Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דלק מוטורס מוסך מרכזי ניר צבי


shayy
שימו לב! השרשור הזה בן 3417 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההתרשמות נוגעת לטיפול שגרתי ראשון שנה/15,000 ק"מ. במקרה שלי שנה=11,000 ק"מ.

לפני כחודש קבלתי מיסרון ומייל שמודיע לי כי המועד מתקרב - שיווק. לא רע. למרות שאני מהזוכרים.

פגישה תואמה לשעה הנוחה לי. המענה הטלפוני היה מיידי ויעיל.

 

הגעתי כמה דקות לפני השעה שנקבעה. המתינו לי!

הופנתי עם הרכב לעמדת יועץ השירות. הרכב עומד על ליפט כאשר שולחן היועץ סמוך אליו.

מיד ניגשו אלי ושאלו אם אני shayy ושודכתי ליועץ.

סיבת הגיעי הייתה ידועה. בקשתי לדעת מה המחיר של הטיפול. עודכנתי וחתמתי. אז, בניסיון לפתוח כרטיס, התברר שהמחשב תקוע בכל המוסך ולא ניתן לבצע פתיחה.

היועץ ערך בדיקה כללית מסביב כמקובל לחפש דפיקות/שריטות, מד מונה/דלק. ואז גם הרים את הרכב על הליפט וערך בדיקה כללית לנזילות, פגיעות, גומיות קרועות. מאוד מצא חן בעיני ומאוד נכון לעשות בדיקה כזו בעת המסירה. עדיף מלגלות תוך כדי טיפול כשהלקוח כבר לא שם...

מכיוון שהגעתי עם בקשות נוספות, דנו בנתיים בהן.

ביקשתי כי הצמיגים הקדמיים יוחלפו עם האחוריים. היועץ ציין כי יוציא לי הצעת מחיר לכך. העניין נראה לי תמוה. ממילא מפרקים את הגלגלים לצורך הטיפול...אז עבור מה לשלם?

ואז הוא הסביר לי כי רוטציית צמיגים היא פרוצדורה בהם נבדקים כל הרביעייה באמצעות מכשור ויוצאת המלצה להרכבה אופטימלית של כל צמיג על המקום המתאים ביותר.

מכיוון שאין כל סימני שחיקה חריגים אצלי. ביקשתי כי רק יחליף קדמי עם אחורי וזהו. וכך סומן בטופס.

כמו כן, בקשתי כי תעשה בקרה על רמת כל הנוזלים (בלימה,הגה,קרור). מכיוון שהרכב חדש לא כל כך עקבתי. מתוך ניסיון לא היו לי מעולם בעיות מסוג זה. אבל לפני מספר שבועות שמתי לב שהמפלס הוא על בערך בשליש התחתון/חצי של הטווח המומלץ (min/max).

כמו כן, בקשתי לדעת האם יש צורך בעדכון תוכנה או Recall. הוסבר לי כי ברגע שיוזנו פרטי הרכב למחשב (התקוע בנתיים) אמורה לקפוץ הודעה על הנ"ל במידה ואכן נדרשים. היועץ אמר שאכן מדי פעם יש דברים כאלו אבל הוא לא רוצה סתם להגיד. כשהמחשב יפתח הוא יעדכן אותי.

היועץ הציע לי להצטרף למועדון. תמורת 100 ש"ח מקבלים הנחה של 10% על עבודה/חלקים לשנה. תמורת 250 ש"ח לשנה במשך 3 שנים מקבלים גם אחריות לשנה רביעית/33K ק"מ ותלוש הנחה נוסף של 100 ש"ח לטיפול הבא. יש גם הטבות נוספות. יש גם הצעות הנוגעות לביטול השתתפות עצמית בתאונה.

הופנתי לחדר ההמתנה. לאחר כדקה עודכנתי שהמחשב יעלה בעוד כרבע שעה. הוצעה לי הסעה לת"א ובחזרה ללא תשלום. ויתרתי.

בנתיים הרכב לא יכל להכנס לטיפול, כי כל שרשרת הטיפול תלויה במחשב - קליטה/פתיחת כרטיס, משיכת פריטים מהמחסן...

לאחר דקות בודדות הגיע יועץ השירות ועדכן אותי שהצמיגאי רוצה לדבר איתי. הוסבר לי שאם אני עושה החלפה של קדמיים/אחוריים יש לבצע איזון גלגלים. לא בטוח שלאחר ההחלפה לא אגלה רעידות, לכן יש לאזן. העלות 100 ש"ח. מנסיוני הוא צודק ולכן אישרתי.

