Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אפשר "לדרדר" ידני בפקק על ניוטרל?


BrucE_WaynE
שימו לב! השרשור הזה בן 4154 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני הרבה פעמים נוסע בפקק בירידה.

האם אפשר לדשדש על ניוטרל-ברקס ולא לשלב הילוכים כל רגע?

 

האם זה עלול לגרום לנזק?

נוהג בפיג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה של פקק בירידה, ובניגוד לשאלה שנשאלת פה מדי חודש כמה פעמים, אני לא רואה שום בעיה לדרדר כמה מטרים בניוטרל.

להפך - לא רואה שום טעם לשלב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כל עוד אתה עם הרכב מונע (כלומר יש בלמים) לדעתי אין סיבה להיות בהילוך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שמישהו כאן אמר, אם זה כמה מטרים אין סיבה לשלב להילוך..

אין שום בעיה לדרדר את האוטו כמה מטרים בניוטרל

אם זה כבר מרחק די גדול ושאתה יודע שהאוטו יצבור בו מהירות, רצוי לשלב להילוך כדי לא לשחוק את הבלמים יותר מדי - אחרי כמה כאלו עצירות לדעתי הבלמים יכולים להפסיק לתפקד/להוריד מהיעילות שלהם

Instagram:

VWPolo6R

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם העומס מתחיל לצבור מהירות, אפשר בכיף לשלב הילוך שני כדי לשלוט בצבירת המהירות ולהפחית את צריכת הדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב הבנתי בלימות ב 5-10 קמ"ש הן זניחות מבחינת הברקסים, בכל טכניקה (רצוף, פמפום) אני מניח ששעה שלמה כזאת לא מתקרבת לבלימה אחת ב-80 קמ"ש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שאפשר.

אני גם מתחיל ככה נסיעות מהחניה של הבניין שלי, יש שיפוע שמאפשר לי לצבור 5-7 קמ"ש ואז אני משלב לשני כבר (האוטו סוחב בלי בעיות).

גם בבסיס יש לי אותו עקרון, רק שהשיפוע מאפשר לי לצבור אפילו 10-15 קמ"ש. אין עם זה בעיה, זה אפילו חוסך דלק כי המנוע לא מתאמץ ככה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4154 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...