Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1.אתה חושב שהרמקולים האלה יתאימו לסגנון מוזיקה שאני שומע? כי כמו שהבנתי מהפורום שאם לא כ"כ מתאימים להאוסים..

הבנתי ש Focal טובים למוזיקת האוס, אני אשמח אם תתן לי המלצה ממה שאתה מכיר..

 

2. מצאתי את הסאב הזה רק באתר אחד, יש עוד משהו מומלץ? אם צריך(גם בקשר לרמקולים) אני ימתח את התקציב.

 

תודה על העזרה.

 

להיפך, הדוטק תפור על הסגנון מוזיקה הזה.

הפוקאל הרבה יותר חד וקר מהמורל והסגנון מוזיקה הזה לרוב ערוך ומוקלט באיכות לא משהו ככה שברמקולים סטייל פוקאל אתה תשמע כל פאק בשיר.

אני תמיד מופתע לטובה על הדוטק שאני שומע אותם בסגנון מוזיקה הנ״ל, נשמע בו הרבה יותר טוב מסטים שעולים פי כמה וכמה ממנו.

פורסם

אין דבר כזה נציל או רגיל, יש נציל יותר ונציל פחות.

בגדול ההבדל הוא שרמקול נציל יותר (זה נכון לכל רמקול לא רק סאב) דורש הגברה פחות חזקה, ולרכיבים שלא נצילים כלכך תידרש הגברה חזקה יותר כדי למצות אותם.

פורסם
להיפך, הדוטק תפור על הסגנון מוזיקה הזה.

הפוקאל הרבה יותר חד וקר מהמורל והסגנון מוזיקה הזה לרוב ערוך ומוקלט באיכות לא משהו ככה שברמקולים סטייל פוקאל אתה תשמע כל פאק בשיר.

אני תמיד מופתע לטובה על הדוטק שאני שומע אותם בסגנון מוזיקה הנ״ל, נשמע בו הרבה יותר טוב מסטים שעולים פי כמה וכמה ממנו.

 

הסתכלתי קצת וראיתי שיש 2 דגמים של דוטק.

1. Dotech Ovation 6

 

2.Dotech MKII 6

 

ההפרש בינהם במחיר הוא 200 שקל. מה ההבדל בינהם?

 

וכנראה אני אקח GTO1202D JBL עם תיבה אטומה..

 

תודה על העזרה!

פורסם

ב - Dotech Ovation 6 הקרוסאובר יותר איכותי ואני חושב שיש גם שיפור בוופרים (במגנט שלהם).

 

אם ה-200 שקל האלה לא כבדים עלייך כך את ה-Dotech Ovation 6.

פורסם

אחרי כל ההתלבטיות החלטתי שזה מה שאני אקח:

רדיו דיסק- pioneer 8350

קומפוננט- Moral Dotech Ovation 6

מגבר- Rockford R3004

סאב- GTO1202D JBL עם תיבה אטומה.

 

עכשיו אני צריך לדעת אם הכל יכול להתחבר ביחד(אם יש מספיק יציאות למגבר\רדיו דיסק\ או כל דבר אחר שצריך)

 

תודה!

פורסם

רדיו דיסק- pioneer 8350 - אחלה מכשיר אם הוא עונה על הדרישות שלך.

קומפוננט- Moral Dotech Ovation 6 - אני אישית לא אוהב מורל וחושב שיש סטים יותר טובים במחיר הנ"ל.

מגבר- Rockford R3004 - הסט קומפוננט שבחרת דורש הרבה יותר מה"חמישים" RMS שהמגבר הזה מספק.

סאב- GTO1202D JBL עם תיבה אטומה. - זה סאב בסיסי ולא הכי מדוייק בעולם אבל בסכ"ה עושה את העבודה

 

הייתי שוקל ברצינות רבה כן ללכת על חלק מהרכיבים יד שנייה תהיה לך תמורה הרבה יותר טובה לכסף ובעניין אזור המכירה יש המון חברי פורום מאזור המרכז או השרון.

 

אם בכל זאת אתה מתעקש שכל הרכיבים יהיו חדשים הייתי מרכיב סטאפ אחר. אם תרצה אפרט את דעתי.

פורסם

אל תקשיב למה שאומרים לך בפורום , חס וחלילה אני לא חולק על דעה של אף אחד אבל שמות ומספרים זה כלום ליד מה שהאוזן שלך תאהב , תגיע למפגש מרכז ותראה מה מתאים לך .

אצלי מורכז ברכב הרץ ES250 בתיבה אטומה (10 אינצ') ומורל דוטק נראה לך מספק תקנה לא נראה לך תעבור לרכב אחר עם מפרט שונה ותראה מה נשמע לך טוב.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

שי האם יש אפשרות לקבל ממך תמונה יותר ברורה על התקציב הכללי כולל HU, מגבר, סאב, קומפוננט והתקנה. ?!

אני מבקש את זה על מנת לנסות יותר לעזור לך להגיע לתוצאה מספקת ולקבל תמורה ראויה לכסף שלך.

 

שיים לב להמלצה שניתנה לך:

מורל דוטק אוביישן 6 - 830 ש"ח

סאב JBL 1202D ללא תיבה- 440 ש"ח

תיבה ברמה טובה לסאב - 150/200 ש"ח

מגבר רוקפורד - 630 ש"ח

רדיו דיסק פיוניר 8350 - 920 ש"ח

 

סכ"ה כ- 3,000 ש"ח וזה ללא התקנה וחיווט טוב.

×
×
  • תוכן חדש...