Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

יש לי רכב סוזוקי בלאנו שנת 2000.

היום לאחר נסיעה של 20 דקות כשהרכב עמד והמנוע מונע בסיבובי סרק הרגשתי רעידות ברכב.

לאחר מכן כשהרכב נסע הרעידות הפסיקו אבל כשהגעתי לעליה הרכב התקשה לעלות גם כשנתתי גז... הגיע ל 2000 סיבובים לדקה לפי מד סיבובי מנוע ובגמר העליה המנוע כבה.הרגשתי שהרכב לא סוחב את העליה בכלל.

הדלקתי שוב את הרכב שוב רעידות, נדלקה גם נורת האזהרה check engine,

אמרתי נוסע לחניה בבית עד יעבור זהם... מרחק של 2 קילומטר. במהלך הנסיעה הרכבה נסע טוב נורית ה check engine דלקה כ 1 קילומטר בנסיעה ואז כבתה, שאר הנסיעה גם עברה חלק.

 

ולשאלות:

1. מה יכול להיות דפוק במערכת שגרם לזה?

2. האם כדי לבדוק את התקלה במחשב אני צריך ללכת למוסך מתמחה של סוזוקי או שאפשר גם אצל אחרים שיש להם מיכשור מתאים?

3. כמה תעלה הבדיקה (ללא תיקון) בערך נכון להיום?

4. האם במצב זה שתיארתי ובדיקה במחשב לתקלה תתן את התשובה לתקלה והתיקון ב 100% או שיכול להיות שאני במצב של תלך-תבוא, תיקנו-הבעיה לא תוקנה, ינסו משהו אחר...

 

קראתי בספר הרכב ש check engine קשור לבעיה כלשהיא במערכת הפליטה, אבל גם הרעידות קשורות לזה?

למה אין לי רעידות בנסיעה ורק בעמידה?

 

ברכב לא הוחלף ממיר קטליטי.

פורסם

אותו סיפור שקרה לגיסי עם בלנו: קויל שעומד להתפגר, זה מחלה בבלנו.

תטפל בבעיה במידית מכיוון שהבעיה הזאת הורסת את הממיר הקטליטי מה שיגרום לך להוציא עוד כ2000 שקל על ממיר תחליפי חדש.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

אם אני לא טועה הקויל לא מדליק נורית מנוע אבל אין חכם כבעל ניסיון.

 

מעלה עוד השערות

 

1) מד כמות אויר

2) חיישן חמצן

 

שהם ב 100% מדליקים גם את הנורית מנוע , כל מוסך עם הציוד הרלוונטי יכול להגיד לך מה זה.

בדיקה אם אני לא טועה סביב ה 150 +-.

Honda Civic 1997

פורסם

תודה למגיבים.

קראתי גם ברשת (האתר הילוך שישי) שיכולות להיות עוד בעיות שיגרמו לתופעה זאת.

כגון : "בעיה מסוג זה יכולה להיגרם מחיישן גל זיזים, חיישן ארכובה ואפילו משגם של גלגל עליון בראש מנוע."

 

אני מטפל ברכב שנים במוסך אוטו-דיפוט.

האם הייתם ממליצים ללכת לאתר ולתקן את הבעיה שם,

או ללכת רק למוסך מורשה סוזוקי (ששם אני חושב התיקון יעלה יותר...ואולי הרבה הרבה יותר...).

פורסם

טוב ביררתי לגבי בדיקה ממוחשבת של הרכב באוטו-דיפו בראשון...לא מבצעים.

 

בדקתי 2 מוסכי מורשה של היבואן רוצים 300 ש"ח (השני 310 ש"ח) בדיקה של הרכב במחשב

(נראה לי יקר או שזה המחיר היום?).

אלך לבדוק את הרכב במוסך מורשה ועדכן מחיר/ מה הציעו לתקן ומחיר התיקון חלפים והעבודה.

הבנתי גם מאחד מהם שאם אתקן אצלם לאחר הדיגנוזה יקחו את מחיר החלק + שעות עבודה.

השני רצה להכניס גם חלק מעלות הבדיקה למחיר + החלק+ שעות העבודה |||!

 

אם למישהו יש המלצה למוסך אחר אשמח לשמוע.

פורסם
300 שקל לסריקה במחשב ?

 

כן זה מה שאמרו לי בטלפון. אלה מוסכים מורשים של היבואן.

(אחד מהם רוצה 310 ש"ח...)

 

אלו מחירים שיגבו ממני אם לא אתקן אצלם לאחר הדיאגנוזה ואיתור התקלה/תקלות.

פורסם

לפני שבוע נדלקה לי צ'ק אנג'ין בשעה שהמוסך שלי היה סגור ורוב המוסכים גם, מצאתי מוסך אחד שהיה פתוח ובדיוק בא לסגור וביקשתי שיסרוק לי את התקלה, הוא לקח לי על זה 40 שקל, והוא לא מכיר אותי בכלל.

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

גבר, אתה לא צריך את כל הסורקים של המוסכים, יש בבלנו מצב של סריקה עצמית.

מה שאתה צריך זה רק לפתוח את הקופסת ממסרים ( הקפסה השחורה ליד המצבר ) ושם יש לך שני פלגים ללא חיבור,

תקצר בפלג התחתון את נקודות 3 ו4 ע"י חות חשמל ותספור את מספר הפלשים של נורת התקלה בלוח השעונים. לפי המספר תדע איזה חישן מרגיש את התקלה ונתקדם משם לפתרון הבעיה.

צרפתי תמונות מהספר רכב אך לעבור למצב איבחון ואת רשימת התקלות לפי המספר שלהן בהצלחה.

 

376E1E0A83

2qb8vf5.jpg

2cglt83.jpg

פורסם
לפני שבוע נדלקה לי צ'ק אנג'ין בשעה שהמוסך שלי היה סגור ורוב המוסכים גם, מצאתי מוסך אחד שהיה פתוח ובדיוק בא לסגור וביקשתי שיסרוק לי את התקלה, הוא לקח לי על זה 40 שקל, והוא לא מכיר אותי בכלל.

על איזה מוסך מדובר מיכה? והאם באמת זו התקלה הנכונה שהראה המחשב אצלו?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לקחתי את הרכב היום למוסך מורשה הילוך שישי באזור.

אחרי בדיקת מחשב - תקלה מספר 47.

שזה אומר בעיה בחיישן גל זיזים עליון.

 

החליפו לי את חחישן גל הזיזים בחיישן מקורי של סוזוקי,

על הדרך ניקו את בית המצערת מפיח רב שהצטבר שם.

הייתי במוסך 3.5 שעות.

 

לקחו על הכל חלקים+אבחון תקלות במחשב +עבודה 987 ש"ח

נתנו לי גם עץ ריח ושטיפה חיצונית ופנימית.

שירות אדיב של אבי פז.

 

בנתיים עשיתי הרצה של 35 ק"מ - הרכב נוסע מצויין.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם, אני מצרף תמונה של 2 החיישנים שהיו תקולים אצלי, וסרטון על קודי התקלה.

סה"כ הוחלפו 2 חיישנים. (קוד תקלה 47 חיישן קמשאפט, קוד 42 חיישן קראנק שאפט)

עריכה, לא הצלחתי להעלות את הסרטון, אני אוסיף לינק מאוחר יותר.

suzuki crank sensor.jpg

suzuki crank sensor image.jpg

l_suzuki cam sensor j5t23191 cam-018 wm.jpg

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

×
×
  • תוכן חדש...