בנתיים המחשב עלה והרכב נכנס לטיפול. עודכנתי שאין צורך בשום עדכון ואין Recall.

לאחר מחשבה, פניתי ליועץ ואישרתי את התשלום עבור האחריות המורחבת. הזכות נשמרת גם לרוכש הבא.

 

חדר ההמתנה והמוסך כולו, מודרניים מרוווחים מטופחים ומתוחזקים ברמה גבוהה מאוד.

לרשות הממתינים ספות, טלוויזיה, מחשבים לגלישה, wifi, עמדת שתיה חמה, מכונת חטיפים.

השירותים נקיים ונאים, יש גם לנכים.

כמו כן, יש מסך גדול שמתאר את השלב של הרכב ומועד סיום טיפול.

יש אווירה כללית מאוד רגועה ושל יכולת טיפול בהרבה יותר לקוחות. שקט...מאוד.

כארבעים דקות לפני הזמן המשוער נכנס היועץ ושאל אם אני רוצה שנעבור על החשבון. בהחלט...

שאלתי האם הנוזלים נבדקו והוא אישר ואף הראה לי את כרטיס העבודה. שם גם הגורם המטפל חתום וגם הבוחן על כל הוראת ביצוע.

 

העלות (מעוגל מעלה) לטיפול כולל שמן (5.4 ק"ג) ופילטר כ670 ש"ח. איזון גלגלים 120. הרחבת אחריות 250. הנחה כ 70.

 

יצאתי החוצה, פתחתי מכסה מנוע ואכן כל הנוזלים מולאו לקו ה max. גם מיכל ההתזה. לא חוייבתי על כך!

הרכב לא נשטף. במקרה שלי זה יתרון. לא אוהב ששורטים לי אותו...

סה"כ שעתיים ורבע. אני משער שרבע שעה בגלל המחשב. בכל מקרה הערכה הייתה ל 3 שעות...

 

תחושה כללית מאוד טובה. המקום נעים ומכבד את לקוחותיו. היחס ענייני ומקצועי. אמנם לא היו בעיות שצריך לאתר אבל מקצועיות זה גם גישה, ובהחלט ממה שאני התרשמתי יש את זה שם.

 

שאפו!

 

נושא קשור: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=466960

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרחבת האחריות - נשמע רעיון טוב. מבין שהעלות היא 650. לא הבנתי מדוע 670 על שמן ומסנן-סינטטי מלא? איזה?

לפני מיספר חודשים כתב כאן בעל מונדיאו שעבר במקום חוויה מאוד לא נעימה, שמח לראות שאתה מרוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החשבונית במכונית. אז בהדמנות אעדכן אם רשום סוג השמן. אם אני לא טועה השמן עלה כ 50 ש"ח לק"ג. לפני מע"מ. יש 5.4 ק"ג.

התשלום הוא גם על עבודה. אין פירוט כמובן, אבל בקרה כללית עולה כסף. פירוק גלגלים לצורך בדיקת רפידות/דסקיות. בדיקת נוזלים ומילויים (ללא תוספת).

 

לגבי העלות של האחריות. אכן עלות ישירה היא 650 (ב3 תשלומים שנתיים). אבל יש הנחה על הטיפולים והחלפים של 10%. מה שנתקבל כבר בטיפול זה. (כ 70 ש"ח). כמו כן יש הנחה על רכישת צמיגים 50%. 60% ברכישת רביעיה. 30% על מצבר. 50% מהשתתפות עצמית בתאונה. שירותי הסעות. וכן אפשרות ללקיחת הרכב מהבית והחזרתו מהטיפול... שירותי דרך וכד'. ללא תשלום.

 

העלות מאוד נמוכה. ניתן לשער שהכוונה היא לקשור אותך למוסך.

מכיוון שממילא אני בחרתי במוסך זה, וגם מרוצה, מבחינתי זה מאוד כדאי.

אני מאמין שגם במקרה שארצה למכור, יש לזה ערך כלשהו לרוכש שיודע שיש לו אחריות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני טיפלתי שם בעבר (לפני שנתיים) במיאטה ואני מתכוון לחזור בטיפול הקרוב.

החסרונות של המוסך הם ההרגשה של "מפעל" ואין אופציה לצפות ברכב במהלך הטיפול.

מה שכן הם מאוד אדיבים (עשו לי כיוון למנגנון נעילה של הגג ללא עלות למרות שהרכב מזמן כבר לא באחריות), זריזים (אצלי תוך שעה בערך הרכב סיים טיפול שנתי) מסודרים (עושים בדיקה חיצונית של הרכב, משהו שכבר הרבה זמן לא פגשתי במוסכים) ואחראים (הבוחני רכב הם אנשים מבוגרים, זה משהו מאוד חשוב כשאתה נותן למוסך רכב "מיוחד" ולא סתם משפחתית).

