Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמנו דובר על "הקלה" באיסור יבוא רכב אספנות עם הגה בצד ימין. מישהוא יודע האם ההחלטה מיושמת?

 

אלעד

פורסם
מצורפת החלטת משרד התחבורה במלוא כפי שסיכמתי עם שר התחבורה

 

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2803998#post2803998

 

שם "הוסכם" כי ניתן יהיה לייבא עם הגה ימני אבל ללא היתר לנוע בדרכים. כמוצג מוזיאוני בלבד!!

 

וכן יבחנו את הסוגיה של התרת התנועה בעוד מספר שנים, זאת אומרת , שכח מזה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כל פעם אני רואה עוד סיבה להפיכה אזרחית על המדינה,

 

 

עכשיו שאלה בנושא,

אם רכב בעל הגה ימני אסור בתועה על כבישי ארץ הקודש,

מדוע אני רואה משאיות ניקוי רחובות עם הגה ימני, נוסעות

להן באיטיות וניחותא ברחובות?

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

לא אסור בתנועה! רק ביבוא.

יש מכוניות אחדות כאלה הנעות בביטחה ובכיף על כבישי הארץ - הן נותרו כאן מהימים שהיבוא שלהן היה מותר. למשל זו:

http://lulisml.wordpress.com/2010/06/

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

דרך אגב , תייר שמגיע עם רכב עם הגה ימני יכול לקבל אישור תנועה בארץ ולנסוע עם הרכב בכבישי ישראל....

 

הוא מתחייב להוציא את הרכב לאחר זמן מסויים.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
כל פעם אני רואה עוד סיבה להפיכה אזרחית על המדינה,

 

 

עכשיו שאלה בנושא,

אם רכב בעל הגה ימני אסור בתועה על כבישי ארץ הקודש,

מדוע אני רואה משאיות ניקוי רחובות עם הגה ימני, נוסעות

להן באיטיות וניחותא ברחובות?

 

 

זה למה

 

מתקנה 320 לתקנות התעבורה

(ה) לא יירשם רכב, למעטרכב עבודה המיועד לפי מבנהו לטיאוט בדרך, אלא אם מערכת ההיגוי וגלגל ההגה אוהכידון מותקנים בצד שמאל של הרכב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הגה ימני איננו בטיחותי ואין זה משנה אם מדובר ברכב חדש או ישן (או אספנות) ולכן אסור ואין לדעתי מקום להקלות בעניין הזה. רכב לתצוגה לא נוסע בכבישים ולא מקבל רישוי והוא למעשה כמו פסל. איזה משרד ממשלתי מאשר פסלים ?? :roll:

פורסם

תספר את זה לרכבים הרבים שעוברים את התעלה מצד לצד , ללא כל בעיה

 

נכון צריך יותר תשומת לב כאשר נוהגים ברכב כזה, ואף אחד לא אמר שצריך לאשר כמויות גדולות

אבל רכב אספנות מטבעו נוסע מעט קילומטרים בשנה (הרכב שלי למשל בקושי עובר 1000 ק"מ בשנה )

 

אז אני חושב שזה ממש לא סיכון בטיחותי, אישור לייבא צמיגים סיניים זבל כאלו שחברות הליסינג מתקינות ברכבים שלהם

וגורמים לאחיזה גרועה בכביש הרבה יותר גרוע ....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
הגה ימני איננו בטיחותי ואין זה משנה אם מדובר ברכב חדש או ישן (או אספנות) ולכן אסור ואין לדעתי מקום להקלות בעניין הזה.

שטויות!

דיעה קדומה ולא יותר.

תראה לי הרבה מכוניות שנוסעות מזה שישים ושש שנה על כבישי הארץ ללא תאונה?

אחד הניסויים המענינים בתחום זה היו בשבדיה.

בשבדיה היתה נהוגה נסיעה בצד שמאל של הכביש, והיה מותר יבוא של מכוניות בעלות הגה שמאלי.

כשהגיע אחוז המכוניות בשבדיה בעלות "הגה הפוך" ל 70% (!) הוחלט להעביר את הנסיעה לצד ימין של הדרך, כך שרוב המכוניות יהיו בעלות הגה לא-הפוך, ורק מיעוטן הפוך.

נערכו הכנות מדוקדקות לשינוי, ביניהן הגבלה דרקונית ונאכפת של מהירות בשנה הראשונה לאחריו, שבוטלה בהדרגה.

בשנה הראשונה לאחר השינוי חלה ירידה דרמטית במספר תאונות הדרכים, אך היא שבה ועלתה בהדרגה, ולאחר שלוש שנים שבה לערכה הקודם - וערך זה לא השתנה עד היום.

כלומר בודדו כאן שני משתנים: לאחד השפעה חזקה על מספר התאונות, והשני - מיקום ההגה - חסר השפעה.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

מבלי להתיחס לחוקים ותקנות , היה ברשותי , במשך כ 15 שנה, רובר 1948 שהובא לארץ עם הגה ימני. הנסיעה עם הגה הפוך היא בעיתית כי אינך יכול לראות את התנועה הבאה ממול, ויש בעיה בלצאת לעקיפה או להחליף מסלול.

 

היתרון שהיה ברובר, ושאינו קיים ברכב הנדון, שהרכב היה גבוה, כך שיכולתי לראות את התנועה ממול מעל גגות הרכב שלפני,. ברכב נמוך, הנושא יהווה בעיה אמיתית ולהערכתי גם סיכון לנוהג ברכב, ללא קשר לרמת זהירותו בנהיגה.

 

הבעיה מבחינתי נפתרה כשהרובר הוחלף במוסטנג 65.

 

ישראל

פורסם

הבעיה בעקיפה קיימת רק אם אינך שומר מרחק - וזו גם עבירה וגם סיכון ממשי.

כששומרים מרחק כחוק אין בעיה לא בעקיפה ולא בהחלפת מסלול.

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם

באנגליה נעשה מחקר במשך מספר שנים בנושא ונמצא כי אחוז התאונות של משאיות שמגיעות מהיבשת לאנגליה גבוה יותר מהמשאיות המקומיות בגלל ההגה בצד "הלא נכון".

 

מכיוון שהחוק הוא יבש ושרירותי אז הוא לא יכול להתיר יבוא של מכונית עם הגה "הפוך" כי היא עושה לא יותר מ 1000 ק"מ בשנה, כי מי יפקח על כך.

 

כך שהסטטיטיסטיקה של הרובר שנוסע 60 שנה ללא תאונה היא ממש "מדעית".

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...