Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו פלואנס דיזל או מגאן סטיישן דיזל 2013 (ואולי פולקסווגן ג'טה...)


kadiel
שימו לב! השרשור הזה בן 4274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נוסע כ30 א' ק"מ בשנה ולכן צריכת דלק הוא פרמטר משמעותי בשבילי

אני מתלבט בין 2 הרכבים הנ"ל. ראיתי את שניהם באולם התצוגה

ההבדלים שמצאתי:

בפלואנס יש תעלת מיזוג לספסל האחורי ויש משענת אמצעית למושב האחורי

במגאן סטיישן לוח מחוונים חצי דיגיטלי ,מראה מודרני יותר ואין מיזוג ומשענת מאחורה.

ארץ הייצור של הפלואנס בטורקיה ושל המגאן בספרד

האם ישנם הבדלים משמעותיים נוספים?

האם בידוד הרעשים של המגאן סטיישן טוב יותר?

לאחר נסיעת מבחן אתמול בפלואנס דיזל מעט התאכזבתי מבידוד הרעשים- הרכב לא שקט כמו רכב בנזין

ישנם רעידות קלות ושומעים את רחש המנוע הדיזלי(אך לא יותר מדי)

אני לוקח גם בחשבון את הפולקסווגן ג'טה 1.2

מה דעתכם בעניין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא ממש רואה מה הג'טה קשורה לכאן, דגם הדיזל שלה יקר בהרבה ודגם הבנזין לא יהיה חסכוני כמו דיזל. בנוסף אם תמצא תחנה שנותנת הנחה קבועה ונאה לסולר אין סיבה מבחינתך לרכוש רכב אחר.

האם יש גם הבדלי איכות בתא הנוסעים בין הפלואנס למגאן? לדעתי בכל מקרה הסטיישן עדיפה בזכות השימושיות ואם אני זוכר נכון היא גם מאובזרת יותר בדגם הבסיסי.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי את הסטיישן באולם התצוגה ביום שישי האחרון - נראית טוב על הנייר, מאד מרווחת, מאובזרת, מושבים נוחים ותא המטען בתצורת הסטיישן הרבה יותר שימושי מגרסת הסדאן. רמת האבזור/גימור הבכירה של הפלואנס (פריוויליג') גבוהה יותר מזאת של הסטיישן (אקספרסיון) ולכן בסטיישן אין פתח מזוג אחורי.

 

לא הבנתי מדוע לא מייבאים אותה בגרסה ידנית כאשר את הפלואנס כן מביאים :roll:

 

נראה על פניו כתמורה טובה לכסף. בהחלט אשקול כאופציה כאשר אחליט להחליף את הרומסטר.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי בוחר במגאן סטיישן למשפחה.

בקשר לרעשי דיזל - מנוע DCI של רנו שקטים מאוד, ובידוד רעשים מעולה.

עדיין מנוע דיזל נשמע אחרת ממנוע בנזין , לא משנה כמה הבידוד טוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי מדוע לא מייבאים אותה בגרסה ידנית כאשר את הפלואנס כן מביאים :roll: .

 

מביאים את ההאצבק' ט"ד ידנית, גם כן רכב מעניין.

 

בנוגע לאמינות הרובוטית הדו-מצמדית, אף אחד לא יכול לדעת מה רמת האמינות שלה, בשביל זה יש אחריות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא ממש רואה מה הג'טה קשורה לכאן, דגם הדיזל שלה יקר בהרבה ודגם הבנזין לא יהיה חסכוני כמו דיזל. בנוסף אם תמצא תחנה שנותנת הנחה קבועה ונאה לסולר אין סיבה מבחינתך לרכוש רכב אחר.

האם יש גם הבדלי איכות בתא הנוסעים בין הפלואנס למגאן? לדעתי בכל מקרה הסטיישן עדיפה בזכות השימושיות ואם אני זוכר נכון היא גם מאובזרת יותר בדגם הבסיסי.

 

 

גם הפלואנס וגם הסטיישן ברמת אבזור גבוהה.האם יש הבדל ביניהם מבחינת בידוד רעשים ונוחות נסיעה?

התכוונתי לג'טה בנזין-אני יודע שהיא תצרוך יותר דלק.אך מעבר לצריכת דלק,איזה מנוע חזק יותר ואיזה רכב נוח ונעים יותר לנסיעה?פלואנס/מגאן סטיישן דיזל או שהג'טה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה קיבלת את המידע שמגיעה אחת ידנית ומתי היא אמורה להגיע? אבי נוסע 40k בשנה האחריות במקרה שלנו נגמרת אחרי שנתיים וקצת

how it's like to drive :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הפלואנס וגם הסטיישן ברמת אבזור גבוהה.האם יש הבדל ביניהם מבחינת בידוד רעשים ונוחות נסיעה?

התכוונתי לג'טה בנזין-אני יודע שהיא תצרוך יותר דלק.אך מעבר לצריכת דלק,איזה מנוע חזק יותר ואיזה רכב נוח ונעים יותר לנסיעה?פלואנס/מגאן סטיישן דיזל או שהג'טה?

 

אני חושב שבגלל שהסטיישן מבוססת על דגם ההאצ'בק ומיוצרת במפעל בספרד שמפיץ אותה לכל אירופה המערבית ולא במפעל הטורקי שמייצר בעבורנו את הפלואנס ייתכן וקיימים הבדלים. ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן רצופה בשני הרכבים בכדי לנסות לעמוד על ההבדלים.

אני חושב שמבחינת נוחות יהיה יתרון לאחיות מבית רנו.

מבחינת ביצועים שני המנועים מצויידים במגדשי טורבו כך שזמינות הכוח תהיה טובה וזה מורגש גם בגלל הגירים כפולי המצמדים. לרנו נתון מומנט גדול יותר מה שאומר שזמינות הכוח בתאוצות ביניים תהיה מצויינת ושוב הגיר יבוא לעזרת המנוע ויעזור להדגיש את הנתון הנאה של המומנט (24.4 לעומת 17.9 בג'טה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4274 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...