Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים יקרים ערב טוב,

הרכב שלנו, סיטרואן C5 משנת 2005 לפתע החל להכבות המהלך נסיעה.

זה לא קורה במזן רמזורים, הוא לא מקרקע ואין לו שום נורת אזהרה שמעידה על כך, זה פשוט קורה!

בעיקר בפניות, בכניסה לכיכר וכד', בהתחלה חשבנו שזה בגלל המהירות אבל אז זה התחיל לקרות גם במהלך נסיעה מחוץ לעיר (ועדין זה יכול להיות בשל מהירות כי מן הסתם לא תמיד אתה עם הרגל על הגז).

אבא שלי נסע ברכב שנים רבות והוא היה מצוין, והוא אכן מצוין, חוץ מהבעיה הזו.

מוסך מורשה של סיטרואן לא מצליח למצוא את התקלה, על אף שמדובר בתקלה במחשב - איך אני יודעת? כי שניה לפני שהאוטו נכבה, כל המערכות נופלות, המזגן מתכבה, האורות מתכבים, כל החשמל יורד ואז ההגה מתקשה והרכב לאט לאט נעצר.

ובכל זאת - המוסך לא מצא דבר!

החליפו כל מיני חיישנים, אפילו החליפו לאחרונה איזה חלק שאין לי מושג מהו (אם זה רלוונטי אשאל את אבא שלי) שהזמינו במיוחד מצרפת, וכלום!

הטורים לא עולים, אז חשבנו שזה מן הסתם גם קשור לזה, אז אבא שלי ניתן את המצבר וחיבר חזרה, זה עשה ריסט למחשב, בנסיעה שאח"כ הרכב לא כבה, אך חזר לסורו בנסיעה הבאה.

אני מתוסכלת, לא יודעת כבר למי לפנות.

קראתי ברחבי האינטרנט שיש בעיה כזו לסיטרואן C5 מ2003 ואף אחד לא יודע איך לפתור אותה, האמנם?

מה שהזוי זה שהרכב היה אצל אבא שלי עד אוגוסט ולא עשה בעיות! הוא נכנס למוסך כדי לסדר את הגיר (היתה לו בעיה) כי הוא רצה לתת לנו את הרכב, ואז חודשיים אחרי שנסענו בו התחילה התקלה.

 

בבקשה, יש למישהו מושג מה זה יכול להיות? אגב, מדובר בדיזל.

 

אגב, בזמן שכתבתי את ההודעה וחיפשתי בגוגל בעיות דומות, מצאתי את השרשור הזה שהיה פה בעבר (לשרשור קוראים "מנוע כבה והכל מושבת ב C5 ת"כ נסיעה" - מסתבר שאסור לי עדין להוסיף קישורים), אך לצערי פותח הנושא לא חזר לדווח מה קרה ואיך נפתרה הבעיה אם בכלל :(.. מה שעצוב זה שכל מה שהוא תיאר פשוט קורה ברכב!

 

מישהו? עזרה?

פורסם

היה בC5 1.8 בעיה שהרכב נכבה תוך כדי נסיעה,סיטרואן הוציאו תוכנה חדשה והסיפור נפתר.

אם הרכב עבר סריקה במוסך סיטרואן מורשה אני מתאר לעצמי שעשו עדכון אם יש.

אם הבעיה לא נתגלתה בסריקה קרוב לוודאי שמדובר בתקלה מכנית/חשמלית[לא בהכרח אלקטרונית].

תבדקו את המצבר,אם המצבר חלש זה יכול בהחלט לשגע את הרכב,מה עוד אמרת שהשעונים נכבים לפני,ממש שווה לבדוק את האופציה הזאת.

עוד אופציה זה לבדוק את ההידוק של המינוס לגוף הרכב ואת הכבלים שמתחברים למצבר,חיבור רופף יכול לגרום לתקלה מסוג זה.

פורסם

אפשר לקבל קישור להודעה מה-1.8? אין לי מושג איך מחפשים פה.

