Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(מחפש רכב) מיני/סופר-מיני חדשה לאיזור חיפה!, מתלבט בין פיאט/סיאט/קיא


knoximator
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני מחפש רכב חדש בקטגוריה הנ"ל, בטווח של 1ל'-1.2ל'

 

דרישות:

-אני גר בחיפה, לכן חשוב שהרכב ידע להתמודד עם עליות, זינוקים בעליה.

-אמינות

-חיסכון בדלק

-זולה יחסית (סטודנט)

 

מסקירה ראשונית הבנתי שהבעיה ברוב המכוניות בקטגוריה זו היא שכדי להגיע למומנט/כ"ס "משמעותי" צריך להגיע לטורים גבוהים, כוונה ל4000+,דבר שיפחית מחיי המנוע.

יש כמה מכוניות שמגיעים לביצועים בסל"דים יותר נמוכים בסביבות ה 3000 (פיאט למשל)

 

אשמח לקבל המלצות נוספות, וחוות דעת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע הTwinair שיש לי בלנצי'ה יתאים לדרישה שלך. יש לו מומנט גבוה יחסית והוא "סוחב" מצוין כבר מסבובי מנוע נמוכים.

יש אותו גם בפיאט 500 וגם בפנדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך הבלאי/אמינות של הטורבו בנסיעות בחיפה?

כי בפנדה הטורבו יושב על מנוע 1ל'

 

הצעות וחוות דעת לגבי הקיא פיקנטו או סיאט מיי או מכוניות אחרות גם מתקבלות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפנדה, גם במנוע "הרגיל" של 1250 סמ"ק, אמור להספיק לכל עליה בחיפה או בכלל.

הזמינות כח טובה ולא צריך לסחוט את המנוע כדי שהרכב יזוז. התחושה היא כמו ברכב "גדול" יותר מבחינת נוחות, שקט ואיכות בניה.

mx-5, audi a4, alfa 159.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחפש רכב חדש בקטגוריה הנ"ל, בטווח של 1ל'-1.2ל'

 

דרישות:

-אני גר בחיפה, לכן חשוב שהרכב ידע להתמודד עם עליות, זינוקים בעליה.

-אמינות

-חיסכון בדלק

-זולה יחסית (סטודנט)

 

מסקירה ראשונית הבנתי שהבעיה ברוב המכוניות בקטגוריה זו היא שכדי להגיע למומנט/כ"ס "משמעותי" צריך להגיע לטורים גבוהים, כוונה ל4000+,דבר שיפחית מחיי המנוע.

יש כמה מכוניות שמגיעים לביצועים בסל"דים יותר נמוכים בסביבות ה 3000 (פיאט למשל)

 

אשמח לקבל המלצות נוספות, וחוות דעת

 

מה שרשמת נכון בגדול אבל אל תשכח שרכבי המיני גם שוקלים 20-30-40% פחות מרכבי סופר מיני עם מנועים גדולים יותר, מצויידים בגיר ידני קצר המאפשר לסחוט את הכוח מהמנועים הצנומים בלי יותר מדי דרמות.

חלק מהיצרנים מאפשרים בחירה בין שני נפחי מנועים ובעיר כמו חיפה יש יתרון קל למנוע חזק יותר אם ישנו בהיצע. מצד שני זה ממש לא deal breaker וגם רכב מיני עם 60 כ"ס יעשה את העבודה.

לחיי המנוע אל תדאג, בטח לא אם תקפיד על שגרת טיפולים בזמן ולפי הוראות היצרן. סל"ד גבוה לא רוצח מנועים, בטח לא כמו שימוש בשמן לא מתאים, דחיית מועדי טיפול, שימוש בחלפים זולים או רכב שנוסע רק נסיעות קצרות ולא מספיק להתחמם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע הTwinair שיש לי בלנצי'ה יתאים לדרישה שלך. יש לו מומנט גבוה יחסית והוא "סוחב" מצוין כבר מסבובי מנוע נמוכים.

יש אותו גם בפיאט 500 וגם בפנדה.

