Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקריינות פשוט על הפנים

ושוב הדריפטינג הפעם פגיעה בקיר

 

את אפרת הנהגת עם היד המדולקת לא העלו

אלא בסיום לנפנף לשלום

 

כנראה מישהו קורא בפורום

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
באמת?!?!

 

חברים, עדכונים שוטפים כמעט פעמיים בשעה!!! כבר מ-12:00 בצהריים.

 

http://www.autosport.co.il/magazin/24673/%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%99%D7%95%D7%A6%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%93%D7%A8%D7%9A/

 

אתה רציני?

זה כמו להפנות אותי לשרשורים בפורום - כמובן מבלי להפחית בחשיבות האתר הייעודי ובעבודה הנפלאה שהוא עושה.

פורסם

ניר בוקר טוב,

 

ראשית, אתה צודק.

הספורט המוטורי עדיין לא השתלב בערוצי הספורט (כדורגל) בארץ ממספר סיבות.

1. אין לנו את "הקוף" ודומיו שירדו ויצעקו בתחומי הספורט המוטורי. (אבל יש לנו כמה מועמדים טובים מאוד .....:-D).

2. אין לנו ספונסרים שידרשו את השידור מערוצי הטלויזיה (וכולם יודעים שזה עובד כך ....:roll:).

3. אין הרבה מה להציג ולכן יש להם טיעון של חוסר המשכיות........

בקיצור - יש תרוצים אבל הדרישה היא שלוקה בחסר - אנחנו (כל המעוניינים) צריכים לדרוש מהתקשורת !!!

 

לדוגמה, חיפשתי הבוקר שידורים חוזרים של האירוע - ולאורך כל השבוע הקרוב - אין. אבל שידור חוזר של הפועל באר שבע נגד ...ביום רביעי - יש! (ואני אוהד של ב"ש ...(עם כל הצער והכאב)).

אנחנו צריכים לדרוש.

לגבי נושא נוסף כאן בשירשור,

 

289, אני באמת מעריך אותך, אבל אתה צריך קצת יותר איפוק ולימוד.

הדריפטינג, במתכונתו באירוע, אינו תחרות אלא מופע, לכן לא חלים עליו חוקי ספורט מוטורי אלא חוקי מופע.

אין תחרות בין הנהגים והם לא מתחרים. כמו מופעים אחרים שעלו בארץ בשנים האחרונות - לפני כינון והקמת התקנות של משרד הספורט, לכן החוקים שהצבעתם עלייהם נכונים, אך לא רלוונטים.

 

האירוע היה גדול !!!! ענק !!! נהדר !!! ראשון בארץ ואני בטוח שפתח את הדרך לשאר הענפים, ועכשיו צריך לפעול בכיוון זה.

ברור שנעשו מספר "כיפופים", ואפילו לא מבוטלים, אך תמיד הם ידרשו - וכאן צריך את משרד הספורט שיעשה גם מול העמותות ולא רק מול מפיקים.

כל הכבוד לBBM הפקות שהצליחו ליישם את האירוע, ומי יתן ונצליח בתחומים הנוספים לעשות זאת כך.

עכשיו צריך את תמיכת משרד הספורט והתרבות, שיפסיקו את מלחמתם בספורטאים דרך הבירוקרטיה, ויעברו לשלב ההוצאה לפועל.

עם כל הטענות שיש, וגם לי יש הרבה מאוד, אני מברך ומהלל ורוצה גם בתחומים האחרים,

 

שבת שלום :wink:

פורסם

אתה צודק עופר

תאר לך

מה שכבר הגיע לפירסום היה אחרי עריכה חוזרת

גם בפוסט עם דני לוי

צימצמתי כמה שיכולתי והגיע לדפוס מה שהגיע

בקריאה לפעמים דברים משתמעים אחרת

 

הדריפטינג לא ניראה לי

וזו דעתי

ובכל זאת היא לא עלתה על המסלול ביום השני

אז אולי היה משהו בדברי

 

שבת שלום

פורסם

אתרי אינטרנט הם לא דוגמה - הם יתנו במה לכל דבר שקשור לפעילותן העיקר כדי למלא תוכן, להביא טוקבקיפ פרסומות וכסף.

 

ערוץ 5 לא עובד שחינם - בתנאים הרגילים הוא דורש 10,000$ לשעת שידור (כולל צילום, עריכה וכו').

 

בקיצור - חדשות, פרסומים ושידורים - לא זז שם כלום בלי כסף.

מי שקיבל - פרסם.

