Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוצאת רישיון נהיגה לפי החוק החדש .


tzach230
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום רב .

לפני מספר ימים דיברתי עם כמה מורי נהיגה באזור חדרה והתייעצתי איתם לגבי תחילת למידה לקבלת רישיון נהיגה לרכב פרטי.

שאלתי אותם לגבי החוק החדש והם טוענים שהחוק הוא כגדר המלצה והוא לא ניכס לתוקף.

ולפי מה שאני קורא בפורומים מאנשי מקצוע החוק אכן ניכנס לתוקף ב 1.1.2013 .

כרגע אני אובד עצות ולא יודע יודע אם להתחיל ללמוד נהיגה מכיוון שאני בן 16.5 ומתכוון לגשת לטסט בחודש ינואר ולהשתייך לחוק החדש עם שישה חודשי מלווה .

כל עצה תתקבל בברכה, תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החוק עדיין לא נכנס לתוקף אבל זה תלוי נורא בלימודים שלך.

אם לקחת מגמות רציניות וגם ככה אין לך זמן חכה עם הרשיון הוא לא יברח,תעשה בחופש הגדול שיהיה לך גם זמן לעבור הכל בנוחות ולא להתפזר עם שיעורים לאורך חצי שנה.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להתפזר עם שיעורים: תיאוטרטית טוב יותר. אתה תתרגל לכך שנהיגה היא חלק מחייך והיא תבוא לך בצורה טבעית. אני התחלתי את שעורי הנהיגה שלי באחד החופשים הגדולים דאז, בחודש אוגוסט. את הרישיון הנכסף קיבלתי בראשון לפברואר, עבר די הרבה זמן מאז ונמרחתי עם השיעורים כמו נוטלה, אבל עברתי טסט ראשון. עלה לי לא מעט כסף העובדה שלקחתי שיעורים רבים יחסית, אך חסכתי יפה במחירי הטסטים אחר כך.

כאשר יש לך את הממון תתחיל ללמוד, הרישיון אכן לא בורח. אל תיחפז להוציא רישיון ולגשת אחרי מספר שעורים מועט, בחבורה הקטנה שבה אני מסתובב דווקא אלו שעברו יותר שעורים יצאו נשכרים וקיבלו את הרישיון לאחר מספר הטסטים הקטן ביותר.

לצורך העניין, הבחור שניגש ראשון "תראו כולם, הגישו אותי אחרי שיעור 28" היה זה שעבר את מספר הטסטים הרב ביותר עד שקיבל רישיון.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

SuperBamba, זה מאוד תלוי במורה ובבנאדם. המורה שאני למדתי אצלו מעולה, וכמעט כל מי שנוהג סביר עובר ראשון אחרי מספר קטן של שיעורים. אני לדוגמא עברתי אחרי 28 שיעורים טסט ראשון בגיל 17 ויום. :twisted:

קקטוסולר ידנית

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי גם בטסטר שלך ובהמון משתנים.

סטטיסטית עדיף לך לקחת מספר שעורים רב ולעבור בטסט ראשון. בלי קשר, דובר פה על מריחת השיעורים על כמות זמן רבה, אני אישית חושב שיש בזה יתרון, כמו שכבר ציינתי, מספר שעורים לאורך הרבה זמן, נותן לתלמיד תחושה שהוא כבר נוהג כמות זמן לא מעטה ומקנה לו בטחון. תלמיד שישב ליד טסטר לאחר שנהג 4 חודשים יהיה בעל יותר בטחון, לרוב, מתלמיד שישב ליד טסטר לאחר חודש וחצי בלבד.

על אחת כמה וכמה כשתלמידים שמוציאים רישיון נהיגה כבר בטוחים שהם יודעים לנהוג, ולא יודעים מה מצפה להם.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסכם בהחלט, את השיעורים שלי התחלתי בגיל 16.5 ועברתי יום אחרי היום הולדת :-D

 

לא היה לי זמן, רק לשיעור בשבוע.

 

ככל ש"תסחוב" עם זה יותר, יהיה לך יותר ביטחון עם הבוחן, וגם תשלוט יותר טוב על הרכב של המורה שלך.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...