Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, מדובר בפאסאט שנת 2006 מנוע 2.0 בנזין fsi פתאום בתקופה האחרונה הרכב התחיל לצרוך דלק בכמויות מטורפות! ברכב דולקת מנורת הביקורת מנוע שמעידה על פי הבנתי בעייה בחיישן זיהום אוויר. יש לציין שהמנורה הייתה דולקת הרבה לפני שהרכב התחיל לבלוע דלק אך בכל זאת כמה אנשים לא בעלי מקצוע אמרו שכניראה הבעיה מהחיישן. האם מישהו מכיר את התופעה הזאת? מישהו יודע כמה עולה כזה חיישן ?

תודה רבה מראש לעוזרים, עדי.

  • ספונסר פורום
פורסם

התופעה יכול להיגרם מהרבה סיבות ולא בטוח שיש קשר בין 2 התקלות שציינת (נורת תקלה וצריכת דלק גבוהה).

האם כאשר אתה לוחץ על הגז (מעלה טורים) יוצא עשן שחור מאחור?

לדוגמא יכול להיות שיש לך נזילת דלק סמויה, אולי חיישן כמות אוויר התקלקל (ואז שולח נתונים שגויים למנוע).

אתה כל התקלות ניתן לבדוק בעזרת התחברות לסורק תקלות ולכן אני ממליץ לך לקפוץ למוסך שמתמחה במנועים המתקדמים האלה.

מאיזה איזור אתה?

פורסם

אני מאזור בית שאן השאלה איפה יש מוסך שמתמחה במנועים האלה באיזור שלי? אני אשמח לקפוץ לשם בהקדם!

ולגבי העשן לא יוצא עשן כלל.

  • ספונסר פורום
פורסם

פנה אל יואל ממוסך הלב בחדרה.

אל תשכח לציין שהגעת מהפורום ואל תשכח לחזור לעדכן (בשרשור הזה או בפורום חוות דעת).

×
×
  • תוכן חדש...