Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מועדון פיז'ו RCZ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום רביעי, אני בנסיעת עבודה לאזור אילת דרך מצפה רמון וחזרה למחרת. בשני הימים, לאורך הקטע ממצפה רמון ועד צומת ציחור בערך, חולפות על פני כ-10-15 מהמכונית הנ"ל, כולן עם מספרים מקומיים.

 

מישהו יודע במה מדובר?

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

זה היה אירוע השקה ומכירה.ממה שהבנתי נמכרו לא מעט "חתיכות" האותו אירוע במלון

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לא ראית טוב, זה בעצם מצעד גאווה מצומצם שמוסווה למפגש מכוניות. :lol:

 

הומור של טופ גיר.

חבל שאין להם טעם במכוניות.

 

רכב יפה מאוד, אבל ההגה דומה להגה של ה107 :wink:.

 

מת כבר לשבת על מושב ספורט בסגנון צרפתי.

פורסם

ביום חמישי הגעתי לסופ"ש במלון בראשית והציעו לי לקחת אחת לסיבוב.

לצערי הדגם הידני האחרון יצא לסיבוב של 45-50 דק' אז התפשרתי על 156 כ"ס אוט'

כמה מסקנות מזורזות שהגעתי אליהן:

לא הורגשה השהיית טורבו, המנוע מרגיש כמו מנוע 2.0 אטמוספרי.

התיבה מצוינת ונעימה מאוד, השילוב בינה לבין המנוע מצויין.

חסר עוד הרבה כוח, הייתי עייף אחרי הנסיעה למלון וקיוויתי שהמנוע ישחרר ממני אדרנלין כלשהו, מה שלא קרה.

ההנעה הקדמית הורגשה מאוד בצלחות שבירידה/עלייה במכתש, יש תת היגוי ועומס רב על הגלגלים הקדמיים כשנותנים גז לקראת יציאה מסיבוב.

הפנים מהודר מספיק לרכב ב-200,000 ש"ח

תנוחת הנהיגה טובה, המושבים חובקים ונוחים, המתלים קשים אך נסבלים והראות החוצה לא מבריקה.

 

20111124130426406.jpg

 

20111124130459117.jpg

פורסם
הומור של טופ גיר.

חבל שאין להם טעם במכוניות.

 

רכב יפה מאוד, אבל ההגה דומה להגה של ה107 :wink:.

 

מת כבר לשבת על מושב ספורט בסגנון צרפתי.

 

אולי הומור של טופ גיר, אבל ה-RCZ נבחרה לרכב האהוב ביותר על הומואים בצרפת :lol:

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם
ביום חמישי הגעתי לסופ"ש במלון בראשית והציעו לי לקחת אחת לסיבוב.

לצערי הדגם הידני האחרון יצא לסיבוב של 45-50 דק' אז התפשרתי על 156 כ"ס אוט'

כמה מסקנות מזורזות שהגעתי אליהן:

לא הורגשה השהיית טורבו, המנוע מרגיש כמו מנוע 2.0 אטמוספרי.

התיבה מצוינת ונעימה מאוד, השילוב בינה לבין המנוע מצויין.

חסר עוד הרבה כוח, הייתי עייף אחרי הנסיעה למלון וקיוויתי שהמנוע ישחרר ממני אדרנלין כלשהו, מה שלא קרה.

ההנעה הקדמית הורגשה מאוד בצלחות שבירידה/עלייה במכתש, יש תת היגוי ועומס רב על הגלגלים הקדמיים כשנותנים גז לקראת יציאה מסיבוב.

הפנים מהודר מספיק לרכב ב-200,000 ש"ח

תנוחת הנהיגה טובה, המושבים חובקים ונוחים, המתלים קשים אך נסבלים והראות החוצה לא מבריקה.

 

20111124130426406.jpg

 

20111124130459117.jpg

 

בפעם הבאה אל תתפשר. הדגם הידני עם 200 כ"ס הוא אופרה שונה לגמרי. חבל שתמחור לא אטרקטיבי מרחיק אותו מהישג ידם של לא מעט חובבי הגה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...