Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

תופעה ששמתי לב אליה לאחרונה בעת התנעת הרכב כשהוא קר,

סיבוב המפתח בסוויטץ' והתנעה - ההילוך עדיין משולב לP - הטורים נמצאים על 1700 סל"ד

שילוב לD - הטורים ישר צונחים ל1000 סל"ד

 

כמו כן שמתי לב שבמידה ואני ממתין על P כ2 דקות הסל"ד יורד אט אט ל1000+ ואז לא מרגישים את הנפילה הזאת.

 

האם העניין תקין? (אני מאמין שזו שאלה רטורית ורק בגלל שלאחרונה אני שם לב לזה לא אומר שלא היה קיים לפני)

כמו כן מה הסיבה שזה קורה?

Confidence In Motion

פורסם

היי

 

זה תקין לחלוטין, בעת ההתנעה המנוע עדיין קר ולכן כדי להתחמם הוא מכניס יותר דלק עד שהוא מגיע לטמפרטורת עבודה.

 

אצלי למשל, בבקרים קרים במיוחד, בעת ההתנעה מחוג הסל"ד יכול לטפס גם עד 2000 סל"ד לרגע ואז לאט לאט הוא יורד,

ככל שאני מחכה יותר זמן הוא מתייצב על פחות מ-1000 סל"ד בטמפרטורת עבודה.

עדיף לך להניע, לחכות גג דקה (לשים חגורה, לסדר את המראות ועוד) לראות שאין נורות אזהרה דולקות, לשלב ל-D, להתחיל

לנסוע ולתת לו להתחמם תוך כדי נסיעה, גם יעיל יותר וגם חסכוני יותר.

כך גם כתוב בספר הרכב.

 

יום נעים.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
×
×
  • תוכן חדש...