Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

לרכב יש מערכת בילד אין ולכן בשביל לחבר מגבר יש להשתמש ברכיב אשר נקרא מנחת.

מאיזה אזור אתה? אשמח להפנות אותך לבעלי מקצוע שיעזרו לך ביעוץ לבחירת מערכת לרכבך.

פורסם
לרכב יש מערכת בילד אין ולכן בשביל לחבר מגבר יש להשתמש ברכיב אשר נקרא מנחת.

מאיזה אזור אתה? אשמח להפנות אותך לבעלי מקצוע שיעזרו לך ביעוץ לבחירת מערכת לרכבך.

 

אני גר ביבנה ועובד בהרצליה.

הייתי רוצה להבין איזה סוג רמקולים יש במערכת המקורית והאם יש הגיון להגביר אותם.

ברכב הנוכחי הוספתי סאב עם מגבר יעודי, והייתי רוצה אם ניתן להעביר אותם לאוונסיס כדי לשמר את ההשקעה.

נהג ותיק

פורסם
***אין לצטט את ההודעה שמעליך. קרא את כללי הפורום***

 

האמת שהייתי מעדיף בעל מקצוע סמוך למשרד כך שאוכל להשאיר את הרכב

ולא לחכות. יש חיה כזאת?

בכל אופן תודה על ההמלצות.

נהג ותיק

פורסם

מתקיני הבית של טויוטה הינם גיל-קאר הייתי מציע לך להתייעץ איתם קודם כל אם ליחידת הראש המקורית של האוונסיס שהיא דאבל דין מולטימדיה עד כמה שזכור לי, יש בכלל יציאות למגברים? יתכן מאוד שכן.



 

מנחת זו אופציה מאוד לא רצויה בכדי לקבל תוצאה טובה כלשהיא ממערכת מוגברת.

 

הייתי מברר אם יש אפשרות להחליף אותה במערכת OEM דאבל דין אחרת למרות שסה"כ המערכת המקורית מהווה אבזור טוב.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

***אין לצטט את ההודעה שמעליך. קרא את כללי הפורום***

 

אני כרגע יוצא מתוך הנחה שלא אחליף את יחידת הראש המקורית. בהחלט אברר אם לHU יש יציאות למגבר ואם כן אז אנסה בשלב ראשון להתקין את המגבר והסאב ונראה אז אם דרוש שיפור נוסף.

נהג ותיק

פורסם

הגישה הזו בריאה בעיניי.



 

מנחת איננו דבר יקר במיוחד - אתה תמיד יכול לשפר.

 

אני בא ממקום קצת שונה - עדיף על ההתחלה לתת את המקסימום האפשרי ולהיות מרוצה כבר מהרגע הראשון - אבל שתי הגישות עובדות היטב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ליחידת הראש המקורית באוונסיס אין יציאות למגברים.

למרות שמנחת הוא סוג של פשרה התוצאה הסופית תספק 99% מהאנשים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בתנאי שאתה מצליח להתקין מנחת בלי רעשים ובלי יותר מידי היסס - להתקין מנחת בלי רעשים זו בעיה שניתן ברוב המקרים לפתור אותה.



 

אבל להתקין מנחת שיתן SNR טוב וימנע את ההיסס - זה כבר הרבה יותר קשה למצוא.

 

בגדול - אני הייתי לוקח ליין דרייבר ביחד עם מנחת ובמידה ויהיו גם רעשים - אז השימוש במבודד לולאות במקרה כזה גם יהיה בתפריט היומי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הרכב הגיע אלי אתמול.

אם עוד ניתן להגיד שהרמקולים הקידמיים סבירים באיכות השמע אז האחוריים ממש על הפנים. נשמעים עמומים ביותר.

אני גם לא בטוח שקדימה יש מקום לטוויטרים מובנים.

נראה לי שיהיה עלי לדבר עם המתקין של טויוטה כדי להבין מה אפשרויות השידרוג ברכב הזה.

במגבר הסאב שלי יש כניסת HIGH LEVEL, רק שאין לי את הקונקטור המקורי.

האם הכניסה הזאת מבטלת את הצורך במנחת ?

נהג ותיק

פורסם

כן, היא מבטלת



 

אם זה מגבר מותג ידוע - יתכן ותוכל להשיג את המחברים דרך היבואן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

איפה ניתן להשיג כבל עם פלג 6 פינים לחיבור אל כניסת הHIGH LEVEL במגבר ?

מדובר בקונקטור מהסוג הזה:

 

http://www.ebay.com/itm/ROCKFORD-FOSGATE-PUNCH-6-PIN-WIRE-HARNESS-PLUG-45HD-75HD-150HD-AMP-SPEAKER-USA-/271048075426?pt=Car_Amplifiers&vxp=mtr&hash=item3f1bb968a2

 

האם ניתן להזין את הכניסה הזאת במגבר הסאב רק מהחיוט שמגיע אל הרמקולים בדלתות האחוריות ?

נהג ותיק

פורסם

התקשרתי לגיל-קאר כדי לשאול איזה גודל רמקולים ניתן להתקין בדלתות האחוריות, ולהפתעתי לא הצלחתי לקבל

תשובה חד משמעית מה"נציג הטכני". התשובה היתה: "נדמה לי שזה 5.5 אבל אולי 6.5".

יש לקוות שהעבודה שהם עושים היא ברמה יותר טובה מהמידע שהם נותנים.

מישהו יכול להמליץ על מתקין באזור הרצליה שניתן לסמוך על המקצועיות שלו ?

נהג ותיק

פורסם

נראה לי שבשלב ראשון אחליף רק את הרמקולים בדלתות מאחור, ונעשה אז הערכת מצב

אם בכלל יש צורך להוסיף את הסאב.

איזה רמקולים בגודל 6.5 הייתם ממליצים, שישלימו בצורה טובה את הקומפוננט הקידמיים ?

חשוב שהרמקול יעבוד טוב ללא מגבר חיצוני, עם יכולת טובה להשמיע גם באס.

נהג ותיק

×
×
  • תוכן חדש...