Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לבאי הפורום.

אני שוקל להיפרד מרכב הליסינג שלי (מזדה 3) לטובת רכב פרטי משומש עקב האמרת המחיר.

מאחר ותקציבי מוגבל והגעתי למסקנה שלא כדאי "להתאמץ" בשביל לקרוע ניילונים מסיבות שונות החלטתי ללכת על משומש.

הרעיון הוא להוציא 40K אבל אם יש מציאה בפחות או משהו מיוחד ששווה להתאמץ קצת יותר אשקול זאת.

 

אני פתוח בקשר ליצרן הדגם ותיבת ההילוכים ומעוניין לשמוע דעתכם.

הדרישות שלי מהרכב הם:

- רכב משפחתי - כלומר משהו שניתן לדחוס לתוכו שני בוגרים ושלושה ילדים (לא במתקנים) על ציודם.

- אמין - לא בא לי להשקיע כסף וזמן במוסכים.

- חסכוני בדלק ככל האפשר, ממוצע שלי בסביבות 25-27 אלך בשנה.

- אם אפשר כבונוס שיהיה גם מהנה ונוח - כלומר צורה, מושבים, התנהגות וכדומה.

אני מניח שמחיר שוק במכירה פחות רלוונטי כשרוכשים במחיר כזה יש פחות מה להפסיד :)

 

מה לדעתכם הכוון שאני צריך ללכת עליו והאם יש אופציה עדיפה לקניה, מפרטי, מגרש ליסינג, טרייד אין של סוכנויות רכב..

 

תודה.

פורסם

בתקציב שלך יש מספר הצעות לרכבים מליסינג שאפשר להציע לך, כולם משנתון 2008 ומגיעים עם אחריות:

 

1) מיצובישי לנסר - מוניטין אמינות מוכח, טיפה זללנית אך לא בהגזמה (1/11 לערך).

 

2) רנו מגאן - מגיעה עם 3 שנות אחריות במבצע של קרסו, בטיחותית (כולל ESP).

 

3) סיטרואן C4 - נוחה ומפנקת, מוניטין אמינות מוטל בספק.

פורסם

יש שתי מכוניות שאני יכול להעיד עליהן.

 

ראשית, ניסאן טידה - אבי קנה כזו חדשה בשנת 2008, וטפו טפו - עד היום היא מתנהגת בצעירה.. אחלה אוטו, פחות מתאים למי שממש רוצה לצאת ראשון מהרמזור אבל יחסית חסכונית, נוחה מאוד ואמינה (חוץ מטיפולים שגרתיים לא נכנסנו פעם אחת למוסך עדיין). מאמר שקראתי לאחרונה גם אמר שמבין כמה מכוניות בקטגוריות היא הצטיינה באי-אובדן ערך. בגלל שהיו המון כאלה מליסינג פרטי , אני מניח שתוכל למצוא אותה אבל במחיר קצת גבוה יותר מזה שציינת.

 

לגבי סיטרואן C4 - ההתנסות שלי עליה הצביעה על כמה דברים. קודם כל, היא סוס עבודה. אוטו שסוחב יפה מאוד, והאמינות שלה (בדגם הליסינג שהכרתי בכל אופן) הייתה בסדר גמור. שוב, כמעט ולא נכנסה למוסך (בכל זאת, אוטו די חדש). מה שכן, לשלושה מבוגרים מאחורה לא מאוד נוח. שלושה ילדים, לעומת זאת, יכול להיות נוח מאוד.

מבחינת מחיר, קיבלתי הצעה מאחת מחברות הליסינג ל C4 2008 עם 88,000 ק"מ ב 48,000 ש"ח.

פורסם

טידה רכב נהדר, חסכוני ואמין. אבל אני בספק שתצליח למצוא אחת במחיר שציינת, שלא עשתה קילומטראז' תלת ספרתי.

 

אם הדוגמאות שנתתי לא הספיקו, אפשר גם לשקול לרכוש יונדאי אקסנט או קיה ריו משנים 2009, או אפילו השכרות מ-2010.

פורסם

סיטרואן C4 נשמע כמו חלום (אדום) אבל המחירון אומר אחרת לגמרי על רכב 2008 מליסינג (מיד 2 57,000 ₪) זה אפילו לא קרוב למה שאני מחפש.

