Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשני של מרץ אחי הצעיר נוחת מדרום אמריקה אחרי טיול ארוך של 11 חודשים, לפני שהוא טס הוא מכר את הסלולרי שלו (בעצתי,במקום שהמכשיר יעמוד כל התקופה) בידיעה שעד שהוא יחזור הוא יקנה כבר מה שיהיה בשוק. לצורך העיניין- כשהוא טס המחירים של האייפון 4 היו משמעותית גבוהים מהמחירים שהוא נמכר כיום. אז הוא חוזר לארץ ורוצה מכשיר סביב ה 2000 ש״ח, הצעתי לו שיוסיף מאוד בודדות ויקח את ה sgs2 אך הוא מתעקש על אייפון 4 כמו שהיה לו לפני שטס..אז סביב הסכום הנ״ל יש לנו רק אייפונים יד שניה והמון סיפורי אלף לילה ולילה מצד מוכרים. ניתן להשיג היום את המכשיר סגור בקופסא? או לחילופין אתם מכירים מישהו שמעוניין למכור מכשיר טוב ובלי יותר מדי סיפורים (ולא יותר מ 150 מחזורי טעינה)? תודה. נ.ב אני רוצה למצוא לו מכשיר שכבר יהיה לו מוכן איך שהוא יורד מהמטוס. 

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

חדש לא ממש.

2000 ש"ח זה קצת מעל מה שעולה יד שניה טוב.

תקפיד - רק סים פרי מהיצרן - תוציא את מגירת הסים - תבדוק שאין מתאם , תעדכן לגירסא הכי חדשה (5.01 , אפשר לפרוץ אותה אח"כ אם זה חשוב לך) בלי! פריצה ואז תראה שהוא אוכל כל סים.

 

אל! תקנה נעול לסים!

 

ליביו (שכבר מכר 3GS ו4 במצב מעולה השבוע - סורי :))

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כמו שנאמר - ממש לא הייתי סופר מחזורי טעינה.

אחרי 400-600 מחזורי טעינה - סוללה כזו מאבדת תחזיק חזק.... 20% מהCAPACITY המקורי.

 

ובכלליות לLithium ion - עדיף סוללה שעבדה בצורה סדירה ממכשיר ששכב במגירה.

ומקסימום - הסוללה פשוטה וכל מעבדה יודעת להחליף אותה אם אתה עצלן מדי.

 

האייפון דור ראשון שלי עדיין מחזיק ללא מאמץ יום +

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...