (מהנדס רכב, נהג מהטובים שיש בארץ, מהראשיים בארץ לספורט המוטורי שהיה (ויש?) פה ובן אדם דיי נחמד :smile: ).

 

.

אני יכול לאמת את הפיסקה הזו שנאמרה פה ע"י בן, הבחור שקנה את הרכב, בהחלט לא פראייר ובהחלט לא אחד שמתלהב מדבר כזה או אחר כמו הרבה קשקשנים אחרים. ואכן אביו מהנדס רכב [ובעל סיירה קוזוורת' אימתנית]. :-)

אני גם חושב שהמחירים של הראלי ושל הסקסו בהחלט איבדו קצת פרופורציה. הקטע הוא, שכבר לא מייצרים מכוניות כאלו, ואין מה לעשות, מי שלא רוצה לשלם, שלא יקנה, סה טו!

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side


×
×
  • תוכן חדש...