אני מניח שאני צריך לרדת קצת בשנים ולא ללכת על 2008 בתקציב הזה.

 

רכב מהשכרות?? נשמע לי כמו מתכון לצרות, לא?

פורסם

c4 מלובינסקי טרייד.

תוכל לקבל אחת 2008 ב- 40 אלף בערך.

תחפש אחת עם ק"מ סביר וללא תאונות משמעותיות.

למיטב ידיעתי הם נותנים שנתיים אחריות מלאה.

זה רכב מצוין ותמורה טובה לכסף.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
למה כל כך זול?

המחירון יותר יקר בכמעט 20000 לרכב ליסינג.

איפה הקאצ'??

ועוד שאלה, אני באופן אישי מאוד מתרשם מה-C4 אבל הסביבה הקרובה שלי טוענת שזה צרות ועדיף יפניות כי סיטרואן סובלת מבעיות חשמל גיר וכיו"ב אחרי אי אלו קילומטרים.

היות ואני מדיף בילויים אחרים על פני מוסכים האם יש צדק בדברי ידידי?

 

האם יש אתר המדרג אמינות רכבים?

פורסם
שלום לבאי הפורום.

אני שוקל להיפרד מרכב הליסינג שלי (מזדה 3) לטובת רכב פרטי משומש עקב האמרת המחיר.

מאחר ותקציבי מוגבל והגעתי למסקנה שלא כדאי "להתאמץ" בשביל לקרוע ניילונים מסיבות שונות החלטתי ללכת על משומש.

הרעיון הוא להוציא 40K אבל אם יש מציאה בפחות או משהו מיוחד ששווה להתאמץ קצת יותר אשקול זאת.

 

אני פתוח בקשר ליצרן הדגם ותיבת ההילוכים ומעוניין לשמוע דעתכם.

הדרישות שלי מהרכב הם:

- רכב משפחתי - כלומר משהו שניתן לדחוס לתוכו שני בוגרים ושלושה ילדים (לא במתקנים) על ציודם.

- אמין - לא בא לי להשקיע כסף וזמן במוסכים.

- חסכוני בדלק ככל האפשר, ממוצע שלי בסביבות 25-27 אלך בשנה.

- אם אפשר כבונוס שיהיה גם מהנה ונוח - כלומר צורה, מושבים, התנהגות וכדומה.

אני מניח שמחיר שוק במכירה פחות רלוונטי כשרוכשים במחיר כזה יש פחות מה להפסיד :)

 

מה לדעתכם הכוון שאני צריך ללכת עליו והאם יש אופציה עדיפה לקניה, מפרטי, מגרש ליסינג, טרייד אין של סוכנויות רכב..

 

תודה.

 

היי,

אופצייה נוספת שתוכל לבדוק היא השברולט אופטרה (2008 מליסינג), במחיר נע בסביבות 35000 ש"ח - כולל אחריות.

עונה לדרישות שהעלית, רכב משפחתי, אמין רכישה טובה בתקציב שלך.

 

גיא משברולט

פורסם

מישהו העלה לי רעיון לגבי פולקסואגן פאסאט 2004 מנוע TDI 1900 סמ"ק תיבת טיפטרוניק.

מישהו מכיר יודע?

אני מבין שהמעבר לדיזל גם הופך את הרכב לחסכוני בדלק יחסית לדגמים בנפחים דומים. מה שכן הרבה מאוד מכוניות כאלה עשו הרבה קילומטרים 150K ומעלה.

 

ולגהי האופטרה, הפורום פה מלא דעות שליליות לגביה אז נראה לי שאני לא אלך הכוון. יש עכשיו מבצע של אחד החברות שמוכרים אותם ב-30K דגמי 2008.

פורסם

אני מבין שאתה אוהב הרפתקאות. רכב מנהלים, דיזל, מתוצרת גרמנית. חסכוני זה לא יהיה :lol:

 

קיבלת את כל האופציות הרלוונטיות עבורך - אל תחפש הרפתקאות בתקציב נמוך.

×
×
  • תוכן חדש...