Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צנרת ורכיבי ואקום לנסר 91 מספר שאלות (תמונות)


nit_zan
שימו לב! השרשור הזה בן 4125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

 

לאחר שחיפשתי בהיינס וגם ביצעתי חיפוש בפורום ישנם מספר דברים שלא מצאתי מספיק מידע לגביהם ולפיכך אבקש את עזרתכם:

 

בתמונה 1: מופיע המפלג כשבצידו מודול הואקום של ההצתה כאשר צינור הואקום הימני החיצוני שואב רק כאשר פותחים מצערת(אני מניח שזה קידום ההצתה אך לא בטוח).

הצינור השמאלי פנימי לא מושך ואקום בשום מצב של המצערת(לא משהו שניתן להרגיש). הוא מחובר לגליל כחול שנראה כמו פילטר?(מה זה?)

 

בתמונה 2:

מופיע אותו גליל כחול שדיברתי עליו קודם ובנוסף יוניט עם מכסה ירוק שמחובר למערכת הקירור באזור הטרמוסטט וצינור הואקום שלו מתחבר לפני הגליל הכחול ומשם לכניסת הואקום הפנימית של מודול קידום\איחור הצתה במפלג.

מהו אותו יוניט ומה תפקידו?\איך ניתן אם בכלל לבדוק את תקינותו?

 

תמונה 3: אותו יוניט עם מכסה ירוק מזוית אחרת.

 

תמונה 4:

שני מודולי ואקום בצד הנהג קרוב למייבש מזגן כאשר אחד המודולים מחובר ליוניט שיושבת על המייבש(אני מניח שזה מגבר הטורים).

אך לא ברור מה תפקיד המודול השני.

בתמונה ניתן לראות גם את הגליל כחול כמו זה שמחובר למודול ואקום מפלג.

 

תמונה 5: אותו דבר מפרספקטיבה שונה.

 

סה"כ למעט נזילת שמן שהומלץ לי לחיות איתה עקב העובדה שהיא נובעת מאטם הראש(אין עירבוב שמן מים ובריחות לחץ,הפלגים כבר 40K ונראים חדשים כמעט(תמונה 6-יוחלפו בטיפול הבא) ללא סימני פיח ושחיקה,אין סימני שמן באזור הפילטר אויר אין עשן שחור\לבן כלל).המנוע סוחב ומגיב טוב גם בעומס מלא עם מזגן,הרכב מטופל בהתאם להוראות היצרן(לאחרונה הוחלפו נוזלים ופילטרים כולל ATF) ,המנוע עובד שקט ועגול בכל מצב עם או בלי מזגן, ללא חיתוכים ורעידות,הטורים בסרק יציבים,מגיע לטמפרטורת עבודה ב-2 דקות מההתנעה ונשאר שם.

 

אך עדיין הרכב צורך לא מעט דלק (1-8/9 משולב) ואני מעונין להביאו למצב האופטימלי האפשרי.

 

תודה

ניצן

2012-08-12_19-09-00_105.jpg

2012-08-12_19-10-16_85.jpg

2012-08-12_19-10-08_650.jpg

2012-08-12_19-13-44_160.jpg

2012-08-12_19-13-51_763.jpg

2012-07-07_10-13-32_769.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר לא זוכר .. לנסר 91 הגיעה עם קרבורטור או הזרקה ?

ה"פילטר הכחול" - מדובר על שסתום אל-חוזר.

היוניט עם המכסה הירוק - ממה שרואים בתמונה כנראה מדובר ביוניט חום מנוע.

ניתן להגיע לשיפור צריכת דלק דרך מספר רב של נושאים - החל מכיוון הצתה מדוייק, קרבורטור מכוון פיקס,

נהיגה נכונה בלי הרבה תאוצות והאטות, לחץ אויר בצמיגים ועוד ועוד ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר לא זוכר .. לנסר 91 הגיעה עם קרבורטור או הזרקה ? קרבורטור מנוע 4G15.

ה"פילטר הכחול" - מדובר על שסתום אל-חוזר.-כן בדיעבד תיארתי לעצמי.

היוניט עם המכסה הירוק - ממה שרואים בתמונה כנראה מדובר ביוניט חום מנוע.-השאלה מה שימושו יוצא ממנו צינור ואקום לכיוון מודול ואקום מפלג.

ניתן להגיע לשיפור צריכת דלק דרך מספר רב של נושאים - החל מכיוון הצתה מדוייק, קרבורטור מכוון פיקס,

נהיגה נכונה בלי הרבה תאוצות והאטות, לחץ אויר בצמיגים ועוד ועוד ..

 

הערות מתייחסות באדום

 

תודה :-)

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...