Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

נשבר לי הראי הימיני (גולף 4) ורציתי לדעת אפה/אך להחליף. לא בא לי להוציא סכום רציני...

צרפתי תמונות של הנזק.

 

לפי הבנתי, נשבר רק הראי. נרה לי שהפלסטיק מסביב רק נפתח ולא נשבר. האם אני צודק או שזה שבור?

 

 

 

1. מה דעתכם? האם זה רק הראי?

2. לא הצלחתי להבין אך מרכיבים חזרה את הפלסטיק או איך מפרקים את הראי. מישהו יכול להסביר לי?

3. האם בהרקולס רק מוכרים את הראי או גם מפרקים ומרכיבים את החדש? מה בערך עלויות?

4. יש המלצה על מקום באזור כפר סבא/הוד השרון/רעננה/פתח תקווה?

 

תודה וחג שמח.

IMG_0377.JPG

IMG_0380.JPG

IMG_0379.JPG

פורסם

פעם, כשעוד היה לי אודי, ניתן היה לרכוש מורשה רק את העדשה.

העדשה יושבת עם קליפסים קפיציים ואין שום בעיה להחליף אותה.

 

נסה קודם כל במורשה כ- 150ש"ח להערכתי.

  • ספונסר פורום
פורסם

את כיסוי המראה ניתן להחזיר חזרה אך צריך קצת מיומנות כדי להכניס

אותו למסילה שלו .

כך יוצא שהנזק כאן הוא רק בעדשה עצמה .

עדשה חליפית שצריך להדביק על הבסיס השבור עולה כ 90 שח אבל האיכות נמוכה

ואתה מאבד שקיפות ושדה ראיה .

עדשת מראה חדשה מקורית עולה כ 350 שח לפני מעמ

אצלנו אתה יכול לקבל מקורית משומשת ב200 שח לפני מעמ וגם נחזיר לך את

הכיסוי למקומו .

אם אתה רוצה חליפית יש לנו גם .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תודה על התגובות.

 

רון,

אני אתקשר אליך שבוע הבא - ממילא אני צריך לקפוץ אליך לטיפול רגיל (עברה שנה...) אז נוסיף את המראה.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...