Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ובוקר טוב לכולם.

אני מעונין להתחדש במונו חדש ולאחר חיפוש יחסית קצר עלו לי הרבה שאלות.

צימצמתי את האפשרויות שלי לשלושה מגברים (אבל אם יש לכם הצעה יותר טובה בטווח ביצועים-מחיר זהה אשמח לשמוע)

איזה מהמגברים יתן תמורה הכי טובה למחיר שלו?

מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהמגברים? (צריכת חשמל,איכות צליל,עוצמה-יעילות,אמינות-התחממות וכו')

להלן המתמודדים:

1.הזול מבין השלושה הJBL 14001 מוצהר 1500W ב2אום (אמור להיות יציב גם באזור ה1אום)

 

2.קצת ישן, השמועה אומרת שהוא "אנדרייטד" הROCKFORD 1500BD (הדגם הישן ולא ה1500-1BD)

מוצהר 1500W ב2 אום (כמו כן כנראה יציב גם ב1)

שמעתי שהוא צורך הרבה חשמל וגורם לפעמים לנפילות מתח,זה נכון?

 

3.היקר מבין השלושה הסאנדאון SAZ 1500D מוצהר 800W ב2אום ו1500 ב1אום

 

נ.ב-המחירים שלפיהם דירגתי זה לפי הצעות שקיבלתי ולכן תקנו אותי אם אחד הדגמים זול מהאחר

 

תודה לכולם מראש ואשמח לשמוע דעתכם.

פורסם

סאב 12" באזור ה1500W RMS אני כרגע לא יודע איזה בדיוק, אני אמור לקבל אותו מחו"ל(בסגנון AA או סאנדון זי)

 

שאלה נוספת כמה גייג' כבל החשמל להיות בשביל להספיק למונו כזה ומגבר 4 ערוצים 100WRMS (בסגנון JBL 1004 )?

ואיך אפשר לחשב את כמות החשמל ששני המגברים יצרכו?

פורסם

הערכה לפי ערך הפיוזים שעל המגבר והתנגדות הסופית שבה תעבוד.

עם כזה מונו +מגבר 4 ערוצים חזק יתכן כי תצתרך מערכת חשמל משודרגת

באופו כול שהוא ,תלוי ברכב.

עקרונית ה-JBL יכול להיות אופציה טובה מאוד

הוא לא יקר ,הוא בהחלט טוב והוא נותן הספק גבוהה מאוד גם ב-4 וגם ב 2 אום

גם אם יש לך סאב חזק עם שני סלילים של 2 אום אתה לא חייב לחבר אותו למעגל של 1 אום

אתה יכול בקלות לחבר אותו למעגל של 4 אום על המגבר הזה וזה יתרון.

לכזו מערכת חיווט 2 גייג ומטה יהיה מתאים.

פורסם

לפי דעתי תיקח או את הסאנדאון או את הרוקפורד (בהנחה שזו גרסה שיכולה לעבוד ב1 אום) הJBL לא יציב ב1 אום ולפי דעתי זה מגביל מבחינת הסאב/ים שיחובר/ו למגבר.

מה גם שלושת המגברים הם אנדרייטד אז בפועל על מערכת חשמל מחוזקת אתה תקבל יותר עוצמה.

לגבי חיווט אני חושב שעדיף לתת קצת יותר ספייס ולהניח כבל 0 גייג עם מפצל מאחורה ולפצל ל4 ערוצים 4 גייג ולמונו 0 גייג (גם ברוקפורד וגם בסאנדאון הכניסה היא 0 גייג לגבי הJBL אין לי מושג)

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

×
×
  • תוכן חדש...