או שהיה לו אינטרס אחר או רווח עקיף.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אף אחד לא נרדם

לצערי הרבה דברים לא התנהלו בהפקה ביח"צ כמו שצריך וחבל

בתור אחד שחודש עקב אחרי הכול באילת

ידיעות אחרונות פירסמו במדורים שונים 4 פעמיים על המירוץ כולל ביום ששי לפני שבועיים

פעם הבא להביא נהג פורמולה 1 שיעשה סיבוב יגיעו יותר

פורסם

בוקר טוב,

עברתי על החינמונים ברכבת - אפילו לא מילה אחת על האירוע.

מצאתי כותרת על ״נהג חדש״, כבר שמחתי, ואז ראיתי שמדובר במכבי ת״א.

אולי באמת אנחנו אשמים שלא דרשנו?

הייתה כתבה על הפועל רעננה ועוד כמה קבוצות שבטח מעניינות לא יותר ממאה קוראים,

אז מה קורא כאן ?

האם באמת הכל מושחט ?

אני פותח שיקשור חדש לשידורים חוזרים - נראה כמה יגיבו והאם באמת אנחנו רוצים או רק כותבים ובוכים ....

פורסם

בקר טוב

 

אני מציע לכולם להרגע , מה חשבתם שביום אחד בגלל מופע מוטורי מוצלח אחד(לטעמנו) , ישתנו הרגלי המדיה ?

 

יקח עוד הרבה זמן עד שנהיה ענף ספורט מוכר ולגיטימי ככל ענף אחר !

 

לידיעתכם - אם הכתבים קושמארו,אילדיס ,קורפל והמפיק בועז מאירי לא היו חובבי ספורט מוטורי מושבעים שום ערוץ לא היה משדר

פרומואים ובוודאי שלא שידורים ישירים במשך יומיים , כך שאין על מה להתלונן, צריך לאמר להם תודה על החשיפה , וכעת ההוכחה

עלינו , בואו ננצל את האוירה האוהדת במזדרונות משרדי הממשל כדי להאיץ בהם להמשיך את התהליך !!

 

כולם פה יודעים לבקר , זה הכי קל , אז בבקשה להרגע ותפסיקו לקטר !

 

מישל

פורסם

שום דבר לא מצדיק את ה 4 שעות של קשקשת מוחלטת שקיבלתי ישר באינפוזיה לאוזן מהצמד קורפל ו(בעיקר) אילדיס.

בדרך כלל מוכרים אטמי אוזניים במרוצי מכוניות בגלל הרעש של המנועים, הפעם היה צריך את זה בגלל השדרנים.

האנשים האלה מבצעים פשע נגד הספורט המוטורי, חוסה ומצווה לבקר ולקטר על כל שידור שלהם. מילא זה שהם עילגים - הם לא מצויים בעובדות.

אני מכיר לא מעט אנשים שמוכנים לשלם לא מעט כסף כדי לקבל כל מני אלטרנטיבות אחרות לשידורי ה F1 שלהם.

אז בניגוד למה שמישל, כבודו במקומו מונח, כתב - חובה לבקר את השידור הנוראי הזה.

פורסם
שום דבר לא מצדיק את ה 4 שעות של קשקשת מוחלטת שקיבלתי ישר באינפוזיה לאוזן מהצמד קורפל ו(בעיקר) אילדיס.

בדרך כלל מוכרים אטמי אוזניים במרוצי מכוניות בגלל הרעש של המנועים, הפעם היה צריך את זה בגלל השדרנים.

האנשים האלה מבצעים פשע נגד הספורט המוטורי, חוסה ומצווה לבקר ולקטר על כל שידור שלהם. מילא זה שהם עילגים - הם לא מצויים בעובדות.

אני מכיר לא מעט אנשים שמוכנים לשלם לא מעט כסף כדי לקבל כל מני אלטרנטיבות אחרות לשידורי ה F1 שלהם.

אז בניגוד למה שמישל, כבודו במקומו מונח, כתב - חובה לבקר את השידור הנוראי הזה.

 

ניר.

 

אני מקווה שתקרא שוב את אשר כתבתי ותבין שאני שנושא השרשור היה על חוסר הפרסום של המירוץ על ידי האתרים והגורמים השונים ולא על תוכן השידור עצמו !!!!!

 

אני ביקרתי את אלה את אלה שדרשו פרסום יתר (לדעתי) אחרי הארוע ו"מי נרדם בשמירה?" ,כאמור !!

 

לגבי התוכן והכינויים והתאורים שלך כגון :

===========================

"שום דבר לא מצדיק את ה 4 שעות של קשקשת מוחלטת שקיבלתי ישר באינפוזיה לאוזן מהצמד קורפל ו(בעיקר) אילדיס.

