Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(לבטים בבחירת רכב) משפחתי במסגרת הליסינג


Shlompi
שימו לב! השרשור הזה בן 4113 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

בימים האחרונים אני מאוד מתלבט בבחירה של רכב עבור המשפחה הקטנה שלי,

 

נהגתי בסיטרואן C4 ואהבתי

נהגתי ביונדאי i30 החדשה וגם אהבתי

 

בכל רכב נהגתי יומיים שלמים בכבישים מוכרים כך שהיה לי בסיס להשוואה לרכב הנוכחי - מאזדה 3.

לכל רכב יש יתרונות ווחסרונות אך הם לא גדולים ולא הצלחתי לקבל החלטה.

זקוק לעזרתכם,

אשמח לקבל את דעתכם או ניסיונכם

וכמובן שאלות או נקודות שיכולות לחדד אצלי את ההבדלים בין הרכבים ומכן לקבל החלטה נכונה עבורנו.

 

הרכב מתקבל במסגרת עסקת ליסינג ממקום העבודה.

להבנתי ההמחירים מאוד זהים כך שאין שיקול של עלויות.

 

תודה

 

( נהגתי גם בפורד פוקוס ולא התחברתי, נהגתי גם ביונדאי i35 והיא בסדר, על מזדה אני לא מוכן לשמוע, נהגתי נסיעה קצרה ב פזו 308 ולא התחברתי )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היית מציין דרישות, צרכים, דברים שחשובים לך ברכב והעדפות לגבי נוחות, הנאה מנהיגה, ביצועים וכו' היה קל יותר לכוון אותך.

ככה המקסימום שאני יכול להגיד שה-I30 לדעתי לא מציגה התקדמות מספיק גדולה מהדגם הקודם ויש ירידה ברמת האבזור.

הסיטרואן לא לטעמי מבחינת עיצוב חיצוני אבל תא הנוסעים שלה איכותי ונעים והכיסאות נוחים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה משנה כמה היא התקדמה מהדגם הקודם של ה i30,

ההשוואה היא דגם מול דגם - i30 מול סיטרואן, אני לא בוחן את יונדאי בקצב ההתקדמות מדגם לדגם. אני משווה לדגם של חברה אחרת.

אותו הדבר היית יכול לומר על הסיטרואן בנושא הגיר האוטומטי - לא חלה התקדמות מהדגם הקודם של הסיטרואן לדגם הנוכחי...

לגבי שאלותך,

צודק, השלמות המידע

 

אני אוהב מאוד לנהוג וחשוב לי שהרכב יהיה דינאמי , מהיר תגובה ומהנה לנהיגה.

השולטות בתחומים אלו הם הפוקוס החדשה ומאזדה 3 - את שניהם אני לא רוצה.

נוחות חשובה וכמובן האיבזור בדגש על מערכת השמע.

לסיטרואן יש יתרון קל לטעמי מבחינת העיצוב החיצוני. לסיטרואן יש מראה יותר מיוחד ופחות נפוץ על כבישי הארץ מהיונדאי - שוב, לטעמי.

אני לא רואה יתרון משמעותי של הגג הפנורמי ביונדאי כך שזהו לא שיקול מבחינתי.

למרבה ההפתעה שלי הסתדרתי גם הגיר (הבעייתי?) של הסיטרואן בלי בעיה מיוחדת, אם בחרתי במצב ספורט אז בכלל לא היתה כל טענה !

לשני המתמודדות יש תא מטען מכובד ונוח שמספק אותי ואת צרכי המשפחה ( עגלה וכו' )

 

מקווה שעניתי על הכל,

אשמח לתגובות נוספות,

 

טנקס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית אל תתרגז בסה''כ מעוניינים לעזור לך :)

 

עכשיו ניגש לעניין,לפי תגובתך אני מבין שהיבט הניהוג וההנאה מנהיגה כן חשוב לך,וידוע לך כי הפוקוס\3 מספקות את מה שאתה צריך ומבקש.

אני מבין מדוע אתה פוסל את המאזדה 3 אך מדוע פסלת את הפוקוס - מדובר ברכב דינאמי,מאובזר שנקודת התורפה הקודמת שלו הייתה מחסור בכוח וכעת היא תוגברה לא רע בכלל ואף צויידה בתיבה דו מצמדית(רובוטית) שמייעלת את העברת הכוח והתגובה.

היונדאי נראית רעננה אך אם ההגה שלה דומה לשל הוולוסטר היא מאוד מאכזבת,מעין ניתוק כזה שגורע מחווית הנהיגה ומקשה עליי בתור חובב נהיגה.

הC4 מצוידת במנוע מעולה פרי פיתוח משותף של BMW אך מסורס מעט עקב השילוב עם התיבה המרגיזה ,מעבר לזאת הרכב נוח ומנתק אותך ,לא בדיוק פרטנר לנהיגה מהנה.

האם יש עוד אלטרנטיבות במקום עבודתך?

