Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש, אוטומטי, עד 1800, 3 דלתות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

**** הכותרת נערכה ****

אם כל אחד ששואל בפורום ייעוץ ייתן כותרת כמו שלך ("ייעוץ ברכב חדש") יהיה קשה לעקוב אחרי הודעות בפורום.

להבא - נא להפעיל הגיון, או פשוט לקרוא את כללי הפורום.

________________________________________________________________

 

 

 

ידידה שלי הוציאה רישיון .

יש לה 100 אלף שקל +פטור ממיסים עד 60 אלף שקל .

היא צריכה לקנות רכב מהחברה שיהיה אוטומטי עד 1800.

היא רוצה שיהיה עד 3 דלתות.

אבל צריכה להשאיר גם מקום לשיפורים חיצוניים כגון ג'אנטים ועד כמה דברים+ מערכת חזקה

מה אתם מציעים לה ?

תודה מראש לעונים

פורסם

היי,

 

אני לא הבנתי מה הדרישות שיש לה מהאוטו (אוקיי מנוע עד 1800 סמ"ק ושלוש דלתות..נוחות נהיגה חשובה לה? או שלא איכפת לה ממשהו יפני למשל...כמו כן, ידני, אוטומט?)

 

ובכלל, ה100 אלף שקל, זה הסכום לאוטו עצמו? או הכל כולל הכל? והפטור ממס עד 60 אלף (כלומר, שמעל שישים אלף ש"ח היא תשלם מס?) קצת לא ברור לי מהו התקציב למחיר של האוטו (ללא הספייר לשיפורים)

 

בכל מקרה, חשבתי על הרכבים האלו:

 

טיוטה יאריס (שלטעמי לא נוחה לנהיגה כ"כ עקב הגובה שלה)

סיאט איביזה

פיז'ו 206.

רנו קליאו B.

 

אינני יודע מה וותק הנהיגה של הידידה שלך, ועל כן אמליץ על אוטו כמה שפחות משופר.

עקב חוסר ניסיון אם היא רק "הוציאה רישיון".

 

 

סער

 

נ.ב הנחתי שהתכוונת לרכב חדש מהחברה (ולא לרכב משומש, יד ראשונה או שניה..)

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

יש לה 100 אלף שקל +פטור ממיסים עד 60 אלף שקל .

היא צריכה לקנות רכב מהחברה שיהיה אוטומטי עד 1800.

היא רוצה שיהיה עד 3 דלתות.

כמה הבהרות:

 

לא כדאי לה לקנות רכב 1600 סמ"ק, בגלל נוסחת הפחת של המכס.

מותר לה לקנות רכב עם נפח מנוע גדול יותר, נפח המנוע נקבע רק ע"מ לחשב את רמת הפטור שלה.

 

לאור נתונים אלה אוכל להמליץ על:

 

רנו סניק 2.0 3 דלתות

פיג'ו 307 3 דלתות 2.0

 

שתי המכוניות אוטומטיות, עם ג'אנטים מסגסוגת קלה,

ל-307 גג חשמלי ומערכת שמע מקורית עם צ'נג'ר.

במגאן הגג הוא אופציה ואין מערכת שמע.

 

ההבדל במחיר כ-15000 ש"ח (המגאן זולה יותר)

 

בהצלחה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

סניק 3 דלתות?

 

יש חיה כזאת?

 

אפשר תמונה?

 

*במחשבה שניה אולי התכוונת מגאן 2?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

רנו סניק 2.0 3 דלתות

פיג'ו 307 3 דלתות 2.0

 

שתי המכוניות אוטומטיות, עם ג'אנטים מסגסוגת קלה,

ל-307 גג חשמלי ומערכת שמע מקורית עם צ'נג'ר.

במגאן הגג הוא אופציה ואין מערכת שמע.

 

.

נראה לי שהוא התכוונן למגאן.

אבל בחור ביקש רכב עד 100 אלף ש"ח, ושתי המכוניות שהצעת עולות הרבה יותר...

מגאן 265

פורסם
נראה לי שהוא התכוונן למגאן.

אבל בחור ביקש רכב עד 100 אלף ש"ח, ושתי המכוניות שהצעת עולות הרבה יותר...

טעות. הוא אמר שהתקציב עומד על 100 אלף עם פטור ממיסים על 60 אלף..

מה שאומר שלפחות 30 אלף מהמחירון יורדים - והנה הגעת למחיר של המגאן/307.

 

נ.ב.

לדעתי המגאן עדיפה:

http://www.motocar.co.il/motocar/model/index.asp?id=1928

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מה שאני הבנתי הוא שיש לה 100000 ש"ח ביד + 60 אלף ש"ח פטור = 160000 ש"ח

 

כדי לממש 60 אלף פטור הרכב צריך להיות שווה לפחות 125000 ש"ח. (הסכום שונה בין רכבים אירופיים ויפנים/קוראניים)

 

פטור על רכב בשווי 100000 ש"ח הוא כ-45000 ש"ח.

 

אם אדם שפטור ממיסים קונה רכב שהמיסים עליו נמוכים מהפטור שלו, הוא יקבל את סכום המיסים בלבד

והפוך אם הוא קונה רכב שהמיסים עליו גבוהים מהפטור הוא משלם את ההפרש.

 

ואכן כוונתי בהודעה למעלה היתה למגאן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היא יותר רוצה ללכת על ה206

 

עכשיו היא לא יודעת איזה מנועים יש להם של הדגם ה3 דלתות

ובכללי איך המכונית ?

אתם ממליצים עליה ???

פורסם

יש שתי דלתות אוטומטית ( CC ) אך היא יקרה מדי 169000 ש"ח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אינני יודע באיזו מסגרת הפטור אבל אני מעריך שבנוסף יש לה פטור מאגרת הרישוי ולכן רכב בעל מנוע דיזל יכול להיות יותר משתלם.

קודם לך תמצא דיזל אוטומטי 3 דלתות, ואח"כ תנסה למכור אותו אחרי 3.5 שנות שימוש...

 

(היחידה שעונה לקריטריונים היא אולי הגולף שהיא מחוץ לתקציב...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
קודם לך תמצא דיזל אוטומטי 3 דלתות, ואח"כ תנסה למכור אותו אחרי 3.5 שנות שימוש...

 

(היחידה שעונה לקריטריונים היא אולי הגולף שהיא מחוץ לתקציב...)

דיזל 3 דלתות קשה למצוא

אבל מה עם הסיאט איביזה דיזל?

אני חושב שיש כזאת 3 דלתות (תקנו אותי אם אני טועה)

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
דיזל 3 דלתות קשה למצוא

אבל מה עם הסיאט איביזה דיזל?

אני חושב שיש כזאת 3 דלתות (תקנו אותי אם אני טועה)

אין כזאת אוטומטית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...