Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ה-SX4 של אמא שלי הגיעה בשעה טובה ומוצלחת לגיל שנתיים ו-30K ק"מ והיום לקחתי אותה לטיפול שוטף.

חיפוש קצר בפורום העלה את מוסך הגה כמומלץ ולא יקר ולכן התקשרתי אליהם אתמול, קיבלתי הצעת מחיר (950 ש"ח) וקבעתי תור.

היום ב-7 בבוקר באתי עם הרכב ונשארתי לידו תוך כדי העבודה (לשם שינוי). כבר בכניסה למוסך התפתח דיון בין הבחור שקיבל אותי לזה שעבד על הרכב לגבי האם אני צריך צמיגים חדשים (צילמתי את הצמיגים ופתחתי שירשור נפרד לעניין פה ליד - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3154041) - הוחלט שעדיין לא. הרכב עלה על המגבה והבדיקה התחילה מפירוק הגלגלים.

הבחור שעבד על הרכב הראה לי שרפידות הבלמים הקדמיות נשחקו ודורשות החלפה - הסכמתי (רפידות מקוריות - 490 ש"ח). לאחר מכן הוא אמר שצריך לחרוט את הדיסקים הקדמיים - אין בעיה. בשלב זה ניגש אלי לוי (מנהל העבודה ?) ומבקש ממני בנימוס לעבור לחדר ההמתנה ("אין ביטוח", "דרישות משרד התחבורה" וכו) - נו טוב.

כעבור שעה ניגש אלי אותו לוי ומבשר לי ש"המצבר שלך גבולי". לאחר הסבר קצר על מה זה בדיוק אומר (מדידת קיבול המצבר בעזרת מכשיר) השתכנעתי להחליפו בשנפ 46 חדש (המקורי 47) עם 20 חודשי אחריות (סדרת הי-טק שלהם) - 850 ש"ח.

חצי שעה לאחר מכן שוב מגיע לוי וטוען ש"הצלחות שלך פסולות" ואני יכול לבחור בין צלחות חדשות חליפיות למקוריות (שעולות פי 3). הוא ממליץ על החליפיות ואומר שאין הבדלי איכות בינן למקוריות. כאן אני נזכר שהבחור אמר שהן רק צריכות חריטה והולך לשאול אותו מה נשתנה (שהרי הוא בחן אותן מולי). אותו בחור נראה מופתע כמוני שהצלחות פסולות אבל לפני שהספיק להוציא את כל המשפט מהפה הוא שינה את דעתט והחליט להתייעץ עם לוי.

לאחר ההתייעצות לוי החליט לחייב אותי רק על חריטה.

 

בסיכומו של דבר - הטיפול עלה 2700 ש"ח - מתוכם 850 מצבר, 490 רפידות קדמיות ~200 חריטת דיסקים קדמיים, 270 שמן מנוע והשאר פיצ'פקס ועבודה.

 

זו הייתה הפעם הראשונה שממש נשארתי במוסך (בטיפול הקודם - במרכזי - פשוט השארתי להם את הרכב וחזרתי לשלם) ולכן קשה לי לגבש דעה לגבי החוויה:

1. האם נפלתי קורבן לשיטת מצליח (בעניין צלחות הבלם, אולי המצבר?) או לא ? (ואז למה שאותו לוי יגיד משהו שונה ממה שאמר הבחור שטיפל ברכב?)

2. האם המחיר הוגן ? האתר של המוסך מבטיח 30% הנחה בעלות הטיפול לאלו שמתאמים תור מראש אבל אני לא יודע מה המחיר "המקורי". כמה הייתי משלם על עבודה דומה במוסך המרכזי? נכנסתי לסניף של אוטו דיפו היום ועל אותו המצבר הם רוצים קצת מתחת ל-700 שקלים (+23 חודשי אחריות) כולל התקנה. לגבי שאר המחירים אין לי שום נקודת ייחוס.

בוקר טוב

המוסך נהג כהלכה ולדעתי נתן לך שרות טוב

בברכת הנותן מקבל

פורסם

הבהרה לגבי החריטה:

בסופו של דבר הותקנו דיסקיות חרוטות ברכב. חליפיות.

למיטב הבנתי חריטת דיסקיות דומה למיחזור בקבוקי זכוכית - את שלך מוסרים לחריטה ואתה מקבל דיסקיות (של מישהו אחר) שחזרו מחריטה. אם הדיסקיות שלך "בסדר" לחריטה אז אתה מחוייב במחיר א. אם הדסקיות שלך "פסולות" - ולפיכך לא יכולות להישלח לחריטה ולכן יוצאות מהמחזור - אתה מחוייב במחיר ב, גבוה יותר. שוב, זו הבנתי - יתכן ואני טועה?

אני חויבתי במחיר א בסיכומו של דבר.

 

ברגע שהלקוח מסכים לשלם כי השתכנע, כל דבר על אחריותו
אני לא חושב שמערכת היחסים בין לקוח לבעל מוסך מבוססת על שכנוע. קיימת ההנחה שבעל המוסך הוא בעל מקצוע והלקוח (בד"כ) לא ולפיכך די קל "לשכנע" את הלקוח. הלקוח, מצידו, צריך לסמוך על בעל המקצוע.

 

אדם מנוסה יודע שמצבר אפשר לקנות במקום אחר במחיר יותר זול.

אדם לא מנוסה קונה מצבר במוסך כללי פעם אחת, ואחרי זה הופך לאדם מנוסה.

עצוב אבל כנראה נכון.

the london underground is not a political movement

×
×
  • תוכן חדש...