הסקודה אוקטביה למשל מצוידות בתא מטען גדול ומנועים מוגדשים(טורבו) אמנם לא מדובר ברכב מהנה במיוחד אך הרגשת הטורבו וזמינות הכוח ממכרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,

חס וחלילה לא התעצבנתי :-o מצטער אם זה הרושם שנוצר,

לגבי אלטרנטיבות נוספות,

אני חושב שכל רכב באותה רמת תקציב ועלות יכול להיות על הפרק, לא הכתיבו לי בינתיים לבחור משהו מסויים.

להרבה אנשים החברה יש את הפוקוס וכבר עדכנתי שזו לא הפייבוריט שלי.

בליסינג חברה לא ניתן לקחת רכב שיש עליו מבצע זמני כי השווי הוא מחיר המחירון של הרכב, לדוגמא סיאט לאון כרגע במבצע, אך עבורי העלות של הרכב תהיה מחיר המחירון אצל היבואן.

הבוקר תידלקתי את היונדאי ואני מאוד מופתע, אפשר לומר אף מבולבל, נהגתי ברכב 211.2 ק"מ, צרכתי 23.46 ליטר.

זה יוצא 9 ליטר לק"מ ! וואו ! לנסיעה ממוצעת של עיר + כביש מהיר זה נראה לי גרוע.

ממש לא השתוללתי עם הרכב . אני מקווה שטעיתי במשהו ואלו לא נתונים נכונים.

על הסקודה חשבתי, אך יש לי בעיה לקחת רכב כזה (כנראה פסיכולוגית) בגלל שהרכב הזה מאוד ישן ועומד בפני החלפה. וגם החשש מהלרגיש במונית :lol: בכל אופן הרכב מאוד גדול, אני לא בטוח שאני זקוק לרכב כזה גדול!

לגבי הסיטרואן, אני בחלט מבים ומסכים אם מה שרשמת, היא אכן מבודדת אותך, אבל מאוד אהבתי את זה. זו הרגשה מאוד מאוד שונה מהמאזדה שיש לי היום. זה נתן לי הרגשה מאוד איכותית ושל קלאס כזה שקשה להסביר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,

חס וחלילה לא התעצבנתי :-o מצטער אם זה הרושם שנוצר,

לגבי אלטרנטיבות נוספות,

אני חושב שכל רכב באותה רמת תקציב ועלות יכול להיות על הפרק, לא הכתיבו לי בינתיים לבחור משהו מסויים.

להרבה אנשים החברה יש את הפוקוס וכבר עדכנתי שזו לא הפייבוריט שלי.

בליסינג חברה לא ניתן לקחת רכב שיש עליו מבצע זמני כי השווי הוא מחיר המחירון של הרכב, לדוגמא סיאט לאון כרגע במבצע, אך עבורי העלות של הרכב תהיה מחיר המחירון אצל היבואן.

הבוקר תידלקתי את היונדאי ואני מאוד מופתע, אפשר לומר אף מבולבל, נהגתי ברכב 211.2 ק"מ, צרכתי 23.46 ליטר.

זה יוצא 9 ליטר לק"מ ! וואו ! לנסיעה ממוצעת של עיר + כביש מהיר זה נראה לי גרוע.

ממש לא השתוללתי עם הרכב . אני מקווה שטעיתי במשהו ואלו לא נתונים נכונים.

על הסקודה חשבתי, אך יש לי בעיה לקחת רכב כזה (כנראה פסיכולוגית) בגלל שהרכב הזה מאוד ישן ועומד בפני החלפה. וגם החשש מהלרגיש במונית :lol: בכל אופן הרכב מאוד גדול, אני לא בטוח שאני זקוק לרכב כזה גדול!

לגבי הסיטרואן, אני בחלט מבים ומסכים אם מה שרשמת, היא אכן מבודדת אותך, אבל מאוד אהבתי את זה. זו הרגשה מאוד מאוד שונה מהמאזדה שיש לי היום. זה נתן לי הרגשה מאוד איכותית ושל קלאס כזה שקשה להסביר.

 

אם חשבת על הסקודה אבל בגלל שפסיכולוגית קשה לך לקחת אותו ואכן הוא עומד בפני החלפה, אתה יכול לנסות ולבדוק את הג'טה, אותו מנוע, וגם הרגשה של איכות , עם מרחב גדול מאד מאחור ותא מטען גדול, גם צריכת הדלק שם טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי המכוניות הללו מעולות, מודרניות ונוחות מאד.

לגבי סיטרואן – יש כאן שאלה פתוחה לגבי אמינות הרכב במהלך תקופת הליסינג, לאור מוניטין לא משובח בתחום.

מהניסיון שלנו עד כה – לא אמורה להיות בעיה.

בכל מקרה, החלטה שלך צריכה להתקבל על בסיס הנוחות האישית שלך: תנוחת הישיבה, המרחב במושב האחורי, גודל תא המטען וכו'.

 

גיל מאוויס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4113 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...