Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תאמת אני גם לא מבין מה אתה לא מבין

ואני גם לא מבין למה חבל

בכל אופן, כל אחד עשה את הבדיקות שלו ולכל אחד יש את הניסיון שלו

והגיוני שלכל אחד תהייה חוות דעת משלו, אחרי הכל אין לנו מעבדה עדיין. והגיוני שכל אחד יגיע למסקנות שונות ומשונות,

 

ולכן אני מציע שבפעם הבאה תבדוק קצת יותר טוב כי אתה, טועה !

 

צוחק אחי כל אחד מייעץ לפי ניסיונו, הוא כבר יעשה את השיקולים שלו :)

דרך אגב, עוד ניסיון עם הלאנזר, השוואתי 431 למגבר של מאגנט שאמור לתת 200 אר אמ אס בגישור,

השוותי אותם עם אותו הקרוס, אותו פאנל, אותו סאב, אותו רכב. אחד על אחד במקביל

והתוצאה היתה לטובת המאגנט בצורה בוטה.(ואל תטעה, אם המאגנט נותנים נתונים לא מדוייקים זה לכיוון מטה, לא למעלה)

אז בכמה לאנזר הגזימו כשנתנו את הכוח המגושר של המגבר ? רק אלוהים יודע..

 

עריכה: מושיקו , בהנחה שהוא יבנה את המערכת בשלבים ואכן תהייה השעייה בין רכיב לרכיב

1. מה יתן תמורה יותר טובה, רמקולים פחות טובים , מוגברים ? או רמקולים יותר טובים, ללא הגברה ?

ואז השאלה הבאה:

2. למה אתה מייעץ לו קודם להביא רמקולים אם התמורה לא תהייה מוגגשים כמו תמורה עם הגברה כמו שצריך?

3. מה פתאום אתה קובע שלאנזר עדיף על המאגנט, אתה מוכן להסביר לי איזה ניסיון יש לך עם המאגנט המדובר ואיזו השוואה נעשתה?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על מה שנותר לי להגיד זה :shock::shock::shock::shock::shock:

עם כל ההמלצות והניסיונות והמחירים ובלבולים כנראה שאני לא יקנה מגבר כרגע! וואלה שמעתי פה מילים ומספרים שבחיים לא חשבתי שקיימים! כנראה שאני יעזוב את המגבר! תודה לכולכם אולי בעתיד אני עוד יבוא לפה עם קצת יותר ניסיון!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

תקראו לי מוזר, אבל אני תמיד חשבתי שהמטרה העליונה של המקום הזה, זה לתת את השירות הכי טוב מבחינת תמורה של מוצרים ומקומות זולים לרכישה, וכדומה.

 

אך כרגע אנחנו עדים לתופעה שלפי דעתי היא הינה המטרה העליונה האמיתית.

לגרום לבן אדם לצאת מהסרט הזה של מערכות לאוטו :)

אם היה כדור, שהיה מוציא אתכם מהמחלה הנוראית הזו, הייתם חושבים פעמיים ? (אני לא.)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...