האם בוודאות שמחברים למחשב, עושים עדכון תוכנה?

פורסם

ממ אני בחורה, אז נדמה לי שאת השאלה הזו אני אצטרך להעביר הלאה, או שאולי תנסו לשאול אותה בפשטות יתר? :lol:

 

האם מדובר בשעון של הטורים? כי הוא זוועה, הוא לא עובר ה-2 לעתים, כמו שציינתי, אבל גם כשמנתקים את המצבר, זה לא תמיד מניע את הטורים קדימה.

פורסם

דבר ראשון הייתי ממליץ לך בדחיפות להשאיר את הרכב במוסך , אולי מוסך אחר ולא הנוקשה הנוכחי לבדיקה כללית.

מאיזה איזור את ?, 450,000 זה הרבה אבל לא כזה נורא בישביל המנוע הנל.

 

יכול להיות 1001 סיבות לתקלה המתוארת.

פורסם

ממליץ לך לגשת לסריקה ובדיקה אצל ״אורן שירותי רכב״ בחולון או מוסך אחר שמתמחה בדגם.

 

אחרת זה ניחוש וטעיה על חשבונך.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

ערב טוב

מה שאת מתארת דווקא נשמע כבעיה של אלטרנטור.

כשיש בעיה ההגה נהיה קשה והמזגן מפסיק לעבוד ובנוסף כל מערכת החשמל משתגעת .הרצועה שמסובבת את האלטרנטור קשורה גם להגה כוח ווגם למזגן ולכן כל ההתראות לפני

תבקשי שיבדקו לך טעינה

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

לפני שבוע בדיוק החליפו רצועה של ההגה כוח כי היא נקרעה או משהו כזה.

ממש החליפו הכל, אז אם היתה בעיה באלטרנטור היו רואים לא?

פורסם
ממליץ לך לגשת לסריקה ובדיקה אצל ״אורן שירותי רכב״ בחולון או מוסך אחר שמתמחה בדגם.

 

אחרת זה ניחוש וטעיה על חשבונך.

 

 

הוא מומחה לסיטרואן?

הייתי במוסך שמומחה בסיטרואן, אותו אחד כבר 4 פעמים - כל פעם מתקנים משהו אחר, והבעיה לא נפתרה!

פורסם
דבר ראשון הייתי ממליץ לך בדחיפות להשאיר את הרכב במוסך , אולי מוסך אחר ולא הנוקשה הנוכחי לבדיקה כללית.

מאיזה איזור את ?, 450,000 זה הרבה אבל לא כזה נורא בישביל המנוע הנל.

 

יכול להיות 1001 סיבות לתקלה המתוארת.

 

 

איזור חדרה, אך גם חיפה בא בחשבון.

פורסם

חברים ,

 

לפי מה שהבנתי עד עכשיו מדובר על רכב שנכבה ואל על "מערכת א,ב,ג" משתגעת.

 

ברגע שהרכב כבה ברור מאילו שהמזגן\שעונים נכבים ישירות + משאבת הגה כח מפסיקה לעבוד.

 

נשמע כמו בעיה חשמלית, במיוחד שמדובר בסיטרואן :roll:

 

באיזה מוסך הרכב מטופל עד עכשיו?.

פורסם
לפני שבוע בדיוק החליפו רצועה של ההגה כוח כי היא נקרעה או משהו כזה.

ממש החליפו הכל, אז אם היתה בעיה באלטרנטור היו רואים לא?

זה בדיוק העניין כש רצועה נקרעת כל מה שמניע את מערכת החשמל מפסיק לעבוד. אולי יש איזה שן בולטת או משהו שקורע את הרצועה? היתה לי בעיה זהה בברלינגו לפני כ10 שנים, כל יומיים היתה נקרעת רצועה עד שהמוסך עלה על מותחן רצועה שהיה בזווית לא טובה והיה קורע אותה

בו בטח ליבי ונעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...