Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוי לפיס,מה אתם אומרים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחזק, גם לי היה מנוי למשך כשנתיים, הזכייה היא גדולה שלי הייתה 100 ש"ח. מתוך 3 זכיות (10,50)

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם
אתה מוזמן לעשות מנוי אצלי.

אני מבטיח לשלוח לך ברכה ליום הולדת.

 

אני מנוי בבנק הדם, כל רבעון אני תורם דם, הרגשת הזכייה שיש לי בכך שאני יודע שתרומתי תעזור להציל חיים שווה הכל.

וכן פעם בשנה אני מקבל מהם ברכה ביום ההולדת.

 

גם במפעל הפייס הייתי מנוי, גם מהם קבלתי פעם בשנה ברכה ביום ההולדת.

אבל לגבי הזכיות:

את המנוי התחלתי לפני כעשרים שנה, והכרטיס היה אצלי קצת יותר מעשר שנים.

בהתחלה "זכיתי" בערך בשליש מההשקעה שלי כל חודש (למעשה הפסדתי שני שליש ממהשקעה כל חודש), עם השנים השיטה השתנתה כך ש"זכיתי" אולי פעם בארבע חודשים בעלות של כרטיס שבועי ("זכייה" של 1/16 מההשקעה, או הפסד של 15/16 מההשקעה)

משמע הם התחילו לחלק פחות ופחות כסף לפרסים הקטנים. ייתכן שסכומי הפרסים הגדולים עלו, אבל מה הסיכוי לזכות באחד מהם?

 

המלצה שלי, אם אתה בכל זאת רוצה לפתוח פתח לאלת המזל, קנה לך פעם בתקופה כרטיס בודד, עשיית מנוי כמו כזריקת כסף לאסלה.

פורסם

אבא שלי זכה ב IPOD TOUCH לפני כשנה ומשהו

לדעתי עדיף ללכת לקזינו , ובמקום רולטה כמו שהציעו לשחק בלאק ג'ק.

יותר כיף.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
×
×
  • תוכן חדש...