Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה בדיוק המקרה שקרה לי עד לפני חצי שנה (קניתי אוטו קבוע לפני 4 ימים).

 

כשמכרתי את הרכב הקודם שלי, היה לי לחכות 5-6 חודשים עד שיכנס כסף מחיסכון לקניית רכב חדש. אז השאלה היתה: לקנות משומש שיחזיק לי חצי שנה, או לשכור. היתרונות של קניית רכב הן שהוא כמובן חוסך לך בחודש 2000-2500 שקל לעומת רכב מושכר. והיתרון של הרכב המושכר שאתה לא משלם ביטוח, העברת בעלות, תיקונים וטיפולים. לכן היתה לי דילמה רצינית בנושא.

לבסוף הלכתי על קניית רכב עד 10K, ושיהיה הכי אמין עם הכי פחות ק"מ. קניתי שרייד 97 עם 118K ק"מ, נהנתי איתה בערך חודשיים, עד התקלה הראשונה (ערבוב של חוק מרפי עם מזל רע, כי התדמית של שרייד זה אמינות ולכן הלכתי עליה) והתקלה גרמה לכמה תקלות נוספות, כך שהסתכם לי הכל בערך בסביבות ה5K תיקונים+טיפולים, בנוסף ל10.5K על קניית הרכב ובסביבות 1.5K ביטוח.

סה"כ 17K שהושקעו על הרכב, שלבסוף נמכר ב8K, והפסד של 9K. רכב מושכר היה עולה לי 2.3K כפול 6 חודשים, יוצא 13.8K וכרטיס אשראי חסום ב2K למשך חצי שנה (הערבון שהם לוקחים, קח את זה בחשבון!).

 

כמובן זה הכל עניין של מזל, ללא התקלות הייתי כמובן מפסיד הרבה, הרבה פחות ויוצא יותר מרוצה. וגם עניין שיקול הדעת, אם אתה רוצה ראש שקט ולהפסיד קצת יותר (כי ברכב שקנית אין לדעת מה ילך ומתי..) אז מושכר הדרך הכי טובה.

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם
תודה עידן, זה בדיוק סוג המידע שחיפשתי. אבל, יש פה איזה קונפליקט לא? אם מדובר על 12K לחצי שנה, אז ההשכרה כבר הייתה יותר משתלמת ועם פחות כאבי ראש, לא?

 

כן ולא.

בהשכרה במחירים הללו תקבל רכב מסוג פנדה וחבריו.

בליסינג תקבל רכב חדש - למשל אקסנט.

חצי שנה זה לא מעט זמן..

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...