Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש חשמלאים בקהל? (קריאה נואשרת לאור תקלה במזגן ושבת חמה במיוחד!)


Muzic4Ever
שימו לב! השרשור הזה בן 4149 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעתיים בערך הפסיק לעבוד בביתי מזגן מיני מרכזי של אלקטרה.

כשאני אומר הפסיק לעבוד אני לא מתכוון להפסיק לקרר,הפסיק לאורר,הפסיק להרעיש.

אני מתכוון שממש אין נורות דולקות בעינית הראשית שלו וגם לא באף אחד מהדאמפרים בחדרים..

לקחתי את ה FLUKE התורן ומדדתי מתח ביציאת המפסק התלת פאזי בארון החשמל הביתי- יש מתח תקין.

מדדתי במפסק שממוקם במרפסת ליד המדחס בכניסה אליו וביציאה ממנו- מתח תקין.

לעומת זאת, כשפתחתי את המכסה של חיבורי החשמל במדחס עצמו ומדדתי- לא קיבלתי שם שום מתח.

 

אז מה קורה כאן??

איפה התקלה ולמי להתקשר?

המשטרה תעזור כאן?

בבקשה חם ליייי!

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין תקע. כל היחידה מותקנת מתחת להנמכת גבס בתקרה. אני חושב שהחשמל מגיע למדחס וממנו יוצא כבל ליחידה הפנימית.

וכאמור, את המתח שנכנס למדחס כבר בדקתי..

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין תקע. כל היחידה מותקנת מתחת להנמכת גבס בתקרה. אני חושב שהחשמל מגיע למדחס וממנו יוצא כבל ליחידה הפנימית.

וכאמור, את המתח שנכנס למדחס כבר בדקתי..

 

המשפט המודגש באדום מביא אותי למסקנה שכנראה שהכבל הזה מורכב משני כבלים עם מחבר באמצע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב. הכבל מהמפסק הוא באורך מטר. כל הכבל חשוף מול העיניים שלי. בנקודה שיוצאת מהמפסק יש מתח. בנקודה שמחוברת לתוך יחידת המדחס על המחברים אין מתח. יכול להיות שיש איזה פיוז או קצר במעגל האלקטרוני שם?

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין מתח על ההדקים בכניסה למדחס, אבל יש מתח ביציאה לכבל שמוביל אליו, אז יש לך נתק בכבל. פשוט מאוד.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי אז פירקתי את המפסק שליד המדחס, וזה מה שמצאתי (תמונה מצורפת).

כנראה שהחוט לא היה מחוזק שם מספיק והתחמם יתר על המידה עד שפשוט המיס את המפסק מבפנים.

אני יכול לגשר את החוטים האלו ישירות או שחייבים להחליף את המפסק הזה?

2012-07-21 13.53.42.jpg

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את הפרטים, אבל בגדול, המפסק הוא בעל ערך בטיחותי בלבד, למנוע התחשמלות כשמתעסקים במדחס ומישהו מחבר חשמל בחזרה או מנסה להפעיל.

 

אם למפסק מגיעים 2 או 4 חוטים (ניתוק פזה בלבד או אפס ופזה) ניתן כמובן לגשר אבל אז מאבדים את ההגנה.

 

לשיקולך.

 

יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, בעיקרון הבנתי את התאוריה. בשביל עניין הפרקטיקה אזמין חשמלאי למחר בבוקר. תודה רבה ושבת שלום.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...