Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי דו"ח על סך 1000 שקל וארבע נקודות.

דיברתי בטלפון בנהיגה כאשר הטלפון היה בידי, לא צמוד לאוזן בניגוד למה שהשוטר רשם בדו"ח, אלא החזקתי אותו ביד והוא היה על ספיקר.

מדובר על רכב חברה של אבא שלי.

לא הודתי ולא התנצלתי.

בדו"ח רשום דברי הנהג: "דיברת בדיבורית".

הם היו שני שוטרים ברכב.

 

כמה שאלות:

1. רשמו לי את הת.ז. לא נכון, ספרה אחת לא נכונה, האם יש פה איזה קייס?

2. האם אפשר להמיר את העבירה ל"אי החזקת הגה בשתי ידיים"?

 

תודה רבה

פורסם

השתמשת בטלפון, זה לא משנה אם אתה מצמיד אותו לאוזן או מחזיק אותו ביד ועם דיבורית, זו בדיוק אותה העבירה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

זה הסעיף:

שימוש בטלפון בעת שהרכב נע שלא באמצעות דיבורית

נהגת ברכב הנ"ל ובעת שהרכב היה בתנועה השתמשת בטלפון נייד שלא באמצעות דיבורית בניגוד לתקנה 28 (ב) לתקנות התעבורה.

כלומר: אין כאן שאלה האם הצמדת את המכשיר לאוזן או שמא השתמשת ברמקול שלו. הדרך היחידה שבה מותר להשתמש בו היא באמצעות דיבורית, ולכן אם אינך טוען שלא ביצעת את המעשה, על פניו הדו"ח מוצדק ואין כאן עילה לביטולו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
קיבלתי דו"ח על סך 1000 שקל וארבע נקודות.

דיברתי בטלפון בנהיגה כאשר הטלפון היה בידי, לא צמוד לאוזן בניגוד למה שהשוטר רשם בדו"ח, אלא החזקתי אותו ביד והוא היה על ספיקר.

מדובר על רכב חברה של אבא שלי.

לא הודתי ולא התנצלתי.

בדו"ח רשום דברי הנהג: "דיברת בדיבורית".

הם היו שני שוטרים ברכב.

 

כמה שאלות:

1. רשמו לי את הת.ז. לא נכון, ספרה אחת לא נכונה, האם יש פה איזה קייס?

2. האם אפשר להמיר את העבירה ל"אי החזקת הגה בשתי ידיים"?

 

תודה רבה

 

הם ציינו שהיית בתנועה ?

פורסם

צוין שהם עקבו אחרי מהנתיב הימני כאשר אני הייתי באמצעי.

 

אני אשמח אם תוכלו לענות לשתי השאלות שהעלתי, בלי קשר אם אני צודק או לא.

פורסם

כדי להמיר לעבירה אחרת תצטרך לבקש להשפט ואולי להגיע להסדר טיעון (סיכוי קלוש).

אם יש טעות בתעודת זהות יכול להיות שניצלת

תצטרך לא לעשות כלום ולחכות שיגיע בתוספת פיגורים

 

יכול להיות שאת הדוח בתוספת הפיגורים ישלחו לפי כתובת רשיון הנהיגה

ואז גם אם תעלה טענה כאילו זה לא אתה יפתרו זאת כטעות סופר

 

קח בחשבון שהעותק שאצלך הוא עותק בד"כ באיכות ירודה יחסית למקור שנשאר לשוטר כך שיכול להיות שבמקורי אין טעות

 

בכל מקרה סרוק את הדוח ותעלה לכאן נראה מה כתוב בנסיבות.

פורסם
1. רשמו לי את הת.ז. לא נכון, ספרה אחת לא נכונה, האם יש פה איזה קייס?

2. האם אפשר להמיר את העבירה ל"אי החזקת הגה בשתי ידיים"?

 

תודה רבה

אין לך קייס בגלל ספרה אחת לא תקינה ב ת.ז . קיבלת את הדו"ח ביד , לא?

אפשר לנסות לדבר עם התובע לאחר שתחליט שאתה מבקש להישפט. לא בטוח שיסכים.

 

אסור להחזיק את הנייד ביד גם אם אתה לא מדבר!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

"תצטרך לא לעשות כלום ולחכות שיגיע בתוספת פיגורים" - מה הכוונה? לחכות שהקנס יגדל?

 

צירפתי את עיקרי הדו"ח בשתי תמונות.

doh1.jpg

doh11.jpg

פורסם

אתה צריך להחליט

 

או לכתוב מכתב לביטול תוך 30 יום

או לשלם תוך 90 יום

או לבקש להישפט תוך 90 יום

 

המלצתי שלם ושכח

 

האם שמו של השותף של השוטר מופיע בדו"ח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא רק שאינני רואה עילה כלשהי לביטול הדו"ח, אלא שמתיאור הנסיבות עולה שביצעת עבירה נוספת: נסעת בנתיב השני מימין באופן שאיפשר לשוטר להתקרב אליך מימין. שים לב לסעיף 5457:

 

 

נהיגה שלא בימין הקיצוני של כביש חד-סיטרי ושל כביש דו-סיטרי

נהגת ברכב הנ"ל שלא בצידו הימני הקיצוני של הכביש, בניגוד לתקנה 35 לתקנות התעבורה.

בקיצור, מה שכתב ישה:



המלצתי שלם ושכח

כי אם תגיע למשפט, אני חושב שתצטרך לומר יפה "תודה" לשופט אם הוא ישאיר לך את הקנס בגובהו המקורי ולא יעלה אותו. ובבקשה, הקפד לחזור לנתיב הימני.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
"תצטרך לא לעשות כלום ולחכות שיגיע בתוספת פיגורים" - מה הכוונה? לחכות שהקנס יגדל?

 

צירפתי את עיקרי הדו"ח בשתי תמונות.

 

אין בדוח משהו שיגרום לתובע "להסתדר" איתך על עבירה פחותה יותר.

אם הבעיה שלך זה הנקודות אל תשלם את הדוח וחכה לדוח המוגדל בתקווה שלא יגיע עקב הטעות במספר ת"ז , אם כי הסיכוי לכך נמוך מאוד.

פורסם
אתה צריך להחליט

 

האם שמו של השותף של השוטר מופיע בדו"ח

 

השם של השוטר השני מופיע בדו"ח

 

 

לא רק שאינני רואה עילה כלשהי לביטול הדו"ח, אלא שמתיאור הנסיבות עולה שביצעת עבירה נוספת: נסעת בנתיב השני מימין באופן שאיפשר לשוטר להתקרב אליך מימין. שים לב לסעיף 5457:

 

זה לא עבירה רק אם הכביש ריק? שישי בצהריים, לא היה חסר מכוניות.

פורסם

זה עבירה אם ביצת עקיפה. הנתיב האמצעי מתוך 3 הוא בדיוק כמו השמאלי-לעקיפה בלבד.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לא רק שאינני רואה עילה כלשהי לביטול הדו"ח, אלא שמתיאור הנסיבות עולה שביצעת עבירה נוספת: נסעת בנתיב השני מימין באופן שאיפשר לשוטר להתקרב אליך מימין. שים לב לסעיף 5457:

 

 

 

 

זה לא עבירה רק אם הכביש ריק? שישי בצהריים, לא היה חסר מכוניות.

 

זו עבירה כל עוד אינך עוקף רכב אחר.

ד"א - באירופה - שממנה שואבים את מרבית חוקי התנועה בישראל - בכבישים המהירים זו העבירה החמורה ביותר למעט אי שמירת מרחק. יותר חמורה מעבירות מהירות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...