Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על סט פוקל K2P הטוויטר הפסיק לנגן בווליום גבוה, האם יש מה לעשות? שווה לשלוח לתיקון\לסדר או כבר לקנות חדש?

 

לפעמים בווליום גבוה הוא מפתיע ומנגן לשניה אחת.

 

תודה מראש מקס.

פורסם

יכול להיות שיש איזשהו מגע רופף ולכן הטוויטר מנגן לסירוגין.

לדעתי כדאי לשלוח לתיקון, סביר שיצליחו לתקן ובעלות לא גבוהה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

קרה לי משהו דומה, אבל הבעיה הייתה בקרוס ולא בטווטיר, הבנתי את זה לאחר שחברתי טוויטר אחר. שווה לנסות

Clarion CZ500 | Infinity 6500CS | Kicker KX350.4 | Sundown SAE 1000.1d | Pioneer TSA6973E | Kicker L5

פורסם

קודם כל לתקן תמיד אפשר אבל זה שאלה של כמה תיקון עולה וכמה עולה חדש.

דבר שני בדקת חוטים או כמו שאמרו קרוס עצמו? אולי חוט ישתחרר?

תחבר את הטוויטר לקרוס השני ותבדוק, זה לא עולהכסף.

פורסם

אפילו לפני שרצים לחפש מה תקול, יכול להיות שאלו בכלל רק כבלים רופפים.

תבדוק את העניין, תיגש לקרוס ותבדוק את החיווט,אם הכל מחובר כמו שצריך ושהקבלים במצב טוב ואין משהו שעוצר אותם באמצע. אם הכל מחובר, תנסה לחבר טוויטר אחר.

×
×
  • תוכן חדש...