Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

 

לאחרונה רכשתי חלום - רנו קליאו ספורט 2003.

אחרי שבחודש הראשון בזבזתי על כל מיני דברים קטנים שהייתי חייב לשקט הנפשי (פילטר שמן, מזגן, דלק, כיוון פרונט, ועוד...).

 

עכשיו יש כמה גרושים להחליף את הדבר שהכי מציק לי.

הידית הילוכים.

אצלי היא בלויה ומגעילה (לא בצורה מוגזמת, בלאי של שימוש), העור נפרד מהידית, זה מציק ביד ויותר מציק בעין.

החלטתי להחליף, אז עוד לא הלכתי לרנו לבדוק כמה עולה ואם בכלל יש להם כאלה במלאי, התחלתי לחפש באינטרנט.

באייבי מצאתי רק מכירה אחת של כזאת:

http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310339925422&ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123

 

השאלה בכללית היא כזאת, כידוע רוב המכוניות בUK הפוכות :lol: , ההיגיון אומר שלא, אבל יכול להיות שקיים הבדל בין הידית של רכב עם הגה בצד ימין להגה בצד שמאל? (בחיבור)

האם אני יוכל לבצע את ההחלפה לבד?

מה המכס על חלקים כאלה? (חיפשתי באתר המכס, הלכתי קצת לאיבוד ואין לי מושג לאיזה קטגוריה לשייך את זה).

האם יוכל להיווצר בעיה כל שהיא ? (חלק מוגדר לרכב, הם בטח ימצאו כבר משהו).

פורסם

עידכון:

היום הרמתי טלפון למוסך רנו מורשה וביקשתי הצעת מחיר לידית.

ברנו מורשה המחי רשל הידית עולה כ800 ש״ח + מעמ, ולא כולל הרכבה.

 

באייבי חדשה אפשר להשיג בכ200-230 שח, מקווה שהנושא יעזור למישהו.

×
×
  • תוכן חדש...