Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מדהים כמה מוצרי דיטיילינג קיימים בעולם. וככל שעולים ברמת תוצאה/גימור/פיניש/אורך חיים

קלות הביצוע היא "בלתי נתפשת"

 

איזה הכנה יישמת לפני? מעבר לשטיפה.

 

כמובן שצריך הרבה אומץ להניח תיק על הרכב שיגלוש להנאתו...על הצבע

במיוחד מהגג.

 

שטיפה עם סבון רכב, יבוש ופלסטלינה עם מים בלבד. אחרי כן מטלית לחה ולתת לרכב להתיבש.

אחרי זה שמתי ZAINO

מה שטוב - אין את החומר הלבן שיש עם ווקס כאשר נוגעים בפלסטיק.

אני אנסה לתפוס חתול שמחליק : אנסה לשים אוכל על השימשה ואסריט אותו מחליק :)

קובי

:-)

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ווקסים/אוטמי צבע מהטובים שיש, מזמן לא "צובעים" את הפלסטיקים.

 

אם יש שאריות של ווקס למשל-זה לא אמור לפגוע ביישם אופטימלי?

פורסם

גם אני משתמש בחומר הזה.

הוא נוח מאוד לשימוש, לא משאיר סימני מריחה, ומשאיר אפקט מראה. מעולה!

פורסם
שטיפה עם סבון רכב, יבוש ופלסטלינה עם מים בלבד. אחרי כן מטלית לחה ולתת לרכב להתיבש.

אחרי זה שמתי ZAINO

מה שטוב - אין את החומר הלבן שיש עם ווקס כאשר נוגעים בפלסטיק.

אני אנסה לתפוס חתול שמחליק : אנסה לשים אוכל על השימשה ואסריט אותו מחליק :)

 

שלא תחשוב אפילו לעשות את זה!

חתול שמחליק מוציא ציפורניים ומנסה להיתפס בכל דבר אפשרי, בשבילו זה כאילו הוא נופל לגיהנום ומוות בטוח.

אני אומר מנסיון שיש לי חתול בבית, ואם הוא נופל ממשהו הוא תמיד ינסה להיתפס במשהו, חוץ מזה, גם לי יש בעית חתולים חמורים שמנסים לעלות לי על האוטו, וניסיתי לשפוך עליהם מים מהחלון (קומה שנייה, הרכב מתחת לחלון) וכל עוד החתול לא רואה אותך שופך מים, נח לו בשקט, ומקבל מטר על הראש, הוא נבהל ומפרפר כדי לעוף מהר ככל האפשר מהרכב (שוק) ואכן בזמן האחרון הם עולים על רכבים שכנים, ולא ראיתי חתול על הרכב שלי כבר כמה חודשים (אוליי פעם בשבועיים מול מה שהיה כל יום) אז ההשפרצה של כמות מים מכובדת (כחצי ליטר מתוך סיר רחב, שיגיע בבום :twisted:) כנראה עובד, אבל הם משאירים סריטות קלות על הפח, אז אל תנסה למשוך אותם ב"כח" לעלות על הרכב שלך אם אתה לא רוצה סריטות חדשות, ותנסה בפעם הבאה את הפתרון של המים.

פורסם

אם כבר יושם אצלי ברכב סילר של כמיקאל גאייז.....

האם לדעתכם אפשר להשתמש עליו ב זניו...וזה יתפוס ? יתבצע איחוי

==========================================

"There's even more innovation ahead of us,

than there's behind us..." (Jeff Bezos - Amazon)

פורסם

כאן עושים משלוח לישראל במחיר סביר

http://www.detailedclean.co.uk/car-polish-and-compounds/zaino-z5-pro-show-car-polish-236ml-533

עדיין אם מזמינים שני אנשים יחד המשלוח יותר זול

מצאתי את זה יותר זול כאן

http://www.amazon.co.uk/gp/cart/view-upsell.html?ie=UTF8&HUCT=1&newItems=C6Q2QNXVRP98X%2C1

 

מהמודעה של אמזון אנגליה

http://www.amazon.co.uk/dp/B0056GF0GC/ref=asc_df_B0056GF0GC12048939?smid=A1ORVME1JXL5QK&tag=shoppingmp3001-21&linkCode=asn&creative=22218&creativeASIN=B0056GF0GC

אם לוחצים על הוסף לסל מקבלים הנחה של 5 פאונד ועוברים לאתר של משלוח בינאומי עם מחיר של 14 פאונד

קובי

:-)

פורסם
כאן עושים משלוח לישראל במחיר סביר

http://www.detailedclean.co.uk/car-polish-and-compounds/zaino-z5-pro-show-car-polish-236ml-533

עדיין אם מזמינים שני אנשים יחד המשלוח יותר זול

מצאתי את זה יותר זול כאן

http://www.amazon.co.uk/gp/cart/view-upsell.html?ie=UTF8&HUCT=1&newItems=C6Q2QNXVRP98X%2C1

 

מהמודעה של אמזון אנגליה

http://www.amazon.co.uk/dp/B0056GF0GC/ref=asc_df_B0056GF0GC12048939?smid=A1ORVME1JXL5QK&tag=shoppingmp3001-21&linkCode=asn&creative=22218&creativeASIN=B0056GF0GC

אם לוחצים על הוסף לסל מקבלים הנחה של 5 פאונד ועוברים לאתר של משלוח בינאומי עם מחיר של 14 פאונד

 

 

מה מבחינת מכס ?

מישהו יודע מה הגבול העליון שעליו אין תוספת תשלום מכס כאן בארץ ?

==========================================

"There's even more innovation ahead of us,

than there's behind us..." (Jeff Bezos - Amazon)

פורסם

kobi_g,

amazon UK לא שולחים לארץ...

איך הזמנת דרכם?

לא הבנתי את עובד המוסך שאמר "זה בריא למנוע לאכול שמן" - מה זה חיזוקית של הדס?

פורסם
אם מישהו עושה הזמנה של יחידה 1 אני מצטרך לקחת גם יחידה שהמשלוח יצא משתלם ומוכן לתת כבסף מזומן ביד :]

 

אני חושב שזה לא שאלה של מישלוח....כי שתי יחידות + מישלוח שווה סכום שיש עליו מכס

 

אשמח אם היבואנים המנוסים שכאן יעדכנו ( אם אפשר ) אם שילמו מכס ומאיזה סכום קנייה

:-)

==========================================

"There's even more innovation ahead of us,

than there's behind us..." (Jeff Bezos - Amazon)

פורסם

אני הזמנתי מוצרים במחיר של 42 לירות שטרלינג בערך 70 דולר, לא שילמתי לא מעמ ולא מכס, מה שאומר שהגבול למשלוח הוא 75 דולר , מעל 75 דולר תצטרכו לשלם מעמ 17 אחוז.

פורסם

אני מכור של זאינו לשעבר (חזרתי לזימול) , אבל אין מצב בלי ה-Z2 עבורי , לבד או בקומבינציה ("קוקטיילים" מאוד נפוצים בין המוצרים שלהם) .

אם אני אחזור לצבע כסוף איי פעם , הזאינו חוזר לעבודה אצלי .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם
אני מכור של זאינו לשעבר (חזרתי לזימול) , אבל אין מצב בלי ה-Z2 עבורי , לבד או בקומבינציה ("קוקטיילים" מאוד נפוצים בין המוצרים שלהם) .

אם אני אחזור לצבע כסוף איי פעם , הזאינו חוזר לעבודה אצלי .

 

אתה צריך לנסות את ה Z5 אם כך :)

קובי

:-)


×
×
  • תוכן חדש...