Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פקח של עירית הרצליה נתן לי דוח חנייה לאופנוע על שחניתי על מדרכה ברחוב סוקולוב.

בדוח נכתב - 'העמדת את הרכב בשטח המדרכה עם שני גלגלים ללא היתר ובלבד שנותר מעבר של 130 ס"מ'

האופנוע חנה צמוד לעמוד חשמל שעל שפת המדרכה כך שיש מעבר להולכי רגל ללא בעיה.

אין תמרור במקום האוסר חנייה עם שני גלגלים.

צילמתי את האופנוע.

האם למישהו יש ניסיון עם דו"ח כזה, האם אפשר לבטלו? לא נתקלתי בכזה דו"ח בכל שנותיי על דו גלגלי.

 

תודה.

פורסם

עיריית הרצליה לא סובלנית ואפשר לומר אפילו מתנכלת לרוכבי דו"ג.

זה דבר ידוע לציבור רוכבי הדו גלגלי שאסור אפילו לחשוב על להחנות על המדרכה ברחבי הרצליה כי גם אם השארת קילומטר מקום להולכי הרגל, עדין תקבל קנס.

למשל:

http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=108630&highlight=%E4%F8%F6%EC%E9%E4+%EE%E3%F8%EB%E4

 

ועוד אחד:

http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=107963&highlight=%E4%F8%F6%EC%E9%E4+%EE%E3%F8%EB%E4

 

ועוד אחד:

http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=108574&highlight=%E4%F8%F6%EC%E9%E4+%EE%E3%F8%EB%E4

 

ואחד אחרון:

http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=95109&highlight=%E4%F8%F6%EC%E9%E4+%EE%E3%F8%EB%E4

פורסם

תודה.

אני מעלה 2 תמונות בכל זאת,למרות שהבנתי שהרצליה לא בעד שימוש ברכב דו-גלגלי.

מישהו בכל זאת ניסה לבטל והצליח?

bike1.JPG

bike2.JPG

פורסם

אני לא מבין, למה צריכים לבטל את הדוח? במה אתה שונה ממני, כי אני נוהג על רכב וחייב לשלם על דוחות מסוג זה?

אני בכלל לא מבין את רוכבי הדו גלגליים, למה אתם חושבים שמותר לכם לעקוף בזיגזג, לעצור ברמזור על המעבר להולכי רגל ואף מאחוריו, ולנסוע מאחורי הפס הצהוב בשוליים לשם עקיפת הפקק?

דוח מוצדק בהחלט.

ולפי דעתי הלוואי ועכיפת החוקים תיהיה יותר חזקה אצל רוכבי הדו גלגליים, לפחות כמו לרכבים, למה מגיעות לכם "הנחות" בנהיגה, ולנהג רכב מגיע צינור על כל עברה קטנה:evil:

  • רעיון טוב! 1
פורסם
אני לא מבין, למה צריכים לבטל את הדוח? במה אתה שונה ממני, כי אני נוהג על רכב וחייב לשלם על דוחות מסוג זה?

אני בכלל לא מבין את רוכבי הדו גלגליים, למה אתם חושבים שמותר לכם לעקוף בזיגזג, לעצור ברמזור על המעבר להולכי רגל ואף מאחוריו, ולנסוע מאחורי הפס הצהוב בשוליים לשם עקיפת הפקק?

דוח מוצדק בהחלט.

ולפי דעתי הלוואי ועכיפת החוקים תיהיה יותר חזקה אצל רוכבי הדו גלגליים, לפחות כמו לרכבים, למה מגיעות לכם "הנחות" בנהיגה, ולנהג רכב מגיע צינור על כל עברה קטנה:evil:

:mm_nah: רק זה חסר לנו!!!!! שיחייבו את האופנוענים להחנות את האופנועים שלהם בחניות למכונית. אתה לא מתאר לעצמך לך מה יקרה כי אחרת לא היית כותב את השטויות שרשמת וברגע שזה יקרה אני בטוח שאתה תתחרט על דברייך.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם

קודם כל יש אזורים בחלק מהערים שבהם החנייה לעופנועים בלבד ועל המדרכה + שילוט.