בדרך כלל מוכרים אטמי אוזניים במרוצי מכוניות בגלל הרעש של המנועים, הפעם היה צריך את זה בגלל השדרנים.

האנשים האלה מבצעים פשע נגד הספורט המוטורי, חוסה ומצווה לבקר ולקטר על כל שידור שלהם. מילא זה שהם עילגים - הם לא מצויים בעובדות.

=============================

 

אתה יכול לבקר וזו זכות לגיטימית ולא חלקתי על כך , אולם לדעתי אתה כנראה טועה ולא מבין דבר אחד, שכאשר שמים את קורפל ואילדיס מאחורי מיקרופון ,והם צריכים לתאר ולפרשן אירוע ,שלא דומה בחלקו הגדול לאירוע מוטורי מקצועי והם חייבים לדבר ללא הפסקה ,כי זה תפקידם ואין ברירה ,כי זה היה שידור חי ואין שום אפשרות לערוך ולתקן , לא נוכל לדרוש מהם מקצועיות בכל דבר שיאמר ומה עוד שהאירוע היה מלא תקלות ולכן המידע המדוייק לא הגיע אליהם והם בכשרון רב , לדעתי , הצליחו להעביר השידור בצורה מכובדת על אף כל האי דיוקים שרק אנחנו מבינים !!!!

 

מקווה שהבנת....

 

מישל

פורסם

אתה יכול לבקר וזו זכות לגיטימית ולא חלקתי על כך , אולם לדעתי אתה כנראה טועה ולא מבין דבר אחד, שכאשר שמים את קורפל ואילדיס מאחורי מיקרופון ,והם צריכים לתאר ולפרשן אירוע ,שלא דומה בחלקו הגדול לאירוע מוטורי מקצועי והם חייבים לדבר ללא הפסקה ,כי זה תפקידם ואין ברירה ,כי זה היה שידור חי ואין שום אפשרות לערוך ולתקן , לא נוכל לדרוש מהם מקצועיות בכל דבר שיאמר ומה עוד שהאירוע היה מלא תקלות ולכן המידע המדוייק לא הגיע אליהם והם בכשרון רב , לדעתי , הצליחו להעביר השידור בצורה מכובדת על אף כל האי דיוקים שרק אנחנו מבינים !!!!

 

מקווה שהבנת....

 

מישל

 

השידורים של הצמד אילדיס את קורפל היו איומים מאז הצמד החל לשדר יחד את מרוצי הפורמולה-1 ומעולם לא השתפרו.

האשם העיקרי הוא אלי אילדיס שאולי בעייני אנשים מסוימים הוא שדר מלהיב ואפילו מבין גדול בספורט מוטורי הבעיה היא שמי שבאמת מבין משהו בספורט מוטורי לא ממש יכול לסבול את הקישקושים שלו. לצערי בועז קורפל מוצא את עצמו לא פעם מובל על ידו ואפילו לו נמאס לתקן את השטויות של אילדיס או לנסות לסתום לו את הפה.

זה מתחיל מהמצאת חוקי פיסיקה חדשים שקיימים רק בעולם המקבילי של אילדיס, ממשיך בנסיון שלו להראות את היכרותו האישית עם הנהגים כשהוא מתאר נהג מתרכז בקוקפיט וחוזר על שמו שוב ושוב אלא שהוא בכלל לא נוהג באותו מקצה ועוד ועוד.

השידור היחידי שהיה טיפה יותר איכותי גם בגלל ההתרחשויות על המסלול היה מרוץ הקארטינג שם ירון אדרי הוכיח שאפשר גם אחרת ואפילו נתן בסוף עקיצה לאילדיס "אלי נהג מרוצים צריך לדעת כל מה שיש מסביב".

להעביר ל-14:50

 

אני אחד מאותם אנשים שניר התייחס אליהם שכבר מזמן והאמת שכמעט מעולם לא צפו בשידורי פורמולה 1 בערוץ הספורט ומצאו אלטרנטיבות במקומות אחרים במיוחד לאחר שערוץ הספורט בחר להתעלם מהקהל ולא הביא אלטרנטיבה מעט יותר ראויה.

פורסם

דרור

 

אני התייחסתי לאירוע הספציפי באילת ואני חושב שבמגבלות שנוצרו שם זה היה הרע במיעוטו ואין לבוא בטענות כאלה !

