Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שאחרי חריש מעמיק על יד 2 כמעט שלא הצלחתי למצוא רכב שעונה לדרישה הזאת (משהו צעיר,ספורטיבי לא משפחתי)

רוב הרכבים בתקציב שלי הם משפחתיות ואני בן 18..

1400-1600 סמ"ק, מ-2005 לפחות, חסכונית כמה שאפשר..

יש הצעות?

ד"א, מצאתי פולו 1.4 מ-2007, יד1, קילומטראז נמוך הכל טוב ויפה הבעיה שבבדיקה גילו בין היתר שהרכב עבר תאונה קלה(החליפו אמבטייה, הפח של הדלת מצד ימין-לא כל הדלת,פנס ימני ומכסה מנוע)

אז מה אתם אומרים שווה ללכת עלייה?

פורסם
רכב ספורט וחסכוני???

חסכוני במידה מסויימת אני לא מחפש עכשיו 1 ל-18 אבל גם לא תחנת דלק

מה ההגדרה שלך לרכב ספורטיבי ?

רכב עם סטייל צעיר, קטן יחסית..לא של נשוי +5 (משהו בסגנון של פולו,גולף,איביזה..)

פורסם

אני מבין בדיוק מה אתה מחפש..שהוא ספורט הוא לא מתכוון לרכב עם מנוע וכוח של ספורט אלא לרכב 3 דלתות עם מראה צעיר..

באיביזה אנ לא ממליץ לך לא לגעת, גם סחירות ברצפה (חדש,2013, עולה 70 אלף!).

 

פולו לעומת זאת, כיף שמנוע 1.4 עם 75 כוח סוס הוא לא חזק..)

פורסם
אני מבין בדיוק מה אתה מחפש..שהוא ספורט הוא לא מתכוון לרכב עם מנוע וכוח של ספורט אלא לרכב 3 דלתות עם מראה צעיר..

באיביזה אנ לא ממליץ לך לא לגעת, גם סחירות ברצפה (חדש,2013, עולה 70 אלף!).

 

פולו לעומת זאת, כיף שמנוע 1.4 עם 75 כוח סוס הוא לא חזק..)

בדיוק הבנת אותי אני מחפש מראה ספורטיבי לא משהו ספורטיבי מבחינה מכנית..

מה דעתך על הפולו שמצאתי ?

 

תודה למי שהגיב אבל אנשים אתם לא ממש עונים לעניין..רציתי דגמים ספציפיים שתרשמו לי בטווח של המחיר וחוות דעת על מה שמצאתי..

פורסם

הגולף בשנתונים שאתה רוצה יהיו לך יקרות, מבחינת רכבים שתכלס עומדים על הפרק (אתה הולך על ידני נכון?)

האיביזה יותר חזקה אבל (לדעתי) פחות איכותית (מבחינת חלקי פנים) ועם הרבה פחות "קלאסה" ויותר סטיגמה של ערס.

 

הפולו הוא רכב קלאסי (עוד פעם, טעם אישי). לי יש פולו 07 ידנית מנוע 1.4 שאני מבסוט עליה אש, בקשר לפולו שמצאת, תלוי האם יש ירידית ערך, מה שאר התוצאות של הבדיקה אומרות (בעיקר שילדה, מנוע גיר), מה התוספות שיש עליה (מערכת עם מסך מגע, חיישני רוורס, גג נפתח) ובעיקר בעיקר כמה רוצים עליה.

 

אם התקציב שלך הוא 40,000, תקציב לעצמך 30 - 33 לרכב, ועוד כמה אלפי שקלים טובים ל:

1. טיפול יישור קו

2. ביטוח (במקרה שלך, הולך להיות יקר, לפחות 7 - 8 אלף)

פורסם

בתקציב הזה אתה יכול לרכוש אחלה של סיאט איבזה 3\5 דלתות שנת 2007... אך מצד שני הנזק בפולו לא נשמע כל כך רציני ולדעתי האיכות של הפולו עדיפה. אך בכל זאת תבחר באיביזה :wink:

בהצלחה :)

__________

(Oo\===/oO)

Mercedes c240

Seat leon 1.8 2002

פורסם

תנסה למצוא לך איביזה "ספורט". האיביזה מבוססת על הפולו ומקבלת בגרסה הזאת מנוע 1.4 שמחלץ 100 כ"ס ועוד הרבה אבזור כמו ג'אנטים וסאנרוף. בתקציב שלך תצליח למצוא אחת משנתון 2006, אולי 2007.

 

הפולו שאתה מדבר עליה חטפה בומבה רצינית, לבטח מדובר על ירידת ערך ואולי גם על שלדה. חפש לך אחת אחרת.