אז יאללה, גם הרכבים יחנו על המדרכות, שיהיה יותר חניות.

כשאני מחפש חנייה, ורואה עופנוע שחונה על חנייה של רכב, אני טיפה מתעצבן (מודה) אבל מיד אני אומר לעצמי "וואלה, כל הכבוד, הוא מחנה כמו שצריך" וממשיך לחפש.

ולפעמים אני רואה מחזה יפה, שכששני עופנועים חונים אחד לצד השני על חנייה אחת, וזה ראוי לכבוד.

וכשעופנוע עוצר ברמזור לפניי ולפני הפס עצירה, אין לי מה להתחרפן מזה, כי גם ככה עד שאני יתחיל את הנסיעה העופנוען יעלם לי במהירות.

שלא תבין אותי לא נכון, אני לא "שונא הדו גלגליים", ואפילו עוזר להם במה שתלוי בי, כמו לזוז טיפה ימינה או שמאלה בפקק כדי שיוכלו לעבור, אבל יש גבול לחוצפה, וצריך כבר מזמן לשים לזה סוף.

פורסם
אני לא מבין, למה צריכים לבטל את הדוח? במה אתה שונה ממני, כי אני נוהג על רכב וחייב לשלם על דוחות מסוג זה?

אני בכלל לא מבין את רוכבי הדו גלגליים, למה אתם חושבים שמותר לכם לעקוף בזיגזג, לעצור ברמזור על המעבר להולכי רגל ואף מאחוריו, ולנסוע מאחורי הפס הצהוב בשוליים לשם עקיפת הפקק?

דוח מוצדק בהחלט.

ולפי דעתי הלוואי ועכיפת החוקים תיהיה יותר חזקה אצל רוכבי הדו גלגליים, לפחות כמו לרכבים, למה מגיעות לכם "הנחות" בנהיגה, ולנהג רכב מגיע צינור על כל עברה קטנה:evil:

 

מותר לו לעקוף על הפס הצהוב פקק (מימין) ועל הלבן (משמאל) אסור, בגלל שזו לשון החוק. לגבי כל השאר מסכים.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם

לדעתי כל עוד אין הפרעה להולכי הרגל, והקטנוע לא חוסם גישה/ מעבר חציה/ כניסה לבית/ חצר וכו'

ניתן להבליג ולהפעיל שיקול דעת.

 

 

*צרפתי דוגמא של קטנוע שכן צריך לדעתי לקבל דוח על הפרעה.

 

 

 

ל'

68900_10151212997613250_1695324250_n.jpg

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני עם הנהגת, אם אופנוע לא מפריע לאף אחד, אין לי בעיה שיחנה איפה שהוא רוצה. זה גם מקל על אנשי הדו-גלגלי, וגם משאיר יותר חניות לבעלי ארבע-גלגלי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לפותח השרשור: לפי החוק היבש, עברת עבירה. אין לחנות על המדרכה ,אלא אם כן יש שלט שמותיר זאת. ניתן לפנות לעיריה ולבקש ביטול, בנימוק של חוסר הפרעה להולכי רגל. אין מה להשפט על הדו"ח, כי זכאי אתה לא תצא.

ובנימה אישית יותר, כאופנוען כבר כמעט שני עשורים, אני משתדל לא להחנות על מדרכה, אלא אם יש אופנועים נוספים בסביבה. בת"א, למשל יש לא מעט אזורים יעודיים לחניות אופנועים, הן על המדרכה והן בצמוד למדרכה.

בנוגע למקרה שלך , הייתי מהמר על אחת מהאפשרויות הבאות: בעל עסק באזור/אזרח שאינו עסוק במיוחד התקשר לפקח, או שאכן מדובר אכיפה קפדנית באזור זה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

×
×
  • תוכן חדש...