 

לגבי הצמד המדובר ליתר שידורי הספורט המוטורי , הבקורת שלכם אולי נכונה ולגטימית , אולם זה לא רק בספורט מוטורי, ראו את הכדורגל הסופר פופולרי אצלנו, גם שם חלק גדול מהפרשנים מעצבנים ולא מבינים, ולא חדי עין על אף אין ספור הילוכים חוזרים שעומדים לרשותם, ובכל זאת נשארים בתפקיד שנים ארוכות , כך שאל תצפו לשינוי קרוב.....

 

גם לי יש בקרת על איך מתנהלים ומי מנהל אירועים ספורט מוטוריים ומה רמת היידע והכשרון שלהם בתחום , נו וזה עוזר ?

עד שתקום סמכות מקצועית להסדרת הניהול והארגון בספורט המוטורי זה ימשיך להתנהל כך וזה בוודאי יותר חשוב מאשר

השידורים ומי משדר ? והמבין יבין , אתה בטח מבין !! משהו עושה דבר מה בעניין ??

 

מישל

פורסם

 

אני מקווה שתקרא שוב את אשר כתבתי ותבין שאני שנושא השרשור היה על חוסר הפרסום של המירוץ על ידי האתרים והגורמים השונים ולא על תוכן השידור עצמו !!!!!

 

אני ביקרתי את אלה את אלה שדרשו פרסום יתר (לדעתי) אחרי הארוע ו"מי נרדם בשמירה?" ,כאמור !!

 

 

מישל

 

בוקר טוב,

 

נושא השרשור החל כחוסר סיקור חדשותי באתרי האינטרנט המסקרים ספורט (דוגמת one ו- walla).

לא דובר על דרישה ל-"פרסום" נוסף, וודאי לא פרסום יתר.

במקום לקרוא עוד ידיעה על פצ'אלקה או אזגי רציתי לראות ידיעה - ולו אחת - לגבי האירוע באילת.

משלא ראיתי, אמרתי שנראה שמישהו נרדם בשמירה.

כמובן, חלק מהביקורת הופנתה להפקה.

מטרת האירוע, להבנתי, מלבד סדרת הדוקו-ריאלטי; הרווחים (ואין לי כל רצון להיכנס לכיסם של המארגנים, שככל שהרוויחו, עשו זאת ביושר); וכיוצ"ב, הייתה להגביר את המודעות לספורט מוטורי ולהנחילו לציבור הרחב.

ללא סיקור חדשותי, המטרה הזאת הולכת לאיבוד.

ומאחר שבתוך עמי אני חי, אין לי אלא לצפות שתוך שבועיים שלושה כל העניין יישכח כאילו לא היה.

 

לאורך השנים לא היה סיקור חדשותי לספורט המוטורי (להוציא את שנות ה- 80).

דווקא האירוע הנ"ל יצר את הפירצה למתן סיקור חדשותי רציף וחיובי לספורט מוטורי (לאו דווקא לאירוע עצמו), בניגוד לסיקורים החדשותיים שאנו מקבלים על עברייני מרוצים ועל מבצע משטרתי ללכידת רכבים משופרים (עניין הזוי שהיריעה קצרה מלפרט).

כל הפרסום אותו ראינו, וכאן אתה צודק, היה פרסום כלכלי מאסיבי, לא היה בו כל פאן חדשותי.

יש בארץ פעילות ספורט מוטורי ענפה (גם אם בשלב זה אינה במסגרת החוק). אלא שההתעלמות, מוחלטת.

על מנת להגביר את המודעות ולהנחיל לציבור את חשיבות הספורט המוטורי - אם למלחמה בתאונות דרכים, אם לכלכלה, אם לתדמית וכו' - צריך חשיפה.

עם כל הכבוד לשידורים הישירים בערוץ 5, ויש כבוד, ללא סיקור יומיומי/שבועי/אפילו חודשי, אנו מפספסים אספקט חשוב ביותר בדרכנו.

 

 

[לנוחותך, צירפתי את ההודעה הפותחת את השרשור:

 

"כבר תקופה ארוכה שמנסים ליצור באזז תקשורתי סביב אירוע הפורמולה באילת.

כבר תקופה ארוכה שאני מרפרף על חדשות הספורט באתרי האינטרנט השונים ואני לא מוצא סיקור כלשהו.

 

נראה שמישהו נרדם בשמירה.

 

הבוקר - יום האירוע עצמו - ואין אפילו ידיעה אחת באתר one, גם לא ב- walla (למעט בלוח השידורים).

 

לא ברור לי העניין.

 

הפקה כזו גרנדיוזית ואין מי שיפעל לקידום האירוע באתרי הספורט - בחדשות הספורט?"]

 

 

ניר


×
×
  • תוכן חדש...