פורסם
בתקציב הזה אתה יכול לרכוש אחלה של סיאט איבזה 3\5 דלתות שנת 2007... אך מצד שני הנזק בפולו לא נשמע כל כך רציני ולדעתי האיכות של הפולו עדיפה. אך בכל זאת תבחר באיביזה :wink:

בהצלחה :)

 

קצת בעייתי מצידך לקבוע שהנזק לא נשמע רציני..לי הוא דווקא נשמע כמו תאונה לא קטנה בכלל.

פורסם
הגולף בשנתונים שאתה רוצה יהיו לך יקרות, מבחינת רכבים שתכלס עומדים על הפרק (אתה הולך על ידני נכון?)

האיביזה יותר חזקה אבל (לדעתי) פחות איכותית (מבחינת חלקי פנים) ועם הרבה פחות "קלאסה" ויותר סטיגמה של ערס.

 

הפולו הוא רכב קלאסי (עוד פעם, טעם אישי). לי יש פולו 07 ידנית מנוע 1.4 שאני מבסוט עליה אש, בקשר לפולו שמצאת, תלוי האם יש ירידית ערך, מה שאר התוצאות של הבדיקה אומרות (בעיקר שילדה, מנוע גיר), מה התוספות שיש עליה (מערכת עם מסך מגע, חיישני רוורס, גג נפתח) ובעיקר בעיקר כמה רוצים עליה.

 

אם התקציב שלך הוא 40,000, תקציב לעצמך 30 - 33 לרכב, ועוד כמה אלפי שקלים טובים ל:

1. טיפול יישור קו

2. ביטוח (במקרה שלך, הולך להיות יקר, לפחות 7 - 8 אלף)

אז אתה אומר ששווה לחפש גולף משנתונים יותר מוקדמים? ותכלס לגבי האיביזה אתה דיי צודק יש לה סטייל של ערסוואתים.

אני אברר לגבי הירידת ערך..תוספות האמת אין משהו מיוחד חוץ ממערכת סטריאו ומושבי עור צבע שמנת

תודה על העזרה גבר : )

 

בתקציב הזה אתה יכול לרכוש אחלה של סיאט איבזה 3\5 דלתות שנת 2007... אך מצד שני הנזק בפולו לא נשמע כל כך רציני ולדעתי האיכות של הפולו עדיפה. אך בכל זאת תבחר באיביזה :wink:

בהצלחה :)

על הנזק אני לא סגור אבל איביזה מ-2007 אין מצב למצוא..היחידות שאני מוצא זה איזה 4 בלחץ בכל אזור גוש דן,השפלה,השרון וגם הן מ-2005

 

תנסה למצוא לך איביזה "ספורט". האיביזה מבוססת על הפולו ומקבלת בגרסה הזאת מנוע 1.4 שמחלץ 100 כ"ס ועוד הרבה אבזור כמו ג'אנטים וסאנרוף. בתקציב שלך תצליח למצוא אחת משנתון 2006, אולי 2007.

 

הפולו שאתה מדבר עליה חטפה בומבה רצינית, לבטח מדובר על ירידת ערך ואולי גם על שלדה. חפש לך אחת אחרת.

כמו שאמרתי איביזות אני לא מוצא..אז אתה אומר שתאונה היא לא קוסמטית כמו שהיא טוענת (השאסי יצא נקי בבדיקה דרך אגב)

 

תודה על התגובות )

עוד הצעות?

פורסם

לגולף יש את היתרונות שלה וגם חסרונות (צריכת דלק) ובאופן כללי לרדת בשנתון אומר אוטו יותר בלוי.

לבחור צעיר עדיף את הפולו מבחינת עלויות אחזקה( כולל דלק).

כמה רוצים על הפולו?

פורסם

מצא רכב ידני עם מנוע 1.4 (או 1.6) ותעניק לו מרא ספורטיבי כראות עיניך.

 

דוגמא - פז'ו 207 או 308 שלוש דלתות

תוסיף ג'נטים מיוחדים - 1000- 2000 ש"ח

תוסיף צביע מיוחדת - בין 500 ל-3000 ש"ח (תלוי מה עושים)

כיסוים למושב דמוי עור (או עור אמיתי) או שיפוץ סלון - בין 300 ש"ח לכ-3000 ש"ח (תלוי באיזה אופציה בחרת)

מגיני רוח, חלונות כהים - אם זה בכוון שלך - עוד גג 500 ש"ח

 

וכפי שציינו לפני -

ביטוח חובה באזור 1500 ש"ח, צד ג' יכול להגיע לכ-1200 לנהג חדש. מקיף על רכב ישן (בן 5 ויותר) אני לא עושה. אבל נניח וכן, כ-3000 ש"ח במקום ג'.

יישור קו מבחינה מכנית - בהתאם למצב של רכב, אבל לפחות 500 ש"ח על טיפול 10 אלף בחומרים טובים.

×
×
  • תוכן חדש...