 

המנוע הזה נהדר, ודאי עדיף על מתחריו שמצויים במכוניות האחרות שבגדר ההתלבטות כאן, אבל הוא הופך את המכוניות בתוכן הוא מצוי ליקרות מהן ולא במעט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואיך הבלאי/אמינות של הטורבו בנסיעות בחיפה?

כי בפנדה הטורבו יושב על מנוע 1ל'

 

הצעות וחוות דעת לגבי הקיא פיקנטו או סיאט מיי או מכוניות אחרות גם מתקבלות

אפילו פחות, 0.9 ליטר.

מבחינת אמינות, אני מגרד 40000 ק"מ על המנוע הזה ללא שום ציוץ. אמנם אין לי עליות חיפאיות אבל המסלול היומי שלי כולל טיפוס מהרצליה לירושלים, בדרך כלל דרך כביש 443 שהוא ברובו עליה ארוכה וגם ההתנהלות בתוך ירושלים עצמה שהיא כידוע לא מישורית במיוחד:-)

כאמור הרכב כולו והמנוע/גיר בפרט היו חפים מתקלות כלשהן.

לענין המחיר הכולל, בלנצ'יה כמובן שלא אבל בפנדה, אם מחשבים את תצרוכת הדלק הטובה בהרבה של המנוע הזה לעומת הפיקנטו אני לא בטוח שמחיר הקניה המעט גבוה יותר לפנדה לא יקזז את עצמו במחיר התחזוקה השוטפת עקב תצרוכת הדלק העדיפה.

אני ממליץ לך לעבור על שרשורים לא מעטים שהיו כאן לאחרונה ודיברו על צריכת דלק מופרזת בפיקנטו.

את המיי אני כמובן לא מכיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פונטו ספייס!

גם תהיה בתקציב, גם אמינה מאוד (הבעיה היחידה והעיקרית זה הגה כח שגם לו יש פיתרון) חזקה מאוד(יש דגם עם 16 שסתומים ו80 כח סוס! ואפילו אוטומטית) ומאוד חסכונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פונטו ספייס!

גם תהיה בתקציב, גם אמינה מאוד (הבעיה היחידה והעיקרית זה הגה כח שגם לו יש פיתרון) חזקה מאוד(יש דגם עם 16 שסתומים ו80 כח סוס! ואפילו אוטומטית) ומאוד חסכונית.

לא ידעתי שיש פונטו ספייס 2012 :-)

 

וברצינות...השואל מחפש רכב חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו פחות, 0.9 ליטר.

מבחינת אמינות, אני מגרד 40000 ק"מ על המנוע הזה ללא שום ציוץ. אמנם אין לי עליות חיפאיות אבל המסלול היומי שלי כולל טיפוס מהרצליה לירושלים, בדרך כלל דרך כביש 443 שהוא ברובו עליה ארוכה וגם ההתנהלות בתוך ירושלים עצמה שהיא כידוע לא מישורית במיוחד:-)

כאמור הרכב כולו והמנוע/גיר בפרט היו חפים מתקלות כלשהן.

לענין המחיר הכולל, בלנצ'יה כמובן שלא אבל בפנדה, אם מחשבים את תצרוכת הדלק הטובה בהרבה של המנוע הזה לעומת הפיקנטו אני לא בטוח שמחיר הקניה המעט גבוה יותר לפנדה לא יקזז את עצמו במחיר התחזוקה השוטפת עקב תצרוכת הדלק העדיפה.

אני ממליץ לך לעבור על שרשורים לא מעטים שהיו כאן לאחרונה ודיברו על צריכת דלק מופרזת בפיקנטו.

את המיי אני כמובן לא מכיר.

פנדה עם המנוע הזה וגיר ידני ( אין אחר ) עולה 80K. עדיין מאוד יקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה, באמת תודה על כל ההערות וההמלצות.

 

אני כנראה אלך לפיאט ואבקש נסיעת מבחן לפני שאני מחליט סופית

בינתיים מנסים למכור את הישנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן די הזוי, לסמלת איו את הפנדה טווין אייר לנסיעת מבחן(לפחות נכון ללפני חודש) אז יציעו לך לעשות על ה 500 טווין אייר שאני מאוד לא ממליץ כי תנוחת הישיבה שונה לגמרי וזה שהמנוע זהה זה לא אומר כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...