בשורה התחתונה אני הייתי מאוד מרוצה מהמוסך, ממש לא ניסו "לדחוף" חלקים ו"להגדיל ראש".

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

התנסות נוספת מהמוסך.

 

הפוקוס ST יצאה היום מטיפול ראשון - שנה/15K ק"מ. אצלי 13K ק"מ.

המוסך תקוע בחור וזה תיק גדול בשבילי. אבל עושים שם הכל כדי להקל. הסעות הלוך ושוב לת"א וכן שירות של איסוף והחזרה של רכב.

הטיפול (שמן+פילטר+בקרות) + חברות במועדון שמעניקה הנחה של 100 ש"ח לטיפול הבא וכן הארכת אחריות לשנה רביעית (זה יהיה כנראה לרוכש הבא, או שלא) עלה 680 ש"ח. חברות במועדון + הארכת האחריות מהווים 250 ש"ח מתוך הסכום הנ"ל.

 

אין לי נקודות מיוחדות לציון. מבחינתי הסיבה להגעה למקום זה ניסיון של 3 שנים עם ה S_MAX ושנת האחריות הרביעית שאמנם אני מקווה שלא אשתמש בה, אבל בשביל שקט נפשי אני מוכן לשלם.

 

סיכום על השנה הראשונה עם ה ST ירשם בנפרד, כנראה בשבועיים הקרובים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כה, הפוקוס טופלה רק שם - ובמרבית המקרים - הם מעל ומעבר.

 

במקרה האחרון שלנו מולם (אחרי שנתגלו פגמים בצמיגים המקוריים) - ההתנהלות הייתה פחות מוצלחת ולקח זמן מה (והרבה טרטורים הלוך ושוב למוסך) עד למציאת פתרון, ולבסוף אכן נמצא הפתרון ההוגן והנושא נפתר ונסגר די לחיוב.

 

רק אציין כי טיפול 30K החלטתי לבצע במוסך אחר (מורשה מ. תחבורה) בו חבר עבד, תוך כדי שימוש בחלפים מקוריים בלבד (הובאו מהמחסן של "דלק") - וזאת לאור הצעת מחיר לא היגיונית בעליל שניתנה לי ע"י החבר'ה מניר צבי. פער המחיר הגיע לכ-50% יותר, ללא שום סיבה הגיונית שהיא. שימו לב להבא...

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפער של 50 % כמעט בכל מוסך מורשה יבואן מול מורשה תחבורה.

 

המכונות קפה בניר צבי, המוניות, אפילו העציצים המלבלבים... הכל כלול.

 

RS ,

תנסה לתפוס את המפתח שמתפרק בפוקוסים עוד בתקופת האחריות- לאחריה הם דורשים סכום מופרז על קופסאת מפתח חדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרחבת האחריות ניתנת רק לבעלי פורד או גם מאזדה? לא מצאתי מידע באינטרנט ובמוסך איפה שאני לוקח את המאזדה לטיפול לא הציעו לי.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפער של 50 % כמעט בכל מוסך מורשה יבואן מול מורשה תחבורה.

 

המכונות קפה בניר צבי, המוניות, אפילו העציצים המלבלבים... הכל כלול.

 

RS ,

תנסה לתפוס את המפתח שמתפרק בפוקוסים עוד בתקופת האחריות- לאחריה הם דורשים סכום מופרז על קופסאת מפתח חדשה.

 

אכן, אין ספק. רק חבל שהמוסך נמצא 10 דק' נסיעה ממני, כך שמעולם לא נעזרתי בשירות ההסעות שלהם ומן הסתם שלא אתן לאף אחד מה"נהגים" שלהם לגעת לי ברכב בכלל.

 

מקסים, המפתח לא התפרק - אבל הקפיץ נתקע. הוחלף כמובן תחת האחריות.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקסים, המפתח הוחלף לפני חודשיים - אחרי כמעט שנתיים של שימוש. המפתח הנוכחי והחדש - יצטרך להחזיק עוד פחות מחצי שנה של שימוש, עד החלפת הרכב.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה נכלל באחריות-מה טוב.

 

כל מה שרשמתי תקף לכל דגמי פורד החדשים- מלבד אלו עם הנעה ללא מפתח.

 

זבל של מפתחות- ביונדאי המצב עוד יותר גרוע,עם גומי זול שנקרע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...