Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חבר חדש.

אני מתעניין ברכישת פורד פוקוס חדשה 2 ליטר 170 כ"ס.

מברור שערכתי הפורד פוקוס הקודמת ,125 כ"ס ,רואה כל הזמן מוסך ושותה דלק בלי סוף.

המונדיאו הנוכחית אף היא מבית פורד סובלת מרדיו שלא קולט תחנות כפי שצריך,כך אמרו לי גיסי שנוהג במונדיאו ואביו שהיה בעלי פוקוס 125 כ"ס.

 

אני כעת מחפש רכב משפחתי שלא רואה מוסך או צמא לדלק ומתלבט מה לקנות ,אשמח לעזרתכם,האם הרדיו תקין וטוב,ואם לא מה כדאי לרכוש.

 

חג שמח ושנה טובה

פורסם

השאלה הכי גדולה האם ידני זה בעיה?

 

כי על ה1.6 טורבו יש אחלה ביקורות בחול(בריטניה) כלפי הכל.

 

גם ביצועים גם אמינות וגם חיסכון בדלק אני מבין פה יש הבדל של איזה 20 אלף ש"ח.

 

עם אתה חייב אוט' וביצועים הייתי הולך במקום 2 ליטר של פוקוס על 1.8 טורבו של לאון או אוקטביה או גולף תלוי מה תאהב.

 

מבחינת ביצועים בדלק הן כולם יותר טובות ביצועים בערך אוטו דבר ורכב גרמני ולא טורקי/ספרדי.

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

פורסם
מברור שערכתי הפורד פוקוס הקודמת ,125 כ"ס ,רואה כל הזמן מוסך ושותה דלק בלי סוף.

 

לא הייתה עד כה פוקוס בעלת 125 כ"ס. היו מנועי 1.6 ו2.0 עם 100 ו138 כ"ס

היא גם לא אמורה לראות יותר מדי מוסך אם לא מזניחים ולמעשה מדובר באחת המשפחתיות האירופאיות היותר אמינות.

V5

פורסם
שלום לכולם אני חבר חדש.

אני מתעניין ברכישת פורד פוקוס חדשה 2 ליטר 170 כ"ס.

מברור שערכתי הפורד פוקוס הקודמת ,125 כ"ס ,רואה כל הזמן מוסך ושותה דלק בלי סוף.

המונדיאו הנוכחית אף היא מבית פורד סובלת מרדיו שלא קולט תחנות כפי שצריך,כך אמרו לי גיסי שנוהג במונדיאו ואביו שהיה בעלי פוקוס 125 כ"ס.

 

אני כעת מחפש רכב משפחתי שלא רואה מוסך או צמא לדלק ומתלבט מה לקנות ,אשמח לעזרתכם,האם הרדיו תקין וטוב,ואם לא מה כדאי לרכוש.

 

חג שמח ושנה טובה

 

שנה טובה,

ראשית, ממה שכתבת אני מבין שאתה מעונין בפורד פוקוס. לרכב זה קיימות הרבה מאוד כתבות ואתרים שניתן להשוות דגמים חדשים.

שנית, אני לא מבין את ההשוואה לפורד מונדיאו. זהו סגמנט אחר לגמרי - מדובר ברכב שונה לחלוטין. האם קליטת הרדיו היא העקרונית לגבך?

 

אם הדרישה שלך היא צריכת הדלק, אתה יכול לבחון את דגמי הפולסווגן - גולף/אוקטביה - TSI .

 

מה שחשוב הוא להגדיר לעצמך את הדרישות, לקרוא מעט כתבות באינטרנט (יש המון מידע) ולהזמין נסיעות מבחן בדגמים הרלוונטים.

תמיד צריך לזכור שאין רכב מושלם וכל אחד יש לו את הדרישות שלו מהרכב.

 

אז בהצלחה ושנה טובה.

×
×
  • תוכן חדש...